Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-10-11, 09:11
Tycker det är såååå sorgligt om rykten om CB är sanna. Men som nån skrev, Pernilla får tyvärr gå den hårda sanningen tillmötes om bara hälften stämmer! Hon är värd så mkt mer stackarn.
Citera
2021-10-12, 21:59
Medlem
Det er klart det er sant!! Her i Norge vet jo alle hvilken eklig kille han er, og her var han inte så lenge!
Citera
2021-10-13, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Tycker det är såååå sorgligt om rykten om CB är sanna. Men som nån skrev, Pernilla får tyvärr gå den hårda sanningen tillmötes om bara hälften stämmer! Hon är värd så mkt mer stackarn.
Hon är inte alls värd så mycket mer, så som hon behandlade stackars Bianca när hon ville prata om sin dysfunktionella uppväxt - då kom den riktiga PW fram och det var ingen vacker syn.
Blä för såna hemska föräldrar.
Citera
2021-10-13, 09:27
Kan nog hålla med dig Jonsson99. Tror det är så mycket yta på PW. Hon är nog ganska trasig inombords. Allt som betyder något är status. Och att upprätthålla bilden av en fnittrig 50+ are. Tjäj som hon själv kallar sig. Och något som jag tänkt på är att hon tror att alla som inte håller med henne eller kritiserar henne är avundsjuka och lider av psykisk ohälsa. Förstår inte hur någon skulle vara avundsjuk. Pengar är inte lika med lycka. Stackars Bianca som blir underminerad sina upplevelser och känslor. Men PW håller i taktpinnen. Hon bestämmer vad som ska sägas och inte sägas. Allt för status och yta.
Citera
2021-10-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Kan nog hålla med dig Jonsson99. Tror det är så mycket yta på PW. Hon är nog ganska trasig inombords. Allt som betyder något är status. Och att upprätthålla bilden av en fnittrig 50+ are. Tjäj som hon själv kallar sig. Och något som jag tänkt på är att hon tror att alla som inte håller med henne eller kritiserar henne är avundsjuka och lider av psykisk ohälsa. Förstår inte hur någon skulle vara avundsjuk. Pengar är inte lika med lycka. Stackars Bianca som blir underminerad sina upplevelser och känslor. Men PW håller i taktpinnen. Hon bestämmer vad som ska sägas och inte sägas. Allt för status och yta.

Eller som Anna Book skrev: På henne är folk avundsjuka och beter sig vidrigt, inte för att hon har pengar, men för att hon har kärlek. Så hur man än vänder så är alla som inte beter sig som man vill avundsjuka. Hepp från mig.
Citera
2021-10-13, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon är inte alls värd så mycket mer, så som hon behandlade stackars Bianca när hon ville prata om sin dysfunktionella uppväxt - då kom den riktiga PW fram och det var ingen vacker syn.
Blä för såna hemska föräldrar.

Håller med dig!

Förundras alltid, när någon skriver ”Du är så värd det”. VEM är inte värd det liksom?
Citera
2021-10-13, 17:39
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78

This. Sammanfattar det rätt bra. Det som är viktigt i Pernillas liv är att fnittrande få räkna ananaser och gulddetaljer. Människan saknar allt vad djup heter. En stor jättebaby.
Citera
2021-10-13, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
This. Sammanfattar det rätt bra. Det som är viktigt i Pernillas liv är att fnittrande få räkna ananaser och gulddetaljer. Människan saknar allt vad djup heter. En stor jättebaby.
Ja blåst är bara förnamnet. Dom som är någorlunda normala i den familjen är Oliver och självklart P's äldste bror. Dom går sin egen väg, resten är ju darriga som asplöv. Christina Schollin tar det däremot en timme för att säga två meningar. Hela släkten är rubbade.
Citera
2021-10-13, 19:22
Medlem
Hur har den här familjen lyckats att nästla sig in i så många olika tv-produktioner är min fråga. Helt obegripligt! Det är Melodifestivalen, Masked singer, Pernilla lagar mat, Benjamins kök, Talang, Barncancergalan, Wahlgrens värld....osv osv! Vad har Pernilla Wahlgren gjort efter sin låt Piccadilly Cirkus? Teater a la fars? Typ Laila Westersund
Senast redigerad av juttan 2021-10-13 kl. 19:26. Anledning: Fel namn
Citera
2021-10-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Hur har den här familjen lyckats att nästla sig in i så många olika tv-produktioner är min fråga. Helt obegripligt! Det är Melodifestivalen, Masked singer, Pernilla lagar mat, Benjamins kök, Talang, Barncancergalan, Wahlgrens värld....osv osv! Vad har Pernilla Wahlgren gjort efter sin låt Piccadilly Cirkus? Teater a la fars? Typ Laila Westersund

Hennes familj är väl nästintill en dynasti inom svensk underhållning så det är väl så inte märkligt. Vad som är märkligt är hur marknaden inte mättats för längesen, Sverige är inte ett stort land och att försöka lansera Benjamin och Bianca internationellt har säkert övervägts men en sådan (internationell) konkurrens har jag svårt att tro att de rår på.
Citera
2021-10-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Du är uppenbarligen bitter på denna familj. Ändå så fortsätter du att skriva här och tycker att INGEN, får yttra sig det minsta om Christian B??!

Hur går det ihop?
Citera
2021-10-14, 02:04
Medlem
[quote=Tausen|77585027]Du är uppenbarligen bitter på denna familj. Ändå så fortsätter du att skriva här och tycker att INGEN, får yttra sig det minsta om Christian B??!

Hur går det ihop?[/QUOT

Är jag bitter för att jag ställer en fråga om något jag tycker är märkligt? På vilket sätt tycker jag att INGEN får yttra sig det minsta om Christian Bauer??? Är det för att jag ifrågasätter sanningshalten av det som skrivs om honom?
Senast redigerad av juttan 2021-10-14 kl. 02:21. Anledning: Ska citeras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in