2021-10-13, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleskaviar123
Fick inatt till svar av våran kära abbe att han ska knu*** mig och min kära mor med den här (visade upp en kniv) pga av att jag skrev att det var karma att muppen va hem i kalla Sverige haha.. i videon så va han i Spanien men om vi känner han sedan tidigare så brukar han ha för inspelade videos 💁

Har du kvar videon?
Citera
2021-10-13, 09:42
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Fick inatt till svar av våran kära abbe att han ska knu*** mig och min kära mor med den här (visade upp en kniv) pga av att jag skrev att det var karma att muppen va hem i kalla Sverige haha.. i videon så va han i Spanien men om vi känner han sedan tidigare så brukar han ha för inspelade videos 💁

Hmm låter ju troligt.
Citera
2021-10-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zakke163
Även fast jag hoppas på det tror jag inte ett skit kmr hända babbelito. Han kanske blir lite hotad av epa raggare, lite spottad på osv men tror inget grovt kmr hända honom. Han har varit ute nu snart ett år lr om det till och med är ett år och kunnat ströva runt fritt. Visst har han fått nån smäll här och där från grabbar från orter, men det hör till vardagen.

Tyvärr kmr nog ingen vilja sitta av dråp alternativt mord för honom. Det är många år som försvinner från ens liv, och sitter man inne såpass länge är det svårt att komma tillbaka till samhället när man väl kommit ut.

Det finns dock en sak som med större sannolikhet skulle få han klippt och det är att han börjar kränga droger i fel områden, och på så vis blir han klippt. Frågan är vad finns det för hot ens i Valdemarsvik? han är ju inte direkt i Järva området och kränger droger så finns det ens någon hotbild där?
Är området Järva i närheten?
Citera
2021-10-13, 12:26
Medlem
Citat:
Print på meddelandet och videon?
Citera
2021-10-13, 13:13
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte

Haha vänta lite, undrar du om Järva och Valdemarsvik ligger nära varandra 😂..??
Citera
2021-10-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
Har du kvar videon?

Nee blev lite tagen av att han svarade med video så hann inte trycka på record så jag fick kvar dem, har bara en screenshot att han svara med 3 videos
Citera
2021-10-13, 13:56
Medlem
Citat:
Nee blev lite tagen av att han svarade med video så hann inte trycka på record så jag fick kvar dem, har bara en screenshot att han svara med 3 videos

Men det var väl otippat.. 🙄
Citera
2021-10-13, 16:40
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01
Men det var väl otippat.. 🙄

Ja verkligen samma visa varje gång.....
Citera
2021-10-13, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Haha vänta lite, undrar du om Järva och Valdemarsvik ligger nära varandra 😂..??
Vad är det roliga? Vet inte vart Järva ligger någonstans.
Citera
2021-10-13, 18:30
Medlem
Citat:

Jag menar att babbelito är i Valdemarsvik och tror inte att det är samma hotbild där som det är i järva området, Järva området ligger i sthlm. Mkt av Sthlms skjutningar sker i dom områdena vilket bland annat innefattar Rinkeby och Tensta, det jag menar är att hade Abbe becknat här hade han förmodligen redan varit skjuten nu. Men så länge han är i Valdemarsvik lär han inte bli klippt.

Med tanke på att han blev jagad ur Tensta när han släpptes så tror jag inte han ens skulle försöka våga beckna i dom orterna.

Iallafall någon som har koll på om det finns typer som skulle kunna göra sig av med Abbe i Valdemarsvik? Eller är det mest epa raggare med högafflar där ?
Senast redigerad av zakke163 2021-10-13 kl. 18:35.
Citera
2021-10-13, 18:45
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinanu
Det bästa är endå att man vet att tiden är inne för batteriet... Om han beffiner sig på adressen så kommer det inte ta lång tid innan han blir hittad, han spelar bokstavligt talat på hans sista strängar

Äntligen rättvisa, för allt det han har gjort... bye bye horbarn

Ingenting ödesdigert kommer hända honom, framförallt inte i form av fysiskt våld. Ingen som bryr sig tillräckligt för att göra det, och du kommer väl inte heller ta risken? Tänkte väl det.

Nej, har han tur stöter han på en ny trashbrud
som han kan lura pengar av. Så kommer hans liv fortsätta, en jämn och stadig plåga.
Citera
2021-10-13, 18:57
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Vad är det roliga? Vet inte vart Järva ligger någonstans.

Känner spontant att klarar man göra inlägg på fb klarar man nog också av att googla ex ”Järva - Valdemarsvik avstånd”..eller?

Tar inte många sekunder så ser du att det skiljer drygt 150km.

google.se är en fantastisk grej, testa vetja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in