2021-10-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Håller med, hennes liv är ett kaos men hur får du det till att bli orsak till mordet?

Men då har väl sjukvården misslyckats. Jag menar, om hon inte följde de råd m.m som du säger. Skulle hon inte läggas in och stannat tills dess att det blev bättre?
Va var E och L på spa efter att dom räddat varandra, eller?
2021-10-12, 22:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Jag har ingen aning om vad åklagaren gör med detta.
H*n har ett mord dokumenterat på film, varför skulle h*n gräva i omständigheter som av försvararen kan vändas till förmildrande omständigheter?
2021-10-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Får inte riktigt ihop det när det sägs att hon skulle hänga med framgångsrika män. Man är väl inte svag om man samtidigt är framgångsrik, då har man väl ett driv och självsäkerhet som heter duga, eller?
Bevisen för detta finns ännu inte verkar det som, så man får nog ta det med en klackspark och skriva av det som snack bara.
Men om en sådan person skulle välja personer med egenskaper som personen skulle sakna, hur får man ihop det med att hon då valde E, eftersom E hade samma demoner i väldigt många hänseenden.

Läs på och lär dig om olika typer av människan och relationer.

Är du ditt jobb och yrke privat?? Tänk efter lite och spela inte dum.

Läs på om relationer, bekräftelse, tillhörighet etc etc.
2021-10-12, 22:16
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Men då har väl sjukvården misslyckats. Jag menar, om hon inte följde de råd m.m som du säger. Skulle hon inte läggas in och stannat tills dess att det blev bättre?
Va var E och L på spa efter att dom räddat varandra, eller?
Psykvården missar ganska ofta, det ligger i sakens natur
2021-10-12, 22:17
Medlem
Citat:
H*n har ett mord dokumenterat på film, varför skulle h*n gräva i omständigheter som av försvararen kan vändas till förmildrande omständigheter?

Fråga inte mig, fråga åklagaren och jag skulle kunna tro att det finns dubbla fupar om det behövs.
2021-10-12, 22:18
Medlem
Citat:
Precis det jag menar. Dom verkar ha missat en del här också.
2021-10-12, 22:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Fråga inte mig, fråga åklagaren och jag skulle kunna tro att det finns dubbla fupar om det behövs.
Det var en retorisk fråga, jag tror åklagaren har tillräckligt för att fälla för mord redan som det är
2021-10-12, 22:20
Medlem
Citat:

Med facit i hand anser jag att psykvården inte missat så mycket mer än att de har fel diagnos och den är obotbar.
Därför inget hjälpt.
2021-10-12, 22:24
Medlem
Citat:

Men lägg av nu va 😯
Dubbla FUPar. ??? Dummaste jag läst i den här tråden idag.

Dags för dig att sova nu….
2021-10-12, 22:25
Medlem
Citat:
Läs på och lär dig om olika typer av människan och relationer.

Är du ditt jobb och yrke privat?? Tänk efter lite och spela inte dum.

Läs på om relationer, bekräftelse, tillhörighet etc etc.

Ursäkta?
Spelar man dum nu bara för att man tycker något är märkligt och för att man gärna vill se något eller några bevis på ett påstående?
Om inga bevis finns, så är det väl bara ett påstående, skitsnack med andra ord. Vad syftet skulle vara kan man ju bara spekulera i.
2021-10-12, 22:26
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Precis det jag menar. Dom verkar ha missat en del här också.
Om mental hälsa och interaktion mellan individer kunde beskrivas i matematiska termer...
Men så är det ju inte och då kan man inte göra modeller för att lösa och förebygga alla mentala tillstånd och samspel mellan två individer; dessutom två med problematik i sin bakgrund
2021-10-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Vad i hela friden skulle hon göra det för? 😳 De som sitter där har väl inga pengar att ge henne?

Är du så naiv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in