Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Det som sker i den här tråden just nu är en organiserad kampanj. Konton plockas fram från alla håll, samma punkter mals i inlägg efter inlägg i månad efter månad. Judarna är livrädda för Det fria Sverige.
Tyvärr så tappar jag respekt för dig om du inte ser att det här är en kampanj, för det är inte speciellt svårt att se. Förmodligen är det ditt eget hat som förblindar. Jag är besviken på dig, baggebo1.
Jo, jag ser att samma gäng troll/psykopater som jag har kritiserat tidigare fortfarande håller på. Vissa blir avstängda, byter om bokstäverna i användarnamnet, och sen är det back to business. Dessa personer är störande, men framförallt är de störda. Och om de har någon typ av funktion så tror jag det kan vara att göra såna som mig mindre benägna att kritisera DFS, eftersom ingen normal människa vill verka tillhöra samma gruppering som dessa dårar. Har Dan skickat ut psykopaterna för att stoppa kritiken från de normala? Väldigt tveksamt, men ändå kanske inte helt otänkbart.
Jag ser också att en del vad jag uppfattar som genuina nationalister väljer att kritisera Dan och Magnus. Det har de all rätt att göra. Själv har jag skrivit väldigt lite om DFS-figurerna de senaste åren. Under en period var jag ganska högljudd med kritik, men har inte brytt mig så mycket den senaste tiden. Samtidigt så kan du inte tvinga folk att älska Dan, Offervilja. Jag kan bara inte sluta se honom som en hästhandlare - en skojare. Den lilla incidenten som mest förklarade för mig vem Dan var, var när han skapade en Gab-profil, som han efter någon dag låste och gjorde till "premium", dvs att andra gabbare skulle betala för att få ta del av hans selfies. Ingen annan gabbare hade gjort det, särskilt inte de stora namnen jag följde. Dan Eriksson var ny på sajten och hade knappt några följare - lik förbannat kunde han liksom inte hjälpa sig själv. Han såg ytterligare ett sätt att göra pengar, och bara körde. En sån sak säger väldigt mycket om en person. Sen alla grejer med hur de sålde sin utrustning till föreningen samtidigt som de fortsätter använda den som vanligt, Dans bakgrund som "domänhaj" med otroligt omoraliska arbetsmetoder etc etc.
Det är lite roligt för jag minns hur du, Offervilja, kritiserade nationalister för att inte ha någon förmåga att "läsa människor". Du menade att du minsann såg hur Ingrid Sionistqvist var narcissist, medans alla andra bara blev lurade. När det gäller Dan Eriksson så tycker jag man kan vända den anklagelsen mot dig. Är du så jävla bra på att läsa människor, när du aldrig har ifrågasatt Eriksson? Jag tror inte det.
Nu är vi i ett läge där massor av bra nationalister - Björkkvist, Jonasson, Dulny, Älvskald etc - dras in i den här rörelsen. Jag tycker det är synd, men det är som det är. Man får acceptera att DFS kommer att vara en spelare som kommer att göra bra saker och samla bra människor, men jag tycker inte man bara kan sluta titta på hur ledarna styr föreningen, eller titta bort när man ser tveksamma saker, bara för det.