2021-10-09, 11:30
Medlem
Det jag tycker är sån dubbelmoral, är att när man köpte Svenskarna Hus, så tiggde Dan o Magnus donationer, o ville att folk skulle arbeta ideelt med att renovera huset, ja, man skulle t.o.m offra sin söndagsbiff på grillen, för att skänka pengarna till De feta Svenskarna istället.

Jobbar inte Dan o Magnus ideelt, med att bröla runt i poddar där de fortsätter att tigga pengar? Såg någonstans att de tog ut löner på runt 30k i månaden. Skulle inte alla andra ställa upp ideelt, med att rusta upp huset, m.m utom knubbisarna?

Vad tror ni händer när föreningen kollapsar? Tror ni att ni får tillbaka era pengar? Att när allt säljs, korvrullarmaskiner, robotdamsugare o utegym kommer att fördelas för medlemmarnaa? Det stod i stadgarna, att om föreningen upplöses, så tillfaller alla medel en organisation "med liknande intresse,". Får jag gissa att det blir Europa Terra Nostra?

Men fortsätt ni donera... Lägg av med att ha trevliga grillfester för era barn o donera den kostnaden till Dan o Magnus istället. Som eugodlbrnujn sa; -Dan o Magnus är någon form av halvgudar för medlemmarna. I Nordkorea hade ni säkert tvingats bidra till Nån Kim-jon un-fond istället för att få äta söndassteken.
Citera
2021-10-09, 14:03
Medlem
AlfonsRasRenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Vad har parasiter i ett hus i Älgarås, eller inavlade kvinnomisshandlare i Dalarna med "vårt folk" att göra? Det finns inget likhetstecken däremellan över huvud taget. Det enda de här två grupperna gör är att suga pengar ur "vårt folk" utan att erbjuda ett jäkla någe.

När blattarna tar beskyddarpengar, så beskyddar de åtminstone personerna.

"Bunta ihop och slå ihjäl"

"Vi ska hänga folkförrädarna"

"Politikerna daltar med pedofiler. Det gör inte vi"

Kom igen nu, gosse lille, vad gör de här två parasitorganisationerna för "vårt folk"? Har NMR hämnats Axel än? Eller ligger det projektet fortfarande på is? Nordfront hänger ut halva grannskapet som dömda pedofiler. Jag har inte hört ett ljud om någon av dessa som fått så mycket som ett klösmärke av ett maskerat gäng.

I vanlig ordning kommer pajaserna i NMR svara "Öh, ja, asså, vi är ju inte en militant rörelse och det är inte värt att riskera fängelse för det".

Vän av ordning undrar lätt varför det inte är värt att riskera fängelse för att ha spöat upp en vuxen man som våldtagit småbarn och förstört hela deras liv, men det är värt att spöa sin flickvän när hon inte har diskat. Det är värt att riskera fängelse genom drograttfylla. Det är värt att riskera fängelse för att ha knuffat en 14-årig brud i en fontän i Lund.

Kom inte med din jävla dynga om att nationella i Sverige gör ett jävla piss för "vårt folk".

Det mest flagranta var nog när covid utbröt och den här bastionen Svenskarnas hus som ska rädda "vårt folk" bad "vårt folk" att dra åt helvete om de hade slut på mat och vatten. Detta samtidigt som två jävla tjockisar sitter och lyfter heltidslöner för att "vårt folk" swishar in sina barns pengar direkt in på Dans Belize-konto. Samma människor som Frändelöv satt och tiggde hjälp med körkort ifrån.

Att ni inte skäms!

Buhu! Judarna tar våra pengar! Ja, men vafan gör inte DfS och NMR då? När judarna tar våra pengar, så får vi i alla fall feta feministkärringar som målar menskonst. För Belize-fonden får vi själva visualisera hur Dan sitter och dricker öl i Tyskland.

Som personer här redan har konstaterat, så är de som fortfarande donerar till de här charlatanerna, själva för jävla korkade för att för att se igenom de här svindlarna.

Så, vänligen, kom inte med något snack om "vårt folk". "Vårt folk" är jävligt lättledda och naiva, men vill allt som oftast väl och det utnyttjar nationella organisationer till fullo.

Grattis du hade rätt. Vill dock påstå att de som organiserar sig i nationella rörelser är allt annat än vanligt folk. Det är våldsbenägna bråkstakar, rätt många psykopater i leden. Tor Paulsson har nått framgång flera gånger då han helt enkelt är hyberpsycho och kan sätta pli på de andra, lite som i mc-gäng... Men är det något vi vill ha?

Är det något slags nazityskland ni eftersträvar får ni börja inse att det skapades av att Hitler lockade till sig vanligt folk. Nationella borde börja med sig själva, sluta se konflikter överallt och lägga ner sin paranoia för vänstern. Som det är nu funkar ingenting, det är inte direkt stjärnforskare som har blivit högsta hönsen och det är för att de under är ännu sämre.
Senast redigerad av AlfonsRasRenen 2021-10-09 kl. 14:05.
Citera
2021-10-09, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlfonsRasRenen
Grattis du hade rätt. Vill dock påstå att de som organiserar sig i nationella rörelser är allt annat än vanligt folk. Det är våldsbenägna bråkstakar, rätt många psykopater i leden. Tor Paulsson har nått framgång flera gånger då han helt enkelt är hyberpsycho och kan sätta pli på de andra, lite som i mc-gäng... Men är det något vi vill ha?

Är det något slags nazityskland ni eftersträvar får ni börja inse att det skapades av att Hitler lockade till sig vanligt folk. Nationella borde börja med sig själva, sluta se konflikter överallt och lägga ner sin paranoia för vänstern. Som det är nu funkar ingenting, det är inte direkt stjärnforskare som har blivit högsta hönsen och det är för att de under är ännu sämre.
Man skulle kunna skriva en hel bok om den nationella rörelsen och den har förändrat sig mycket genom åren.

Under 90- och 00-talet, så drogs många våldskåta, unga män sig till rörelsen och de var definitivt inte vanliga Svenssons och på den tiden fanns våldskapacitet. Hela Sverige är byggt på tillit, så man kunda ha kasuner ute i skogen fulla med vapen, som då och då försvann och såldes vidare utan att det blev mer än enstaka bankrån här och där. Idag saknar hela rörelsen våldskapacitet. Man visar manlighet och farlighet som någon negerstamni Afrika istället, genom tatuerade spindelnät, konstiga piercingar och radikala budskap skrivna på t-shirts.

Till DfS dras inte våldsbejakande människor framförallt, utan medelålders kufar som tycker om att gå runt i Ultima Thule-kläder utan att känna sig allt för dumma. @MittNyaSaliv har väl nämnt det här några gånger. Det är inga våldsmänniskor, utan lite blandade byggjobbare, en lastbilschaffis, en och annan kuf som tycker om att klä ut sig till saker. Rätt oförargerliga människor.

Jag har skrivit det förr och jag gör det igen: NMR är däremot inget annat än en honey pot för just våldspsykopater. Det finns inga personer där med sann våldskapacitet heller, utan det är lite halvmisslyckade ungtuppar som tycker det är coolt med vapen och uniformer. Den som skriker mest om våld är den fegaste losern av dem alla. Personer som sticker ut är Malvå. Ett autistiskt mongo med fler diagnoser än kromosomer. Han som hotar med att hänga och slå ihjäl, men som när det hettar till med ett gäng 14-åriga brudar i Lund ställer sig på tryggt avstånd och observerar.

Det finns inga normala människor som dras till den här typen av lajvande. Nu råkar DfS lajva nationella. De hade lika gärna kunnat vara furries eller klätt ut sig till Harry Potter-karaktärer och grillat korv tillsammans. Ingen av de här tomtarna kommer ligga på en blött hustak och skjuta lojalister när samhället faller, utan kommer stå med mössan i hand i något statligt soppkök och be om en extra bit barkbröd.

Paulsson är inte omtyckt av någon, utom ett gäng boomers som har halkat in på ett bananskal på senare tid och trivs i den här herrklubbsmiljön, men alla som vet vem han är, tycker att han är ett svin.
Citera
2021-10-09, 19:59
Medlem
AlfonsRasRenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Man skulle kunna skriva en hel bok om den nationella rörelsen och den har förändrat sig mycket genom åren.

Under 90- och 00-talet, så drogs många våldskåta, unga män sig till rörelsen och de var definitivt inte vanliga Svenssons och på den tiden fanns våldskapacitet. Hela Sverige är byggt på tillit, så man kunda ha kasuner ute i skogen fulla med vapen, som då och då försvann och såldes vidare utan att det blev mer än enstaka bankrån här och där. Idag saknar hela rörelsen våldskapacitet. Man visar manlighet och farlighet som någon negerstamni Afrika istället, genom tatuerade spindelnät, konstiga piercingar och radikala budskap skrivna på t-shirts.

Till DfS dras inte våldsbejakande människor framförallt, utan medelålders kufar som tycker om att gå runt i Ultima Thule-kläder utan att känna sig allt för dumma. @MittNyaSaliv har väl nämnt det här några gånger. Det är inga våldsmänniskor, utan lite blandade byggjobbare, en lastbilschaffis, en och annan kuf som tycker om att klä ut sig till saker. Rätt oförargerliga människor.

Jag har skrivit det förr och jag gör det igen: NMR är däremot inget annat än en honey pot för just våldspsykopater. Det finns inga personer där med sann våldskapacitet heller, utan det är lite halvmisslyckade ungtuppar som tycker det är coolt med vapen och uniformer. Den som skriker mest om våld är den fegaste losern av dem alla. Personer som sticker ut är Malvå. Ett autistiskt mongo med fler diagnoser än kromosomer. Han som hotar med att hänga och slå ihjäl, men som när det hettar till med ett gäng 14-åriga brudar i Lund ställer sig på tryggt avstånd och observerar.

Det finns inga normala människor som dras till den här typen av lajvande. Nu råkar DfS lajva nationella. De hade lika gärna kunnat vara furries eller klätt ut sig till Harry Potter-karaktärer och grillat korv tillsammans. Ingen av de här tomtarna kommer ligga på en blött hustak och skjuta lojalister när samhället faller, utan kommer stå med mössan i hand i något statligt soppkök och be om en extra bit barkbröd.

Paulsson är inte omtyckt av någon, utom ett gäng boomers som har halkat in på ett bananskal på senare tid och trivs i den här herrklubbsmiljön, men alla som vet vem han är, tycker att han är ett svin.
Ja det är väl egentligen vad jag har vetat hela tiden och det enda man får ut av att gå med i rörelsen är att man blir utredd av EXPO. Någon sade i tråden att Sveriges nationella aldrig skulle fått hålla på om det fanns riktiga nationella och det är nog sant.

Men om någon fortfarande vill hålla igång en fungerande nationell rörelse måste jag få tipsa om att ni kastar ut alla rötägg för en organisation full av våldspsykopater kommer enbart leda till kaos. Det är bara konstatera att skaparna i SD visste vad de gjorde när jobbade upp partiet.
Citera
2021-10-09, 20:49
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Blir det skattesmäll nu? Vem får stå för den i såna fall?

De får lansera "skattefonden" att löpa parallellt med husfonden. Offervilja och de andra får öppna sina hjärtan ännu mer.
Det som sker i den här tråden just nu är en organiserad kampanj. Konton plockas fram från alla håll, samma punkter mals i inlägg efter inlägg i månad efter månad. Judarna är livrädda för Det fria Sverige.

Tyvärr så tappar jag respekt för dig om du inte ser att det här är en kampanj, för det är inte speciellt svårt att se. Förmodligen är det ditt eget hat som förblindar. Jag är besviken på dig, baggebo1.
Citera
2021-10-10, 07:55
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det som sker i den här tråden just nu är en organiserad kampanj. Konton plockas fram från alla håll, samma punkter mals i inlägg efter inlägg i månad efter månad. Judarna är livrädda för Det fria Sverige.

Tyvärr så tappar jag respekt för dig om du inte ser att det här är en kampanj, för det är inte speciellt svårt att se. Förmodligen är det ditt eget hat som förblindar. Jag är besviken på dig, baggebo1.
Jo, jag ser att samma gäng troll/psykopater som jag har kritiserat tidigare fortfarande håller på. Vissa blir avstängda, byter om bokstäverna i användarnamnet, och sen är det back to business. Dessa personer är störande, men framförallt är de störda. Och om de har någon typ av funktion så tror jag det kan vara att göra såna som mig mindre benägna att kritisera DFS, eftersom ingen normal människa vill verka tillhöra samma gruppering som dessa dårar. Har Dan skickat ut psykopaterna för att stoppa kritiken från de normala? Väldigt tveksamt, men ändå kanske inte helt otänkbart.

Jag ser också att en del vad jag uppfattar som genuina nationalister väljer att kritisera Dan och Magnus. Det har de all rätt att göra. Själv har jag skrivit väldigt lite om DFS-figurerna de senaste åren. Under en period var jag ganska högljudd med kritik, men har inte brytt mig så mycket den senaste tiden. Samtidigt så kan du inte tvinga folk att älska Dan, Offervilja. Jag kan bara inte sluta se honom som en hästhandlare - en skojare. Den lilla incidenten som mest förklarade för mig vem Dan var, var när han skapade en Gab-profil, som han efter någon dag låste och gjorde till "premium", dvs att andra gabbare skulle betala för att få ta del av hans selfies. Ingen annan gabbare hade gjort det, särskilt inte de stora namnen jag följde. Dan Eriksson var ny på sajten och hade knappt några följare - lik förbannat kunde han liksom inte hjälpa sig själv. Han såg ytterligare ett sätt att göra pengar, och bara körde. En sån sak säger väldigt mycket om en person. Sen alla grejer med hur de sålde sin utrustning till föreningen samtidigt som de fortsätter använda den som vanligt, Dans bakgrund som "domänhaj" med otroligt omoraliska arbetsmetoder etc etc.

Det är lite roligt för jag minns hur du, Offervilja, kritiserade nationalister för att inte ha någon förmåga att "läsa människor". Du menade att du minsann såg hur Ingrid Sionistqvist var narcissist, medans alla andra bara blev lurade. När det gäller Dan Eriksson så tycker jag man kan vända den anklagelsen mot dig. Är du så jävla bra på att läsa människor, när du aldrig har ifrågasatt Eriksson? Jag tror inte det.

Nu är vi i ett läge där massor av bra nationalister - Björkkvist, Jonasson, Dulny, Älvskald etc - dras in i den här rörelsen. Jag tycker det är synd, men det är som det är. Man får acceptera att DFS kommer att vara en spelare som kommer att göra bra saker och samla bra människor, men jag tycker inte man bara kan sluta titta på hur ledarna styr föreningen, eller titta bort när man ser tveksamma saker, bara för det.
Citera
2021-10-10, 14:39
Medlem
Citat:
Jo, jag ser att samma gäng troll/psykopater som jag har kritiserat tidigare fortfarande håller på. Vissa blir avstängda, byter om bokstäverna i användarnamnet, och sen är det back to business. Dessa personer är störande, men framförallt är de störda. Och om de har någon typ av funktion så tror jag det kan vara att göra såna som mig mindre benägna att kritisera DFS, eftersom ingen normal människa vill verka tillhöra samma gruppering som dessa dårar. Har Dan skickat ut psykopaterna för att stoppa kritiken från de normala? Väldigt tveksamt, men ändå kanske inte helt otänkbart.

Jag ser också att en del vad jag uppfattar som genuina nationalister väljer att kritisera Dan och Magnus. Det har de all rätt att göra. Själv har jag skrivit väldigt lite om DFS-figurerna de senaste åren. Under en period var jag ganska högljudd med kritik, men har inte brytt mig så mycket den senaste tiden. Samtidigt så kan du inte tvinga folk att älska Dan, Offervilja. Jag kan bara inte sluta se honom som en hästhandlare - en skojare. Den lilla incidenten som mest förklarade för mig vem Dan var, var när han skapade en Gab-profil, som han efter någon dag låste och gjorde till "premium", dvs att andra gabbare skulle betala för att få ta del av hans selfies. Ingen annan gabbare hade gjort det, särskilt inte de stora namnen jag följde. Dan Eriksson var ny på sajten och hade knappt några följare - lik förbannat kunde han liksom inte hjälpa sig själv. Han såg ytterligare ett sätt att göra pengar, och bara körde. En sån sak säger väldigt mycket om en person. Sen alla grejer med hur de sålde sin utrustning till föreningen samtidigt som de fortsätter använda den som vanligt, Dans bakgrund som "domänhaj" med otroligt omoraliska arbetsmetoder etc etc.

Han fyllde år nyligen. Och det ville han såklart uppmärksamma lyssnarna på. Och han vill även att lyssnarna skulle swisha över pengar till honom i "födelsedagspresent".

Riktig girigbuk som bara har schekel i tankarna.

Fattar inte varför Björn hänger med dem, han tycker jag ändå verkar skärpt och sympatisk.
Citera
2021-10-11, 12:12
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:

Det är lite roligt för jag minns hur du, Offervilja, kritiserade nationalister för att inte ha någon förmåga att "läsa människor". Du menade att du minsann såg hur Ingrid Sionistqvist var narcissist, medans alla andra bara blev lurade. När det gäller Dan Eriksson så tycker jag man kan vända den anklagelsen mot dig. Är du så jävla bra på att läsa människor, när du aldrig har ifrågasatt Eriksson? Jag tror inte det.

Nu är vi i ett läge där massor av bra nationalister - Björkkvist, Jonasson, Dulny, Älvskald etc - dras in i den här rörelsen. Jag tycker det är synd, men det är som det är. Man får acceptera att DFS kommer att vara en spelare som kommer att göra bra saker och samla bra människor, men jag tycker inte man bara kan sluta titta på hur ledarna styr föreningen, eller titta bort när man ser tveksamma saker, bara för det.
Jag kan inte se att det finns en enda person som kommer med någon vettig kritik mot Dan Eriksson och Magnus Söderman i trådarna om Det fria Sverige och Radio Svegot. De nationalister som finns här sitter och skriver exakt likadana inlägg som psykopaterna, judarna och rödingtrollen gör. För någon som besöker trådarna för första gången måste det vara omöjligt att se skillnad på vilka som är nationalister och vilka som är antinationalister.

Det finns ingen i hela världen som har kritiserat Dan Eriksson så mycket som jag har gjort. Jag blev helt tokig på honom när han började samarbeta med Ingrid & Conrad, men nuförtiden omger han sig med fina människor och gör nästan bara bra saker.

Vad tycker du om Europa Terra Nostra?
Citera
2021-10-11, 19:07
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Fattar inte varför Björn hänger med dem, han tycker jag ändå verkar skärpt och sympatisk.
Det är ganska många nationalister utanför Flashback som inte har förstått det som ni har förstått. Christoffer Dulny, Ernst Robert Almgren, Jonas Nilsson, Lennart Svensson, Henrik Jonasson, Älvskald, Joakim Andersen, Frodi Midjord, Klaus Bernpaintner, Herr D, Martin Saxlind, Carl af Rejmyre och hela Twitter-eliten är några som inte alls begriper att Dan Eriksson och Magnus Söderman bara ägnar sig åt det här med nationalism för att tjäna stora pengar. Jävla idiot!
Citera
2021-10-12, 10:31
Medlem
skillnads avatar
Vilken jävla ingen burgare. Ett gäng hopplösa avdankade ex nationalister med vänsterhjon i följe blir helt till sig i byxorna för ett gammalt konto från 2016 som om det skulle ha något med DfS att göra

Samma dårar som i åratal suttit och beskyllt DE för att vara inkompetent och slösaktig med DfS tillgångar vill nu få folk att tro att något som skapades långt innan DfS ens fans på kartan skulle vara bevis för en utstuderad plan av DE att förskingra medlemmarnas pengar med.

dANerikzon sKaPAdE FöR MÅmngA År SedAN ett KåntO pÅ BankNEN I i bELIZE fYYYfAN Nu ÄRR hAn fAst ALLTSÅ.
Citera
2021-10-12, 12:49
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Vilken jävla ingen burgare. Ett gäng hopplösa avdankade ex nationalister med vänsterhjon i följe blir helt till sig i byxorna för ett gammalt konto från 2016 som om det skulle ha något med DfS att göra

Samma dårar som i åratal suttit och beskyllt DE för att vara inkompetent och slösaktig med DfS tillgångar vill nu få folk att tro att något som skapades långt innan DfS ens fans på kartan skulle vara bevis för en utstuderad plan av DE att förskingra medlemmarnas pengar med.

dANerikzon sKaPAdE FöR MÅmngA År SedAN ett KåntO pÅ BankNEN I i bELIZE fYYYfAN Nu ÄRR hAn fAst ALLTSÅ.
Du kan tydligen inte din Dan. När DFS lanserades 2017 lät man meddela att det var något man alltid har velat göra och sedan länge hett önskat att få sjösätta. Eftersom det varken står några statyer någonstans eller hänger oljemålningar på hedersplats av de särskilt givmilda så har väl åtminstone de pengarna placerats på annat håll. Ligger det ens en läderbok med namnen bredvid korvrullningsmaskinen?

Jag får alltid känslan när jag hör Dan av att han endast skrattar då han erinrar sig någon han bedragit och lurat riktigt ordentligt och lite extra finurligt. Och han skrattar förhållandevis ofta. Åt dig kanske?
Citera
2021-10-12, 14:52
Medlem
Jag tycker det DFS har skapat är bra. Konstiga öppettider bara med några få timmar mitt på dagen och sen att det ligger så långt ifrån.

Jag bor i en av dom större städerna, det hade vart kul med en liknande ställe som är lite som en fritidsgård för vuxna där man kan hänga med långa öppettider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in