Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Jag skulle nog även lägga till att det motsatta i så fall är vanligare. Att folk påstår sig vara vaccinerade utan att vara det. Av sociala och karriärmässiga skäl.
Jag är en av dessa. Orkar inte längre skoja om att "Jag tillhör referensgruppen" till "Jag väntar på ett vaccin som verkligen fungerar" till... Äh, säger bara "Fick andra sprutan i förra veckan, första fick jag ont av i armen men andra fick jag inga biverkningar av alls, faktiskt!"
Så slipper man allt tjafs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
..//
2018: Finskt fetto som sjunger om att det är äkta svensk kultur att köra upp falukorvar i fittan
Det var inte speciellt fint skrivet.
Citat:
Ursprungligen postat av
oldtimedrunk
Funderar på vad för ursäkt dom kommer hitta på? Myndigheterna i Sverige kanske kommer att beslagta pengarna, därför förvarar vi dom i ett skatteparadis.
Lite komiskt ändå att Magnus och Dan är i samma gäng som alla andra bluffmakare och omoraliska politiker, kriminella och kungligheter.
Tycker det är bra att de håller pengar borta från svenska skattemyndigheter och i förlängningen inte bidrar till att finansiera asylbedragarnas uppehälle här, jag önskar jag kunde göra detsamma.
Varje betalad skattekrona till staten är en stöld från det svenska folket.