2021-10-12, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Stackars lilla klappmongo som inte är läskunnig - se mitt svar i #824

(FB) Cash FX Forex trade MLM

Där har du 3 länkar...

Speciellt Facebook länken som visar den enkla anledningen att det inte betalas ut pengar...

Och 5 veckor finns inte någonstans i bankvärlden - max 3 arbetsdagar.

Eftersom ni klappmongon på 3 månader inte har kommit med ett enda bevis så finns det inga utbetalningar - och ni klappmongon har nu faställt att ni är helt indoktrinerade i erat sekttänk och bara sitter och tokrunkar framför fantasisiffror på en skärm
Hundratusen hävdar att de får sina pengar, 3 personer säger att de inte får det utan att lägga upp ett enda bevis på sina bisarra påståenden. Du är mentalt störd.
Citera
2021-10-12, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Hundratusen hävdar att de får sina pengar, 3 personer säger att de inte får det utan att lägga upp ett enda bevis på sina bisarra påståenden. Du är mentalt störd.
Och av dessa 100.000 kan ni klappmongon inte visa ett enda bevis...

Att ni klappmongon får c:a 20 personer senaste veckan som i en enda Facebookgrupp säger att dom inte får sina pengar bryr ni klappmongon inte om...
Det enda ni klappmongon säger "Kontakta din rekryterare" (Öh... "Hen" har inte ett piss att göra med mitt konto , det har Bluff å Båg!!!)

Att det sedan finns c:a 100 fler grupper där medlemmarna säger samma sak , att dom inte får sina utbetlaningar , bryr ni klappmongon inte heller om...

Att ni klappmongon till och med får Bluff å Bågs egna utskick där dom skriver "Vänta , det kommer SNNNNAAAAAARRRRRTTTTT" - det spelar heller ingen roll. Att vanliga banköverföringar tar max 3 dagar spelar ingen roll - era pengar kommer ju SSSNNNAAARRRTTT från bluff å båg...

Vi "haters" har levererat de skärdumpar som ni efterfrågat , dels på att det är en bluff , men även att utbetalningar 1 gång i veckan inte sker. (Och vissa får inga pengar ö.h.t.)

Nu är det upp till er klappmongon att bevisa motsatsen - fram tills att bevis presenteras så finns det inga utbetalningar , och absolut inte utbetalningar till "hundratusen"
Citera
2021-10-12, 11:59
Medlem
Citat:
Och av dessa 100.000 kan ni klappmongon inte visa ett enda bevis...

Att ni klappmongon får c:a 20 personer senaste veckan som i en enda Facebookgrupp säger att dom inte får sina pengar bryr ni klappmongon inte om...
Det enda ni klappmongon säger "Kontakta din rekryterare" (Öh... "Hen" har inte ett piss att göra med mitt konto , det har Bluff å Båg!!!)

Att det sedan finns c:a 100 fler grupper där medlemmarna säger samma sak , att dom inte får sina utbetlaningar , bryr ni klappmongon inte heller om...

Att ni klappmongon till och med får Bluff å Bågs egna utskick där dom skriver "Vänta , det kommer SNNNNAAAAAARRRRRTTTTT" - det spelar heller ingen roll. Att vanliga banköverföringar tar max 3 dagar spelar ingen roll - era pengar kommer ju SSSNNNAAARRRTTT från bluff å båg...

Vi "haters" har levererat de skärdumpar som ni efterfrågat , dels på att det är en bluff , men även att utbetalningar 1 gång i veckan inte sker. (Och vissa får inga pengar ö.h.t.)

Nu är det upp till er klappmongon att bevisa motsatsen - fram tills att bevis presenteras så finns det inga utbetalningar , och absolut inte utbetalningar till "hundratusen"
Om jag påstår att jorden är platt så är det jag som skall lägga upp bevis eftersom majoriteten vet och hävdar att jorden är rund.
Ni 3 skall således lägga upp bevis på att vi inte får våra pengar, det är ju helt absurt egentligen, jag får mina pengar stadigt och tryggt och så sitter nån på internet och hävdar att jag inte får pengarna, hur dum kan man egentligen bli på en skala ?
Citera
2021-10-12, 12:04
Medlem
Citat:

Det tar ca 5 veckor, detta är för dåligt men man får alltid sina pengar. Lägg upp en skärmdump på folk som efter 5 veckor inte fått sina pengar.

Jag och alla jag känner har hela tiden fått våra pengar, nu har jag begärt ett nytt uttag på 2500 dollar och när jag får de (efter 15% avdrag) om Max 5 veckor så kommer jag i vanlig ordning lägga upp det här, jag har gjort 4 uttag tidigare och alltid fått pengarna, bevisa att jag inte fått ut pengar sedan jag startade istället för att sitta här och fantisera (eller är det bara några som får sina pengar?).
Citera
2021-10-12, 12:36
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Mer normalt att de som påstår att 100000-tals personer ljuger lägger upp bevis.
Skattemyndigheter har aldrig påstått att man inte får pengar utan de säger att det är ett Pyramidspel.

Men den där länken som bevisar att vi inte får våra pengar finns förstås inte, den enkla anledningen är att vi alla får pengarna, även om det tar hela 5 veckor nuförtiden.

De skeptiska har inte konton så det är ju svårt før dem att bevisa att du/dem inte har fått din utbetalning och du nekar ju att acceptera sekundära källor.

Det är ju uppenbart därfør det är så mycket enklare før dig att återupprätta trovärdigheten før detta genom att posta ett maskat kontoutdrag.
Citera
2021-10-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
De skeptiska har inte konton så det är ju svårt før dem att bevisa att du/dem inte har fått din utbetalning och du nekar ju att acceptera sekundära källor.

Det är ju uppenbart därfør det är så mycket enklare før dig att återupprätta trovärdigheten før detta genom att posta ett maskat kontoutdrag.
Har ju många livsmål (är i hamn med de flesta) och att ”återupprätta trovärdigheten” på Flashback tillhör inte ett av de. Jag får mina pengar och är nöjd med det, skulle jag plötsligt inte få mer pengar så är jag nöjd med det också eftersom jag spekulerar mycket med stora summor , så försvinner den del av de 10000 dollar som jag inte fått tillbaks ännu så bryr jag mig inte, går bara vidare mot nya investeringar och projekt.
Intressant dock att folk som inte lagt in en enda krona i detta är så bekymrade över oss andra 😂
Citera
2021-10-12, 20:53
Medlem
Citat:
Om jag påstår att jorden är platt så är det jag som skall lägga upp bevis eftersom majoriteten vet och hävdar att jorden är rund.
Ni 3 skall således lägga upp bevis på att vi inte får våra pengar, det är ju helt absurt egentligen, jag får mina pengar stadigt och tryggt och så sitter nån på internet och hävdar att jag inte får pengarna, hur dum kan man egentligen bli på en skala ?
Men stackars klappmongo...
Sedvanligt , jämföra äpplen och päron...

Vi "haters" har bevisat att det är bluff å båg AB
(Foton på påhittat kontor med påhittad yta är direkt i sig en bluff)

Vi "haters" har gett er klappmongon flera länkar med skärmdumpar där flertalet klappmongon (Förhoppningsvis har dom nu konverterat till att bli vanliga svensson) säger att dom inte får pengar.
Lägg därtill att tillochmed en länk som visar att Bluff å Båg erkänner att dom inte kan uppfylla sina åtagande och att alla klappmongon skall vänta snällt i båten gör ju saken bara värre för er klappmongon

Nu åligger det er klappmongon att bevisa att vi "haters" har fel

Citat:
Det tar ca 5 veckor, detta är för dåligt men man får alltid sina pengar. Lägg upp en skärmdump på folk som efter 5 veckor inte fått sina pengar.

Jag och alla jag känner har hela tiden fått våra pengar, nu har jag begärt ett nytt uttag på 2500 dollar och när jag får de (efter 15% avdrag) om Max 5 veckor så kommer jag i vanlig ordning lägga upp det här, jag har gjort 4 uttag tidigare och alltid fått pengarna, bevisa att jag inte fått ut pengar sedan jag startade istället för att sitta här och fantisera (eller är det bara några som får sina pengar?).

Men vad har du för problem? Förutom att du är ett klappmongo?

Skall jag upprepa mitt inlägg?

Länk 1: https://behindmlm.com/companies/cash...s-termination/
Innehåller skärmdump med texten från bluff å båg själva

Länk 2: https://www.youtube.com/watch?v=QJQs7wk6HnA
Videon innehåller flertalet skärmdumpar där klappmongon frågar efter sina utbetalningar

Länk 3: https://www.facebook.com/WorldCFX/
Bara att läsa igenom kommentarerna...
Det handlar om flera än 3 , i endast denna grupp som frågar efter sina utbetalningar dom väntat på sen i Augusti

Och om du ärligt tror att 5 veckor är ett problem så borde till och med ett klappmongo som du inse att det ÄR ETT PROBLEM!
Det är inte Bluff å Bågs pengar , det är kontoinnehavarens.
Om kontoinnehavaren inte fritt kan disponera över sina tillgångar i ett "Forex trejding bolag" så är det ren och skär bluff.

Blir intressant och se dina photoshoppade skärmdumpar OM dom kommer....
Du som fått så många utbetalningar borde ju inte ha några problem att visa det?
Problemet är ju att ni kalppmongon försöker bara förhala...
Vi "haters" har ju väntat i flera månader på att ni skall komma med bevis...
Citera
2021-10-12, 21:06
Medlem
constants avatar
Citat:
...skulle jag plötsligt inte få mer pengar så är jag nöjd med det också eftersom jag spekulerar mycket med stora summor...
Endast en idiot tänker så.

Vet du, jag känner en hel del som spekulerar med väldigt stora pengar. Ingen av dem skulle investera i ett ponzibedrägeri, och ingen av dem tänker som du.

Vet du en sak till? Jag tror inte det minsta på att du fått dina pengar, inte heller att du är så rik som du påstår. Det är endast din Flashback-kuk som du pratar om. Motbevisa mig gärna, tills dess är du den jag tror.
Citera
2021-10-13, 09:29
Medlem
Citat:
Men stackars klappmongo...
Sedvanligt , jämföra äpplen och päron...

Vi "haters" har bevisat att det är bluff å båg AB
(Foton på påhittat kontor med påhittad yta är direkt i sig en bluff)

Vi "haters" har gett er klappmongon flera länkar med skärmdumpar där flertalet klappmongon (Förhoppningsvis har dom nu konverterat till att bli vanliga svensson) säger att dom inte får pengar.
Lägg därtill att tillochmed en länk som visar att Bluff å Båg erkänner att dom inte kan uppfylla sina åtagande och att alla klappmongon skall vänta snällt i båten gör ju saken bara värre för er klappmongon

Nu åligger det er klappmongon att bevisa att vi "haters" har fel

Men vad har du för problem? Förutom att du är ett klappmongo?

Skall jag upprepa mitt inlägg?

Innehåller skärmdump med texten från bluff å båg själva

Videon innehåller flertalet skärmdumpar där klappmongon frågar efter sina utbetalningar

Bara att läsa igenom kommentarerna...
Det handlar om flera än 3 , i endast denna grupp som frågar efter sina utbetalningar dom väntat på sen i Augusti

Och om du ärligt tror att 5 veckor är ett problem så borde till och med ett klappmongo som du inse att det ÄR ETT PROBLEM!
Det är inte Bluff å Bågs pengar , det är kontoinnehavarens.
Om kontoinnehavaren inte fritt kan disponera över sina tillgångar i ett "Forex trejding bolag" så är det ren och skär bluff.

Som vanligt glömde du en länk på folk som inte fått sina pengar, förstår du ens själv hur pinsam du är?
Citera
2021-10-13, 09:33
Medlem
Citat:
Upp med dina skärmdumpar nu som visar folk som inte fått sina pengar.

Du e fan mytoman på riktigt och ”klappmongo” som du skriver i varje mening passar in på dig väldigt bra (och du vet det, är därför du kallar alla andra för mongon).
Citera
2021-10-13, 12:26
Medlem
Citat:

Du e fan mytoman på riktigt och ”klappmongo” som du skriver i varje mening passar in på dig väldigt bra (och du vet det, är därför du kallar alla andra för mongon).

Citat:
Som vanligt glömde du en länk på folk som inte fått sina pengar, förstår du ens själv hur pinsam du är?

Som vanligt är du som alla andra klappmongon inte läskunniga....

Du och alla andra klappmongon kan dessutom söka på "Cash FX" på facebook och gå igenom kommentarerna... Där framgår det hur pinsamma Bluff å Båg är och hur utbetalningar sköts...

Så nej ditt patetiska klappmongo....
Länkarna hade levererats - till och med i inlägget du citerade...
Länkarna innehåller skärmdumpar...

Vi "haters" väntar med spänning på att ni klappmongon skall leverera bevisen på att det fortfarande fungerar med utbetalningar.
Citera
2021-10-13, 14:24
Medlem
Citat:

Hur ser en sådan skärmdump ut, som visar att de INTE har fått betalt? 😀 Finns massa länkar iaf i tråden om folk som ej fått betalt. Det enda som inte finns är skärmdumpar som visar att ni fått pengar.

Upp med Payment-Proof!

Luktar f.ö smyg-marknadsföring och rekryteringsförsök av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in