Citat:
7000$ är taget ur sammanhanget på ett 10.000$ kontrakt. Varav 30% av ens kapital faller bort i början till Commission.
Så indirekt vad jag menar med omsättningsavkastning är att när du köper ett kontrakt börjar det på 0$. Sen börjar du få "Omsättning" efter 72h på diverse kontrakt.
Tanke på du ej äger ett "trading konto" utan ett digitalt kontrakt (Som en datorlicens) enkelt förklarat.
Enligt min kalkyl så "rent" netto med 5% i omsättningsavkastning /Vecka = Lika med 4.20% i vinst/månad. (Länkar excel fil nedan )
https:
//easyupload.io/gv1mn4
Du får gärna rätta denna kalkyl om mina % inte stämmer.
Att kalla folk klappmongon/idioter är ett annat ord för att om personerna inte tycker som jag är de idioter.
Snacka om narcissist varning på högnivå
Bemöter gärna folk med en god ton och respekt i dialogen, helt okej att alla inte tycker som jag,
Men att skriva att någon är idiot utan att ens ha träffat personen i verkligheten är pre-judge deluxe.
Svarar bara hur jag resonerar, det gäller även båda hållen gällande denna tråd.
Så indirekt vad jag menar med omsättningsavkastning är att när du köper ett kontrakt börjar det på 0$. Sen börjar du få "Omsättning" efter 72h på diverse kontrakt.
Tanke på du ej äger ett "trading konto" utan ett digitalt kontrakt (Som en datorlicens) enkelt förklarat.
Enligt min kalkyl så "rent" netto med 5% i omsättningsavkastning /Vecka = Lika med 4.20% i vinst/månad. (Länkar excel fil nedan )
https:
//easyupload.io/gv1mn4
Du får gärna rätta denna kalkyl om mina % inte stämmer.
Att kalla folk klappmongon/idioter är ett annat ord för att om personerna inte tycker som jag är de idioter.
Snacka om narcissist varning på högnivå

Bemöter gärna folk med en god ton och respekt i dialogen, helt okej att alla inte tycker som jag,
Men att skriva att någon är idiot utan att ens ha träffat personen i verkligheten är pre-judge deluxe.
Svarar bara hur jag resonerar, det gäller även båda hållen gällande denna tråd.
Fortfarande så saknas kompensationsplanen och fram tills den är visad så är siffror endast påhittade.
Men om vi följer följande länk och tar de siffrorna som står där...
https://www.epistlenews.co.uk/econom...ge-person.html
Först kommer MLM delen (Som är en kopia på Onecoin och köpa "utbildningspaket" som är helt värdelösa)
"The ROI promise that you can earn from your investment is 200% or 400% which will be capped at a total of 15% every week."
"The 10K Level – This level requires a $10,000 investment. You will get 5,000 PV towards Leadership Program and 7,000 PV for the Trade Pool Deposit."
Jaha - så ni köper gråsten (PV) från Bluff å Båg som på något sätt ger er en passiv inkomst.
För att Bluff å Båg inte skall gå i Konkurs direkt så har dom lagt in en rolig avgift (WTF! 20% i uttagsavgift?) när man skall ta ut sin "passiva inkomst" (Som kommer från andras investeringar - vart kommer dom pengarna annars ifrån?)
"One thing to take note of is the withdraw fee.
The company will take 20% from your commission withdraw where 50% of that 20% will go toward the referral commissions that are earned from the MLM compensation plan."
Sedan kommer delen som är ren Ponzi (Vilket är delen där man som klappmongo tjänar pengar)
Det vill säga - tjäna pengar på att ragga upp andra klappmongon...
"Cash FX Group also pays out 50% of all of your personally enrolled members.
What the company does is take 50% of the Academy Pack PV that your personally recruited joins at and pays you on that volume.
For example, if you recruit someone that joins at the 500 Level, the PV that the member gets is 250 PV, and you will earn $125 from that sale.
Residual Commissions (unilevel)"
Intressanta här är att klappmongon tjänar gråsten (PV) men ingenstans i texten framgår det vad PV egentligen är och vad det kan bytas mot...
Längs ner i texten så verkar det som att det finns ett tak på 3% som man kan tjäna (Bluff å Båg kan ju inte betala ut hur mycket som helst.... Högsta Klappmongot måste ju kunna flasha med sina Rolex...)
"When you join the 10K investment level, you can earn 3% on levels 1 to 3, 5% on level 4, 6% on level 5, 10% on level 6 and 30% on level 7."
Skulle vara riktigt intressant att läsa den riktiga , officiella , kompensationsplanen istället för att spekulera....