Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Så var det förr och så är det till viss del fortfarande, för att majoriteten av dem inte förstått Krypto och framtiden än. Men det betyder inte att rika människor inte investerar i BTC.
Jag har ca tio år kvar till pension. Min pensionsplan bygger helt på BTC.
Morgan Stanley är en bank. BTC kommer att göra banker överflödiga. Ditt exempel är lika skrattretande som allt annat nonsens du skrivit.
Förr? Rätt färsk fakta alltihopa.
Jag hoppas för din skull att det inte blir ett rejält magplask.
Min poäng var att rika inte investerar en stor del av sin portfölj i Krypto. Du har däremot en 100 % portfölj som bygger på Krypto. Jag hade aldrig gjort något liknande om jag var i din sits. Helt livsfarligt.
Warren Buffett har sagt att regel nummer 1 när det kommer till att investera är att inte förlora pengar.
Nej, det är inte skrattretande. Det är ju fakta.
Rika entreprenörer och investerare har inte en särskilt stor del av sin portfölj i krypto, så är det bara.
Jag förstår inte hur du motiverar ditt beslut, förhoppningsvis vet du något alla inte vet.
OK, så de rika och alla institutioner som investerar bråksummor (de flesta), är de korkade eller du?
Jag tror ju inte du har mer kunskap om finans och att investera än en miljardär som Mark Cuban. Han håller betydligt mer i aktier än krypto, vilket han gör helt rätt i.
Jag tror att det är folk med små portföljer som anser att de inte har så mycket att förlora som kör mest krypto, det är min tanke.
Har man låt oss säga 50 miljoner så har man något att förlora dock.
Ja, dina personangrepp visar hur på känslig du är för kritik. Ja, det är bara nonsens, de rika håller ju med mig, räcker med att se på deras handlingar.
Digitala valutor kommer slå igenom, men det är inte bitcoin som kommer dominera, snarare olika statsvalutor.