2021-09-13, 22:53
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Då jävlar lär du åka. Nu va det ett par år sen jag körde denna. Körde den mycket för ett par år sen skulle tippa på att det va nånstans runt 2015. Vill mig minnas att den största dosen jag tog IV låg nånstans runt 350mg.

Och jävlar va det drog på 😁 först som en intensiv tjack rush sen vart man helt svajig och gungig i huvet synen flakka lite men jävlar va man mådde 😁

Fan 500mg då skulle ja nog åka på en hjärnbödning haha
Inte en chans i på jorden att snubben slår i sig en 0.5a intravenöst.
0.5g IV skulle man få sin fet hjärnblödning så de börjar rinna blod ur ögonen

Samma sak med alla pundare som säger att dom drar i sig 2g tjack IV utan problem.

BULLSHIIIIT
Citera
2021-09-14, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Inte en chans i på jorden att snubben slår i sig en 0.5a intravenöst.
0.5g IV skulle man få sin fet hjärnblödning så de börjar rinna blod ur ögonen

Samma sak med alla pundare som säger att dom drar i sig 2g tjack IV utan problem.

BULLSHIIIIT
Denna måste du upp i minst 200-300mg för det ens ska hända ngt. Det Gör han säkert, men inget jag hade skrytit om.

Har varit med när en tog 1g panna (oxå nkpg).
Men han åkte rakt upp till vrinnevi.
Han sa dock att han brukade dra grammspannor cmc. Men det var bra tryck i just den batchen.
Senast redigerad av Robbejao 2021-09-14 kl. 06:38.
Citera
2021-09-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Denna måste du upp i minst 200-300mg för det ens ska hända ngt. Det Gör han säkert, men inget jag hade skrytit om.

Han sa dock att han brukade dra grammspannor cmc. Men det var bra tryck i just den batchen.

Håller ju helt med dig om att 250/300mg är ett måste för att inte missa den härliga känslan när peaken är som bäst. Sen ska även tillägga att om han är van brukare av cmc är inte 0.5 nån jätte dos. Man bygger ju upp sjuk tolerans på skiten…
Citera
2021-09-22, 10:52
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spokenz
vadå sprid inte ut den LOL tror du dom har Flashback som sök grej när dom letar efter substanser att klassa?

han vill ju ha mer info om den

onT så vet jag inget om denna substans men den verkar väldigt lovande

Yes Jag är säker på att Snuten kollar allt i drogdrådar annars skulle de inte göra sitt jobb med tanke på vilken info dom får där. Samma gör dom med facebook. Snutar tycker FB mm mm är rena guldgruvan.

Konstigt du inte hört det. Skulle kunna tillägga några kraftiga grå mer gråsvarta zoner dom bryter emot, men iaf minst en skulle veta det med 70% är jag som sagt. Även om jag fick känslan att han ville ja skulle sprida det. Iaf gäller bla köp på svampen. han sa säg inte detta till någon person. men kändes som att han ville ja skulle tipsa aftonbladet eller liknande om hur de lyckas klippa nån på fs3. men som sagt om du inte tror mig dom alltid har uppsikt på flashback tänk så här om du vore snut skullle du inte kolla FBack på drogshoppar och trådar som den mördade 31åriga polisen i gbg.

ha en trevlig dag
Citera
2021-09-22, 11:07
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:

Min kompis har dragit 1,2-1,5g av Mättat tjo för dom som inte vet vad mättadlösning är så är det ungefär som det låter. MIn kompis tar en medicinburk i glas sen lägger i en tjo sten på 10g vad som händer då. är att vattnet i burken bara kan ta upp dvs lösa en viss mängd tjo utav de 10g han slängde in. Så efter han drar en 2m nästan full så mycket det går gav en vän nytt verktyg så han drog oxå ut men efter det måste mer vatten hällas i då lösningen. dvs det som är mättat tjackvatten så han fyller på med det som tagits ut och lösningen är fortfarande Mättad. Vissa folk gillar inte mättat tjack. "Jag vet ej tar inte Droger" men min kompis sa till han som hade den mättade tjacklösningen FAN AV NICE SKJUTS DET BLEV!!!
Citera
2021-09-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
Min kompis har dragit 1,2-1,5g av Mättat tjo för dom som inte vet vad mättadlösning är så är det ungefär som det låter. MIn kompis tar en medicinburk i glas sen lägger i en tjo sten på 10g vad som händer då. är att vattnet i burken bara kan ta upp dvs lösa en viss mängd tjo utav de 10g han slängde in. Så efter han drar en 2m nästan full så mycket det går gav en vän nytt verktyg så han drog oxå ut men efter det måste mer vatten hällas i då lösningen. dvs det som är mättat tjackvatten så han fyller på med det som tagits ut och lösningen är fortfarande Mättad. Vissa folk gillar inte mättat tjack. "Jag vet ej tar inte Droger" men min kompis sa till han som hade den mättade tjacklösningen FAN AV NICE SKJUTS DET BLEV!!!
Hmmm. Vad fan snackar du om?
Citera
2021-09-25, 05:35
Medlem
rebekks avatar
Är kass på kemi, men har hört om flertalet olika sätt att syntetisera RC på, däribland över 5st olika sätt för just 3-CMC.

"3-CMC som 3-CMC" osvosv har jag redan hört plus redan begrundat, men vill ändå tro att det ligger något i ovanstående. Olika sorters 3-cmc alltså.. men ändå samma (?)..

?
Citera
2021-09-25, 12:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Är kass på kemi, men har hört om flertalet olika sätt att syntetisera RC på, däribland över 5st olika sätt för just 3-CMC.

"3-CMC som 3-CMC" osvosv har jag redan hört plus redan begrundat, men vill ändå tro att det ligger något i ovanstående. Olika sorters 3-cmc alltså.. men ändå samma (?)..

?
Olika synteser finns det på alla substanser, men slutprodukten är den samma. Olika synteser kan ej påverka substansens farmakodynamik.

Det är era variabler och set n setting osv
Citera
2021-09-25, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk

?

Olika synteser och syntesprocedurer kan resultera i olika isomerdistribution. Vet ej med just 3-cmc, men om vi tar vanligt amfetamin så består det av en dextroisomer, och en levoisomer. Det är samma molekyl men spegelvänd. Typ som "L"-figuren i tetris, som kan vara spegelvänd, fast i 3D. Beroende på hur komplex molekylen är, så kan det finnas flera rotationscentrum och därmed fler än 2 isomerer . olika isomerer passar olika bra på olika receptorer. I fallet amfetamin, så passar dextroisomeren bättre på dopaminreceptorn än på noradrenalinreceptorn, och för levoisomeren är det tvärtom. Detta leder till att dextroamfetamin ger ett lugnare rus med mer välmående, medan levoamfetamin är mer speedigt, mer ståpäls.

Så absolut kan " samma" substans skilja en hel del i sin effekt. Det har inte bara med hur "rent" det är, utan även hur isomerdistributionen ser ut.
Citera
2021-09-29, 22:59
Avslutad
Är det den här substansen som är lik mdma rus fast med inga eller lägre avtändande dagen efter?

Hittar inte info om hur ruset är. Någon som har FAQ?
Citera
2021-09-30, 05:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndTimes
Olika synteser och syntesprocedurer kan resultera i olika isomerdistribution. Vet ej med just 3-cmc, men om vi tar vanligt amfetamin så består det av en dextroisomer, och en levoisomer. Det är samma molekyl men spegelvänd. Typ som "L"-figuren i tetris, som kan vara spegelvänd, fast i 3D. Beroende på hur komplex molekylen är, så kan det finnas flera rotationscentrum och därmed fler än 2 isomerer . olika isomerer passar olika bra på olika receptorer. I fallet amfetamin, så passar dextroisomeren bättre på dopaminreceptorn än på noradrenalinreceptorn, och för levoisomeren är det tvärtom. Detta leder till att dextroamfetamin ger ett lugnare rus med mer välmående, medan levoamfetamin är mer speedigt, mer ståpäls.

Så absolut kan " samma" substans skilja en hel del i sin effekt. Det har inte bara med hur "rent" det är, utan även hur isomerdistributionen ser ut.
Ahmen kom igen nu...
Vi pratar inte om Amfetaminer....

Och allt 4-CMC som.finns är racematiskt. Men absolut så stämmer det att 2 enantiomer kan ha olika effekter, men ändå.ganska lika. Och sen så var det.inte ens så jag menade.med.mitt första inlägg.

Folk tror att bara för att man byter ut en prekursor eller nån reduceringsagent så ändrar man Farmakologin. Men det stämmer inte
Citera
2021-10-11, 06:25
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Hmmm. Vad fan snackar du om?

Kortfattat om det var lite svårläst (är inte så bra på att skriva) iaf menade att det visst går ta mycket mer än 0,2g tjack. Vet inte om du vet vad mättad lösning är i tjacksnack (gäller i kemi 🧪 oxå) om det var det du inte fattade, så svarade jag bara. Att det inte är nåt konstigt att ta 1g bra tjack i en fix om man har tolerans. Och mättad lösning är när vattnet inte kan lösa mer tjack det har blivit en sk ”mättad lösning” somliga gillar det inte säger det blir för starkt o vet en säger får ont i huvudet men alla har olika smak. Menade att det var en glasmedicinburk och en jättebit tjack i burken. resten fyller man på med vatten (om tjacket är sånt att det löser sig själv) bara skaka lite och du har Sk ”mättad” tjacklösning. Dvs vattnet i medicinburken är så mycket tjack i vattnet att det inte kan lösa mer tjack. Utan man drar ut tex en fix i 2 eller om 5ml Fix sen fyller man bara på medicinburken med vatten så Den stora tjack biten löses lite till. Då den stora tjackbiten inte kan lösa sig mer kocklan som är I tex 10ML Burk. Kan inte lösa upp sig i vattnet mer när vattnet nått ”mättad lösning”

Om du inte fattade nu vet ja inte hur ja ska förklara du var inte specifik va du inte fattade ”mättad lösning” eller nåt annat. Tex många har jag hört klagat på helt rent tjack o hört många så måste va sant att efter de lagt i lite Dextropur så tyckte många att wow 🤩 vilket tjo trots det nu är blandat med Dextro lägre % amfetamin men ger vissa bättre kick med sockret. Men vissa gillar helt rent o tycker det är bra helt rent.

Iaf hoppas du förstod nu att det ja ville säga var att min kompis säkert drar mer än 1g+ ”mättad lösning” När han är uppe i Dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in