2015-07-04, 23:51
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonville.Bromhead
Bombar man eller snortar man detta? Vad slår bäst. Tacksam för svar snarast.

3-mmc snortade man ju, medan Methedrone slog bättre som bomb.

Fungerar bra vilket som. Personligen gillar jag att bomba och sedan dra en i näsan när bomben börjar slå
Citera
2015-07-05, 11:00
Medlem
Koksredskaps avatar
Provade ett bomba nyss tillsammans med 2 feta linor... får se vad det ger. Inte mycket kvar i påsen nu tyvärr haha
Citera
2015-07-05, 21:26
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksredskap
Provade ett bomba nyss tillsammans med 2 feta linor... får se vad det ger. Inte mycket kvar i påsen nu tyvärr haha

Gick det bra?
Citera
2015-07-05, 21:47
Medlem
Koksredskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Gick det bra?

Njae, bomben slog väl på okej men när jag reste mig upp, c:a 40 min efter att jag tagit den så spydde jag. Har över huvudtaget inte funkat lika bra idag som under ons-tors-fre-lör.

Behöver nog vila ett par dagar från det här nu men har gjort en ny beställning idag så jag får se hur det blir framöver. Vet ju att mitt problem är att jag inte kan sluta dra förrän det är slut men det här har jag ju kört små doser av i flera dagar och det har verkligen funkat bra på mig. Men jag behöver sömn nu så jag gör nog bäst i att ha ett par dagars uppehåll och när jag fått hem det nya... att inte köra mer än ett dygn eller två innan man gör uppehåll på det.

Jaja, kan varmt rekommendera 3-cmc om man vill ha ett skönt rus för en stund.

Mvh
Citera
2015-07-06, 00:13
Medlem
wasabi84s avatar
Vad kan man jämföra ruset med och hur länge varar det?

Några tråkiga biverkningar?

AT? Fysisk eller psykisk?

Andra tips?

behöver någon som kan hålla mig i hanen genom mitt första försök med denna
Citera
2015-07-07, 02:29
Medlem
Ögonwobbel 😍
Snart uppe i 750 mg för ikväll. CEV's i form av fraktaler som flyter omkring.
Kan man må bättre?
Citera
2015-07-07, 23:02
Medlem
kattvraks avatar
Röka vs iv? Fungerar det att röka?
Senast redigerad av kattvrak 2015-07-07 kl. 23:18.
Citera
2015-07-08, 08:32
Medlem
80-talists avatar
Vilken typ är att föredra: kristaller eller pulver? Dvs. "[s]tora vita kristaller" eller "[r]ent pulver", som två stora aktörer beskriver deras batchar.
Citera
2015-07-08, 14:18
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Vilken typ är att föredra: kristaller eller pulver? Dvs. "[s]tora vita kristaller" eller "[r]ent pulver", som två stora aktörer beskriver deras batchar.

Kristaller känns mer rent i mitt tycke då pulver lätt kan blandas ut, fast det känns rätt långsökt att nån skulle späda ut..

Däremot vet jag inte om det håller sig potent längre för att det skulle vara kristallform!? Nån som har koll kanske?

Mvh
Citera
2015-07-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Kristaller känns mer rent i mitt tycke då pulver lätt kan blandas ut, fast det känns rätt långsökt att nån skulle späda ut..

Däremot vet jag inte om det håller sig potent längre för att det skulle vara kristallform!? Nån som har koll kanske?

Mvh
Jag har uppfattat det som att de flesta kristallerna inte är "äkta", vet inte exakt hur det är med denna men annars verkar importörerna oftast få substanserna i pulverform o sedan kan man kristallisera pulvret på något kemiskt sätt, dock kan jag ha uppfattat detta fel ...
Citera
2015-07-08, 18:15
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Jag har uppfattat det som att de flesta kristallerna inte är "äkta", vet inte exakt hur det är med denna men annars verkar importörerna oftast få substanserna i pulverform o sedan kan man kristallisera pulvret på något kemiskt sätt, dock kan jag ha uppfattat detta fel ...

Låter inte helt galet, för varför skulle dom ställa sig mala kristaller till pulver.

Alla har väll sett breaking bad and we all like them shiny rocks, så visst kan det vara ett försäljningsknep(foliehatten på), skulle vara kul om nån oberoende föredetta säljare skulle veta nått om detta typ Jusef

Mvh
Citera
2015-07-08, 20:43
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess

Mvh

Gissningsvis borde det hålla sig potent längre ju mindre yta det är som har kontakt med luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in