2021-08-10, 22:07
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
kristall hit och kristall dit. Det har inget med att göra om det är en katinon eller inte. Från HCL saltet vid tillverkning så är det enkelt att göra såväl fribas som att göra kristaller av det.
Det påverkar generellt inte effekten något, mer ett försäljningsknep då det ser myckeet snyggare ut och upplevs som bättre.

Så är inte alla Droger lösliga i vatten. Alla Katinoner skall lösa sig i vatten, ofta behöver vattnet inte ens vara varmt. Sedan kan jag tänka mig att det är lite svårare att lösa upp kristaller i vatten. Det behöver nog pulveriseras och jobbas lite med. Men är det korrekt så ska vattnet alltid vara Kristallklart(heh)
Sen är det i regel bullshit om att RC är nya droger som kan göra vad som helst.
En katinon exempelvis ör en katinon. Vilka det finns drygt 23.000st varianter av, möjligen fler. Dessa fungerar på samma sätt, men stora variationer i dospotens, vilka neurotransmittorer som påverkas, duration med mer.
Sedan finns det människor som fastnar på droger och som din vän du nämnde. Det är lätt att skylla det på katinonerna. Eller På Vilken narkotika som helst när en person får problem.

Det är lätt att skilla på. Drogmissbruket ar bara ett symtom på att något inte står rätt tilll och att individen flyr. Sedan klarar drygt 90% Av alla som brukat narkotika i perioder sig helt utan problem.
Om Personen då inte får en oväntat reaktionen, har hjärtfel eller något annat olyckligt som blir utlöst.
Sen finns det en handfull av runt 1000st NPS som är direkt skadliga och dödliga, så som 5-IT. Men den typen av NPS där det faktiskt är helt nya substanser som är helt okända tillhör en minioritet. Majoriteten är varianter, derivat eller amaloger alt medicinskt framttagna kemikalier som existerat sedan 60-talet.
Men som aldrig patenterades eller kommerialliserades. Dessa kemikalier har då studerats hela vägen fram för att lanseras som medicin, vilket tar minst fem år och kostar ett läkemedelsbolag några miljoner.

Opioder så som fentanylanaloger är något annat, dessa utgör livsfara på andra sätt, det har inget med att det är "nya Okänkda Kemikalier" Att göra. Eb majoritet av befolkningen anvönder sig av narkotika på elt elleer annat sätt. Ett par procent av dessa blir knarkare.
Katinoner ska alltid vara helt rena om dessa köps i HCL / Fribas eller som kristaller. Det är så pass billigt att jag har svårt att tänka mog att mågon bamlar ut det med något. Det Kostar Ett par kronoer per gram i Europa. I Asien lär det vara billigare.
Din vän som dog, får jag fråga hur det gick till? Pratar du om "Bu**an" föresten?
Det är ett par som dog de året när mefedron fködade fritt i landet och det vaar två eller tre tjejer som dog med facit i hand, Annars har jag inte löst eller hört om någon som dött primärt av katinonintag.
Det är inga vitaminpiller, ovh det stressar kroppen ovh sänker immunflrsvaret, ger herpesutbrott vid krafigt intag under en längre period.
Bortsett från det samt risken för att hamna i ett psykotiskt tillstånd så förefaller det ej ge skador. Gäller att di sköter kost och sömn bara.

Jag gick över 10gram av en katinon en känd inrikesshop har, Sov, jobbade och käkade. Men under en vecka bestod fritiden av intensiv rökning. Hade en djupgående hälsokontroll precus efter drygt en vecka av bolmande.
Ett fall säger inte mycket och jag kan ha varit ett bloss från hjörnblodning. Men alla mina världen var i tipptopp. "Syns att du ej dricker" Njurar, blodtryck och allt var bra, det var em lotem minskning av vita blodkroppar/Något sänkt immunförsvar. Läkaren nämnde att jag kanske var på väg att bli förkyld. Gick själv över allt sen. Jag låg precis mitt i referens på typ 50 olika saker som kollades. Med det sagt så betyder det inte för en sekund att det jag gjorde var på något sött ofarligt. Men det får mig funderarsam på dödsfallet av din vän du pratar om. 3-CMC var svagt mot det jag ägnande fritiden åt den veckan skall tilläggas.
Kör sen många år tillbaka alltid mefedron de få kvällar det festas nu för tiden. 3-CMC har jag relativt nyligen provat. Stor besvikelse. Har annars bara provat fem katinoner totalt. Då med fri tillgång Så jag har inte något återdoseringsbehov på så sätt. 3-CMC testa jag 10g över en månad. Rätt Substans och Det var just bara 3-CMC i påsen. Dvs helt rent. Som rejält kunnig inom organiskk kemi och tillgång till ja. Det mesta. Så har jag personligenn ej lyckats blanda ut någon katinon med något. Bara ett par preocent känns av direkt.
Citera
2021-08-13, 14:27
Medlem
Samowiedzas avatar
Detta var en skum drog, inte alls som det kriss jag har fått tidigare.
Väldigt lugn push, lite halvmysigt men ändå aldrig tillfredsställande. Irriterande.

Bomba gjorde dessutom inget alls på mig?!

Snortade upp ett gram på 9 timmar, fick nästan hyffsade effekter & vaknade med minimal AT. Kunde sova med, trots att jag brukar ha svårt för det.

Inte snäll mot näsan för fem öre, det sprutade blod & dopamin som en fontän.

En annan sak jag lade märke till är att jag inte blev yr som på tjack. Spydde gjorde jag tyvärr, men en hel Kir & ett antal Redbull gjorde väl sitt.

Blev besviken på musiken, det lät inte riktigt bra vad man än satte på.
Citera
2021-08-14, 18:25
Medlem
Jag är jävligt kluven till 3cmc. Har egentligen tänkt att hålla mig borta från RC då man inte har en aning om vad preparaten och metaboliterna ställer med i kroppen men eftersom polarna gillar det så har det blivit en hel del kvällar/tidiga mornar på det.

Det är ett jävligt skönt rus helt klart, när jag tagit tjack efter att ha vant mig vid det här känns det nästan som något saknas i ruset. Lite som E men utan att man blir helt jävla CP och inte kan bete sig. Det jag inte gillar är det sinnessjuka återdoseringsbegäret. Till slut sitter man ju där och bara tänker på nästa lina fast man tog en för 10 min sen. Vissa gånger har jag varit påtänd i typ en timme sedan börjat känna mig helt deppig och så har hela kvällen bara gått åt till att ta mer en gång i halvtimman för att inte känna mig ledsen. Någon gång måste ju festen vara slut och då sitter man där med fet ångest rent förbannat. Tycker craschen är så brutal att det knappt är värt att ta. Någon som håller med?

Däremot, förra helgen tog vi en del tjack i början av kvällen för att sedan ge oss ut på danslokal. Då tog jag en rätt rejäl bomb och fy satan vilket bra rus jag fick. Lugnt och skönt men jävla bra drag. Inte en tanke på att undvika craschen eller hålla på att maniskt fylla på. Tog en till bomb ett par timmar senare bara. Dum som jag var tog jag en bomb strax innan jag skulle lägga mig och somnade utan problem med mådde fruktansvärt när jag vaknade och rätt pyton i flera dagar efteråt. Det har jag aldrig upplevt av det här förut. Tror ni jag hade mått ok om jag skitit i sista bomben?

Så, någon med liknade erfarenheter? Eller håller ni inte med alla? Var det bara en lyckoträff att bomberna råkade synka med tacket från tidigare på kvällen?
Citera
2021-08-17, 20:53
Medlem
orrecrists avatar
Någon som minns exakt när denna blev klassad som hälsofarlig? Vet att den är narkotikaklassad nu osv.
Citera
2021-08-18, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Någon som minns exakt när denna blev klassad som hälsofarlig? Vet att den är narkotikaklassad nu osv.
2015 eller 2016 har jag för mig, den var laglig precis när jag började knarka.
Citera
2021-08-28, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vilken tror du är den som har sålts i Uppsala som kristall ? CMC, MMC eller någon PVP ?

Det är 3-cmc som säljs under namnet kristall här i Uppsala.
Citera
2021-08-29, 21:56
Medlem
Snabbfrågor frågat allihopa här dosering på 3mc Vad är den 0203 bästa ett snabbt svar tack
Citera
2021-08-31, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkepikke12345
Snabbfrågor frågat allihopa här dosering på 3mc Vad är den 0203 bästa ett snabbt svar tack

Beror på tolerans såklart och kropp å vikt..
jag är rätt liten men har lite tolerans men brukar köra 0.3 upp i snoken för bra effekt..
Citera
2021-09-01, 13:10
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkepikke12345
Tar alltid minst 0.5g intravenöst.
Citera
2021-09-05, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Då måste du ha rätt bra tolerans ?
0.5 låter fan mkt om det är bra grejer.
Citera
2021-09-05, 12:55
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Då måste du ha rätt bra tolerans ?
0.5 låter fan mkt om det är bra grejer.
Alltså nja den här 3-cmc/3-mmc drogerna tycker JAG personligen ska doseras högt. Har jag inte tagit någon drog som går på seratoninet på länge och då menar jag helst 1 år så skjuter jag en 0.3a men annars minst 0.5g. Att inta dessa droger nasalt är helt värdelöst enligt mig.

Tycker ruchen man får av cmc är väldigt härlig man blir ganska yr och skev vilket är mysigt. Men ruset finns inte längre. En 5a räcker inte längre en 7-8 timmar om jag snålar.
Citera
2021-09-13, 20:23
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Då jävlar lär du åka. Nu va det ett par år sen jag körde denna. Körde den mycket för ett par år sen skulle tippa på att det va nånstans runt 2015. Vill mig minnas att den största dosen jag tog IV låg nånstans runt 350mg.

Och jävlar va det drog på 😁 först som en intensiv tjack rush sen vart man helt svajig och gungig i huvet synen flakka lite men jävlar va man mådde 😁

Fan 500mg då skulle ja nog åka på en hjärnbödning haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in