2021-10-10, 19:48
Medlem
LanthandelRecordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Hon har väl hållit sig undan rätt så väl. Hon var inte med på dokumentären eller annat material
Om man inte räknar med det klippet när man ser henne strippa under en "Griståget" film som fanns ute för ett tag sedan där hon är med under klippet Jag Vill Ha En Brud Med Stora Pattar.
å även på Gröna Lund.

Hoppas att hon fick lite royalty när nyutgåvan av Gröna Lund kom ut på DVD oklippt.

Jo rätt skall ju ändå vara rätt.
Citera
2021-10-10, 23:20
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanthandelRecords
Jo rätt skall ju ändå vara rätt.

Så sant så Men jag hoppas som du sade att Förhoppningsvis har hon ett jobb och får det att gå runt, hon har dock aldrig kommit ut och kommenterat Griståget offentligt vad jag känner till så hon vill nog ha lugn och ro.

Annars så finns det väl inte så många Kvinnor med Eddie Meduza på Scen om man bortser från Lelia
Citera
2021-10-11, 00:42
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Leila var strippa, samt sålde tröjor under Griståget.
Hon är betydligt finare än Nadia, visst jag är elak fast det kvittar.

Vafan, jag tycker att Nadia är het, i alla fall var hon det. Inget ont om Leila fin tjej det också.

Apropå striptease, så är sketchen kul där Leila ska strippa till dragspelsmusik.
Citera
2021-10-11, 00:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Förhoppningsvis har hon ett jobb och får det att gå runt, hon har dock aldrig kommit ut och kommenterat Griståget offentligt vad jag känner till så hon vill nog ha lugn och ro.
Vilket jag är helt okay med.

Hennes ansikte blev suddat i dokumentären om Griståget, så undra om hon skäms över det eller om de som gjorde dokumentären inte fick tag på henne och hennes godkännande.
Citera
2021-10-11, 00:56
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Apropå striptease, så är sketchen kul där Leila ska strippa till dragspelsmusik.

Vilken sketch är det? tror jag har missat den
Fast det är nog bara Eddie som kan komma på en sådan sketch strippa till dragspelsmusik

Citat:
Hennes ansikte blev suddat i dokumentären om Griståget, så undra om hon skäms över det eller om de som gjorde dokumentären inte fick tag på henne och hennes godkännande.

Det kan nog stämma nu när du säger det. Då vil hon nog inte prata om den tiden längre.
Eller så håller hon sig borta ifrån det
Citera
2021-10-11, 00:59
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Vilken sketch är det? tror jag har missat den
Fast det är nog bara Eddie som kan komma på en sådan sketch strippa till dragspelsmusik

Här har du den sketchen. Tyvärr verkar den vara censurerad, men man fattar vad som händer.
https://www.youtube.com/watch?v=zlIEKPPPhYU&t=3s

Citat:
Det kan nog stämma nu när du säger det. Då vil hon nog inte prata om den tiden längre.
Eller så håller hon sig borta ifrån det

Dwt kan nog vara så.
Citera
2021-10-11, 01:04
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Här har du den sketchen.
Tyvärr verkar den vara censurerad, men man fattar vad som händer.
https://www.youtube.com/watch?v=zlIEKPPPhYU&t=3s.

Tror ni att det finns mera material med Griståget som skall ges ut med tiden.
Enligt dokumentären så verkar det finnas en del material kvar.
Citera
2021-10-11, 01:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Tackar skall erkänna att jag inte har sett det klippet.

Vill du se den ocensurerad så finns den här
53,25 in i filmen hittar du den.
https://www.bitchute.com/video/f9mxfBjBnjaC/

Våran gode vän från Skåne har ju gjort en stor kulturgärning när han delat med sig av Errols filmer.

Citat:
Tror ni att det finns mera material med Griståget som skall ges ut med tiden.
Enligt dokumentären så verkar det finnas en del material kvar.

Det verkar finnas en del material som Löfberg sitter på. Han borde släppa allt på DVD och jag är villig att betala dyrt för den och allt annat som Löfberg har i sina gömmor alla sketcher och en massa livespelningar.
Citera
2021-10-11, 02:12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Apropå Griståget och covers som tidigare talades om i tråden, så gillar jag det här.

Svullo - Gasen I Botten
https://www.youtube.com/watch?v=itFBN4f5w1E

Det är så smått makabert att Micke fick träffa Errol i himlen två efter att låten gjordes.
Citera
2021-10-11, 07:26
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Det verkar finnas en del material som Löfberg sitter på. Han borde släppa allt på DVD och jag är villig att betala dyrt för den och allt annat som Löfberg har i sina gömmor alla sketcher och en massa livespelningar.

Vi får hoppas på att det kommer ett släpp snart. Men sedan så är frågan ifall det skulle bli en del kvantiteter istället för kvalitet.

Minns när Dubbelidioterna kom ut på CD å allt bara blev fel.
Det hördes brus, låtlistan var fel å skivorna såg hemska ut.
Slängde ut den igenom fönstret pga att det var så uselt.
Citera
2021-10-11, 07:26
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Apropå Griståget och covers som tidigare talades om i tråden, så gillar jag det här.

Svullo - Gasen I Botten
https://www.youtube.com/watch?v=itFBN4f5w1E

Det är så smått makabert att Micke fick träffa Errol i himlen två efter att låten gjordes.

Den har jag hört för länge sedan. Å jag måste säga att jag alltid får en liten tår i ögat när jag hört Svullos kommentar i introt.
Citera
2021-10-11, 10:31
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Vi får hoppas på att det kommer ett släpp snart. Men sedan så är frågan ifall det skulle bli en del kvantiteter istället för kvalitet.

Minns när Dubbelidioterna kom ut på CD å allt bara blev fel.
Det hördes brus, låtlistan var fel å skivorna såg hemska ut.
Slängde ut den igenom fönstret pga att det var så uselt.
För min del så gör det inget. Visst så klart blir det roligare om kvalitén är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in