2021-10-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Förmodligen. Så är det nog. Utan värme och 8-9 grader på morgonen. Mysigt 😁

Men han har ju valt att bo så där själv för att spara pengar så han kan skänka hela sin stora feta lön samt allt från swischorandet till välgörenhet.

Tror inte Huddinge Båtklubb accepterar att en hemlös tillbringar 24H som boende i båt på land, fick för mig det står i stadgarna, kommer dåren bergmark göra det ändå, så blir det nog att slå en signal till hamnchefen. Tippar att bunkern blir nästa om inget annat blir av. HB får skylla sig själv och inte lika styv i korken är pajasen mer ..

"Som man bäddar får man ligga, som hemlös"
Citera
2021-10-10, 21:23
Avslutad
Citat:
Upptagningshelg säger han. Är det bara jag som tycker han ser gråtfärdig ut ? Läpprycksrna är på gång nu och snart i Riksdagen. Det var 20 st på Odenplan. Smack Smack ursäktar sig med att Live ? Sändningen är dåligt klippt.

https://youtu.be/PGOMJb7vU_4
Vad är det för en dåre som går runt med en högtalare fastspänd på en barnvagn mitt i stan och skriker om Rotchilds?
Citera
2021-10-10, 21:52
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vad är det för en dåre som går runt med en högtalare fastspänd på en barnvagn mitt i stan och skriker om Rotchilds?

En riktig mupp. Men det är ingen tvekan om att makten skakats om i sina grundvalar och jag förstår varför SÄPO hårdbevaksr Smack Smack 😂
Citera
2021-10-10, 21:56
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Varje gång jag ser dessa stolar stå vråla sina fantasier så tänker jag på Life of Brian och "profeterna" som romarna låter stå på marknaden och hålla sina profetior för sina respektive små skaror. Skrattar lika mycket åt bägge scener 😅
Citera
2021-10-10, 21:57
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
En riktig mupp. Men det är ingen tvekan om att makten skakats om i sina grundvalar och jag förstår varför SÄPO hårdbevaksr Smack Smack 😂

Ingen tvekan, partiledarna ser svettiga ut i debatten nu när vet att sanningen sas igår på Odenplan!
Citera
2021-10-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Varje gång jag ser dessa stolar stå vråla sina fantasier så tänker jag på Life of Brian och "profeterna" som romarna låter stå på marknaden och hålla sina profetior för sina respektive små skaror. Skrattar lika mycket åt bägge scener 😅

Ser scenen ur filmer (klockrent)

Och dessa dårar tror på mirakel o tokstollen bergmark, fattas bara fritjoffen i sammanhanget .. såg klippet o idioten med stereon fastbunden i en gammal barnvagn.
Citera
2021-10-10, 22:47
Medlem
Citat:
Verkligen.

Fattar inte varför HB inte var med på SVTs partiledar debatt?
Han bojkottar nog SVT?
Citera
2021-10-10, 22:51
Medlem
Citat:
Upptagningshelg säger han. Är det bara jag som tycker han ser gråtfärdig ut ? Läpprycksrna är på gång nu och snart i Riksdagen. Det var 20 st på Odenplan. Smack Smack ursäktar sig med att Live ? Sändningen är dåligt klippt.

https://youtu.be/PGOMJb7vU_4

Ser ut som han sänder från en parkbänk?
Hade han inte varit så dryg o nedlåtande mot allt o alla hade jag tyckt synd om han
Men han får fan skylla sig själv!
Sekten verkar tröttnat på att hjälpa han?
Citera
2021-10-10, 23:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Hade han inte varit så dryg o nedlåtande mot allt o alla hade jag tyckt synd om han

Det vet jag inte men det är vatten bakom. Kanske hamnen ? Den där om någon får skylla sig själv. Uppslutningen från sekten verkar vara = 0. Det har äntligen fått upp för dom vad han är. Det blir en tuff vinter för en som helt nyligen var så kaxig och dryg och gjorde "STORA PENGAR".
Citera
2021-10-10, 23:37
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Fattar inte varför HB inte var med på SVTs partiledar debatt?
Han bojkottar nog SVT?

Sannolikt, konstigt att det inte nämndes få de alltid informerar om när politiker blir inbjudna men väljer att avböja...

Citat:

Han landar nog på någons fot ska du se, frågan är bara vems. Jag tycker synd om honom till den grad att om han slutade med sitt bedrägliga och självskadande beteende (lögner, missbruk, bedrägeri etc) så skulle jag önska honom ett liv i fred. Så länge han fortsätter med sitt beteende ser jag varje motgång som karma.
Citera
2021-10-10, 23:40
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Det vet jag inte men det är vatten bakom. Kanske hamnen ? Den där om någon får skylla sig själv. Uppslutningen från sekten verkar vara = 0. Det har äntligen fått upp för dom vad han är. Det blir en tuff vinter för en som helt nyligen var så kaxig och dryg och gjorde "STORA PENGAR".

Kan tänka på minst 4-5 personer som säker skulle kunna förbarma sig över honom - ett tag. Det är också det som är felet med honom, han omger sig av enablers som istället för att hjälpa till på riktigt kastar tillräckligt på hans brasa för att hålla den vid liv en liten stund till.
Citera
2021-10-10, 23:50
Medlem
Ovralls avatar
Ny video med klipp från partiledardebatten, fortfarande från kajutan. Det betyder att det blir torrlagt båtboende i vinter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in