2021-06-26, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alertio
Hela den beslagtagda videon: https://www.bitchute.com/video/pebZs60uhNds/

Och så videoklippet där Fritjof ber polisen om en bekräftelse https://www.youtube.com/watch?v=TTXf5QF7I4E

Tack för videon 😉👍

Jag stör mig inte på att folk lever på bidrag. Det finns massor av folk som inte uppfyller alla krav för en formell diagnos men som i praktiken inte ändå kan tävla på den normala arbetsmarknaden. Huvudsaken är att man inte sysslar med uppenbara bedrägerier..

Håller med om det. HB kan förmodligen inte få ett jobb och behålla det. Han måste bli kvitt sina alkoholproblem först. Uppenbara bedrägerier sysslar han dock med som i vet.
Citera
2021-06-26, 22:51
Avslutad
För 23 minuter sedan laddade HB upp en film från igår. Det ser ju trevligt ut med vanliga normala människor. Ja förutom Fritjof och Henning då. Det säger jag bara för att jag vet hur dom är 😂👍

https://m.youtube.com/watch?v=y3hCpgASrSw&t=7s
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-06-26 kl. 22:55.
Citera
2021-06-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
För 23 minuter sedan laddade HB upp en film från igår. Det ser ju trevligt ut med vanliga normala människor. Ja förutom Fritjof och Henning då. Det säger jag bara för att jag vet hur dom är 😂👍

Bredvid Henning har du Hanna Åsberg och nere till höger har du Glenn Dormer. Foliehattsläkarna som Håkan länkade till från sin video "Läkarnas 14 punkter".

Den här videon kunde lika gärna hetat "Midsommar med sekten". Ett gäng konspirationsteoretiker hela högen skulle jag tro. Men vad vet jag, vänstertroll som man visst är.
Citera
2021-06-26, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Bredvid Henning har du Hanna Åsberg och nere till höger har du Glenn Dormer. Foliehattsläkarna som Håkan länkade till från sin video "Läkarnas 14 punkter".

Den här videon kunde lika gärna hetat "Midsommar med sekten". Ett gäng konspirationsteoretiker hela högen skulle jag tro. Men vad vet jag, vänstertroll som man visst är.

Ok 😁 Svårt att se vilka dom är på mobilen. Dormer borde jag ha känt igen annars. I alla fall om håret stod på trekvart som i videon du nämner.
Citera
2021-06-27, 00:00
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uschling
Kan inte annat än hålla med.
Konceptet att varva sjölivet med sitt samhällsengagemang (i en mer nykter och sund form) skulle göra en riktigt bra och spännande kanal, det tror jag med.
Om jag ägde en båt med övernattningsmöjligheter, kokmöjligheter och dass skulle jag nog nästan aldrig ligga inne i hemmahamnen på sommaren, kanske någon eller ett par nätter var 14:e dag för att uträtta ärenden, fylla på förnödenheter och vid något tillfälle underhålla båten.

Resten av tiden skulle man ju ägna åt att åka runt i skärgården (både den inre och yttre) till olika gästhamnar, träffa lite nytt folk på olika ställen, dra en sväng till Gotland kanske?, och såklart en och annan litet längre tur.
Han kunde ju prata om politik med andra på destinationerna, dra ihop mer folk till frihetsrörelsen han verkar förorda, filma var han är/gör på resorna och (om de är bekväma med det) intervjua folk han pratar med om sin politik och de samhällsfrågor han står för...ja, ni fattar...ta med tittarna på äventyren.
Det skulle ju kunna bli en jättebra utveckling av kanalen.

Vara ute, möta folket, sprida ordet...o.s.v...o.s.v...

Tror nog att han skulle må väldigt mycket bättre av det än att bara ligga kvar i hemmahamnen, göra ständig missnöjesmedia, tigga pengar, supa (o-)friskt, och fara runt i stan om dagarna.

Det är dags att kasta loss nu snart, tycker man.
Bestämma sig för att göra en helomvändning och nystart i livet, med färre stänkare och mer sjöliv.
Skepp ohoj!

Vart ligger hemmahamnen? Det har säkert skrivits förut, men det är så jäkla många sidor. Antar att det är nånstans i stockholmstrakten?
Citera
2021-06-27, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Vart ligger hemmahamnen? Det har säkert skrivits förut, men det är så jäkla många sidor. Antar att det är nånstans i stockholmstrakten?

Han ligger vid Huddinge båtklubb där elitsoldaterna från kronofogden slog till i en gryningsräd.

https://www.google.se/maps/place/Huddinge+b%C3%A5tklubb/@59.2566497,17.8723764,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465f73ff17571b71:0xa311a efeccfd294d!8m2!3d59.2566497!4d17.8745651
Citera
2021-06-27, 10:18
Medlem
Max3xs avatar
Citat:

Är väl populisternas styrelse + läkarna + värdparet. HB kände sig nog tvungen att posta videon för att motbevisa oss som trodde han skulle fira midsommar "krälande i rännstenen".
Citera
2021-06-27, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Är väl populisternas styrelse + läkarna + värdparet. HB kände sig nog tvungen att posta videon för att motbevisa oss som trodde han skulle fira midsommar "krälande i rännstenen".

Förmodligen. Nån till kanske det var rätt många på middagen. Ja HB läser ju allt här och det var roligt tycker jag att han slapp sitta ensam i kajutan och supa. Det tror jag ni med tycker. Och blev han för bladig senare på kvällen så fanns det ju dom som kunde se till att han kom hem så inga Marockaner behövde dö. Det kanske fanns sängplats där också.
Citera
2021-06-27, 12:01
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Han ligger vid Huddinge båtklubb där elitsoldaterna från kronofogden slog till i en gryningsräd.

https://www.google.se/maps/place/Huddinge+b%C3%A5tklubb/@59.2566497,17.8723764,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465f73ff17571b71:0xa311a efeccfd294d!8m2!3d59.2566497!4d17.8745651

Okej, tack för svar.
Citera
2021-06-27, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Om Håkan hittas "drunknad" vid båten en dag med nån promille i blodet så tror jag inte att det är en olycka. Var försiktig Håkan.
Du menar att det är CIA som har ett finger med i spelet?
Citera
2021-06-27, 14:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Du menar att det är CIA som har ett finger med i spelet?
Snarare ETA

Vad mycket osäkra skratt det var där på festen, som tonåringar som busar. Bra att han klippte när tjommen som såg ut som en dam började tjata om att pandemin är ett påhitt...
Citera
2021-06-27, 14:55
Medlem
Citat:

Citat:

Bara bra att pajasen bergmark skyltar förmodligen med poppisdårarna och swishhoran
säger även i klippet, "ska spara detta för eget bruk", men lika fort som dåren stängde av,
så publicerade hb det. ""klippet försvinner nog snart, är känslan""
Undra vem av dessa har den största hållhaken på pajasen bergmark, då han är i stor penning
skuld till vissa, som hb aldrig kommer att kunna betala tillbaka ang. om kronkalle cirkusen.
Senast redigerad av SKIL 2021-06-27 kl. 14:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in