Citat:
Ursprungligen postat av
Karl.andersson85
Lite kul kommentar under den videon
"Hur fan kan du bjuda in dåren? Det är nått fel på grabben. Du som vart så seriös med Estonia och dykningarna. Jag är själv dykare med tusentals dyk på hela jorden och har jobbat som sjöbefäl globalt men detta känner jag att du måste tänka om lite med. Du sitter i din lilla jävla segelbåt. Jag har vart befälhavare som fjant jobb mellan Ekerö och där du har din lilla segelbåt och du har nog sett mig 500 gånger på bryggan. Men va fan vässa er lite nu."
Håkan som varit så seriös 😜
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovrall
Det där så tramsigt, en uttalad påa och reklamvideo men Håkan ska få det att verka som en intervju. Det här är gemensamt för i princip hela nationalistmedia, det tror att om man ställer en fråga så är man automatiskt journalist och de gör som de tror att en journalist gör. I själva verket framstår alla dessa bara om ett gäng högstadieelever som driver en skolkanal..
Bra inlägg där ..
Undra vilken åldersnivå dessa två dårar har innanför västen på vad som sägs, nåt fel är det på
dessa två, är de efterblivna, supit för mycket eller vad? och skulle dessa två pajaser klara
en psykologisk undersökning med läkare från psykavdelningen?
Det värsta är, att svagsintade människor tror på allt de säger och swishar bergmark ..
HB`s kommande sovplats borde väl komma i klipp rätt snart, med
tanke på upptagningshelgen på Huddinge Båtklubb ..