2021-10-10, 20:55
Medlem
Aldrig provat GHB/GBL, men jag älskar Lyrica men toleransen går upp så drastiskt.

Skulle det vara värt att byta lyrican till GHB? Hur pass beroendeframkallande är det?
Tar lyrica ibland, kvällar när jag är ledig dagen efter exempelvis.
Citera
2021-10-11, 18:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Aldrig provat GHB/GBL, men jag älskar Lyrica men toleransen går upp så drastiskt.

Skulle det vara värt att byta lyrican till GHB? Hur pass beroendeframkallande är det?
Tar lyrica ibland, kvällar när jag är ledig dagen efter exempelvis.
Toleransutvecklingen på GHB är sinnessjuk också. Så nää det rekommenderar jag inte.
Citera
2021-10-14, 11:51
Medlem
Hjälp!!!

Beställde BDO, och vid leverans var den i crystal form. Fått höra att är den under 20 grader så blir den det. Hur får jag det till vätska nu då?!
Citera
2021-11-12, 22:51
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Hjälp!!!

Beställde BDO, och vid leverans var den i crystal form. Fått höra att är den under 20 grader så blir den det. Hur får jag det till vätska nu då?!
Bara sett andra shotta bdo men hört att det är när man blandar den klara halvoljiga vätskan 50/50 som den blir kristallin! Men då fortfarande i konsistens som ghb! Du kanske blivit blåst, eller så har jag hört fel och du SKA blanda den 50/50 med vatten!
Citera
2021-11-12, 23:22
Medlem
graffdatshits avatar
Jag fucking älskar ghb! Det är det ända som kan mäta sig med en panna tjack! Eller duga som substitut rättare sagt!
Citera
2021-11-12, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jag fucking älskar ghb! Det är det ända som kan mäta sig med en panna tjack! Eller duga som substitut rättare sagt!

Ja, det är fruktansvärt najs!! Men dock inte lika kul att bli beroende av det, fyfan vad sjuk jag har blivit då jag gått på det längre perioder.
Citera
2021-12-28, 17:17
Medlem
-charliesheens avatar
Hej alla, jag har precis fått hem en flaska BDO som är 50ml. Jag har aldrig testat ghb eller gbl tidigare och blir lite kluven till hur det fungerar. Jag trodde att det skulle vara flytande vätska i flaskan, men det verkar vara kristallint / isigt. Vad behöver jag göra för att kunna inta detta på ett smidigt och säkert sätt?
Stort tack
Citera
2021-12-28, 17:46
Medlem
Aldrig använt Bds själv, endast ghb/gbl

Gissar att det återgår till vätskeform efter en stund i rUmstemperatur.

Lägg flaskan i varm vart en en stund och skaka så ska d se att det ordnar sig

Ett tips till… avvakta gärna upp till 2 timmar innan du fyller på/doserar igen. Mkt lätt hänt att man överdoserar när man inte tycker det svängt på så mycket efter en timme
Citera
2021-12-28, 19:01
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Aldrig använt Bds själv, endast ghb/gbl

Gissar att det återgår till vätskeform efter en stund i rUmstemperatur.

Lägg flaskan i varm vart en en stund och skaka så ska d se att det ordnar sig

Ett tips till… avvakta gärna upp till 2 timmar innan du fyller på/doserar igen. Mkt lätt hänt att man överdoserar när man inte tycker det svängt på så mycket efter en timme

Okej okej, stort tack och är det en kork för dessa också i dosering?

Eller ska det blandas ut med nått?
Citera
2021-12-28, 19:06
Medlem
-charliesheens avatar
Har intagit en 2mg sub, är det något att undvika ihop?
Citera
2021-12-28, 22:12
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Har intagit en 2mg sub, är det något att undvika ihop?

Verkar va inte va en bra ide
Citera
2022-02-03, 17:33
Medlem
SofistikeradSlisks avatar
Om jag tagit 0,5mg Iktorivil (på recept), hur länge bör jag vänta till jag provar 3-4ml 100% pure 1,4-Butanediol?

Har förstått att spår utav Benzo i blodet kan öka chansen för andningsdepression markant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in