2018-10-07, 01:52
Medlem
zrtxs avatar
Hur är det att kombinera GHB med ladd, något att rekommenderas?
Citera
2018-10-07, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aquaweiler
Vrf kostar GBL så dyrt på Darkweb jämfört med en vanlig hemsida som magic-cleaner.com? Vad är nackdelen med att beställa från en vanlig sida?

Problem nummer 1 är om magic cleaner är grön. Tullen är ett annat problem. Beställer du från mc så får du gärna rapportera om det lyckades.
Citera
2018-10-07, 19:21
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Vrf kostar GBL så dyrt på Darkweb jämfört med en vanlig hemsida som magic-cleaner.com? Vad är nackdelen med att beställa från en vanlig sida?
Magic cleaner skickar inte ens till Sverige.
Citera
2018-10-11, 02:58
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx

Torde vara en underbar kombo.

Har bara blandat med amfetamin och det var fan den bästa blandningen jag kört.
Citera
2018-10-11, 03:17
Medlem
vargstars avatar
Citat:

Magic-cleaner skickar inte till Sverige som sagt.

Finns svenska vendors som har GBL, leta lite.
Senast redigerad av vargstar 2018-10-11 kl. 04:00.
Citera
2018-10-15, 22:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Nej, it'll turn you VERY Crazy... Du kommer att agera på samtliga av dina undermedvetna åtråenden, oavsett hur olagliga de än må vara, och .. well... Your New Life will be whatever you chose to Make Real during the Trip..
Citera
2018-10-15, 23:09
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, it'll turn you VERY Crazy... Du kommer att agera på samtliga av dina undermedvetna åtråenden, oavsett hur olagliga de än må vara, och .. well... Your New Life will be whatever you chose to Make Real during the Trip..

Tur att man inte kör på den blandningen då. Tack för svaret så man inte hittar på något dumt ;P

Förövrigt, tycker du GHB är något som inte passar att blanda någonting med för bästa rus eller rekommenderar du något annat?
Citera
2018-10-15, 23:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Tur att man inte kör på den blandningen då. Tack för svaret så man inte hittar på något dumt ;P

Förövrigt, tycker du GHB är något som inte passar att blanda någonting med för bästa rus eller rekommenderar du något annat?

Det var många år sedan jag klev av från ett TUNGT GHB-bmissbruk, men jag vågar säga att såvida Du inte är redo att utföra det Värsta av det Värsta som du någonsin undermevetet varit intresserad av, så är GHB-bruk INGENTING för Dig. GHB är till för att sätta dig i kontakt med det lägsta av det lägsta av dig, och där du kan leva ut det utan att för den skull känna ånger eller fruktan för dessa drifter.

If you're Not ready for that, then you're NOT ready for GHB.

GHB=VAKENDRöm
Citera
2018-10-16, 01:07
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det var många år sedan jag klev av från ett TUNGT GHB-bmissbruk, men jag vågar säga att såvida Du inte är redo att utföra det Värsta av det Värsta som du någonsin undermevetet varit intresserad av, så är GHB-bruk INGENTING för Dig. GHB är till för att sätta dig i kontakt med det lägsta av det lägsta av dig, och där du kan leva ut det utan att för den skull känna ånger eller fruktan för dessa drifter.

If you're Not ready for that, then you're NOT ready for GHB.

GHB=VAKENDRöm

Du kanske borde bli en poet, skämt och sido.

Tror jag har upplevt en del hemskt, självklart inte det hemskaste av det värsta, men en del avmina tjack psykoser har varit värre än du kan tänka dig.
Citera
2018-10-16, 01:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Du kanske borde bli en poet, skämt och sido.

Tror jag har upplevt en del hemskt, självklart inte det hemskaste av det värsta, men en del avmina tjack psykoser har varit värre än du kan tänka dig.

Inga av de psykoser jag varit med om under mina drogresor har av mig upplevts som hemska. Snarare Tvärt Om.

Men, den omgivning som stundom tvingats Dela de resorna med mig, har upplevt det hela som ganska hemskt.

That's what GHB-coma IS. Du är i Himmelen, medan din Omgivning är i Helvetet.
Citera
2018-11-06, 01:49
Medlem
vargstars avatar
GHB och tjack går ju fint ihop, testat många ggr.

Men hur är det med GHB och 3-MMC, det borde väl fungera? Någon som kört?

Har kört mkt GHB och tjack men det var åratal sedan, och ett bra tag sedan jag körde kork, men då fungerade det sjukt bra. Blev lugn av gobben och samtidigt uppåt av tjoet men utan stissighet och ångest.
Citera
2018-11-06, 19:48
Medlem
Det var en väldigt trevlig substans om man höll sig till max två tre doser dag samt aldrig kombinera med alkohol eller andra dämpande substanser.Tyvärr ledde det till ett riktigt mänskligt förfall om detta tullades på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in