2021-10-10, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Ansedd, gjort karriär, inflytelserik osv
invandrare kan göra karriär utan att behöva leka svenne
Citera
2021-10-10, 16:55
Medlem
Svenska familjer skäms över andra saker som t.ex månggifte och incest.
Citera
2021-10-10, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
hahahahahahahaha det där är så typiskt. Mumsa på chips.

Är du invandrare?

Nej jag är helt svensk. Syrran och hennes man också.
Citera
2021-10-10, 17:15
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettchill
Tror det blir stelt för de flesta, är i alla fall min erfarenhet.
Inte då, helt normalt o kommentera till mormor vilken bra film när 4 negrer gangbangar en teen.
Citera
2021-10-10, 17:36
Medlem
Ghastens avatar
Sett någon sexscen med föräldrarna visst men hela släkten sitter inte och tittar på sånt ihop.

Barn får ju tyvärr se mycket sånt redan i ungålder idag.
Citera
2021-10-10, 17:42
Medlem
farbror Svens avatar
Har inte inte teve så det går att styra hyfsat. Värre är det med radion. I P 3 är det grovt sexsnack när som helst. Ok om det är senare på kvällen, men inte så kul att ratta in en eftermiddag med ungarna i bilen.
Citera
2021-10-10, 17:44
Sitta där med stånd och vara kåt.. så sitter farmor och tittar konstigt på en..

Fifan
Citera
2021-10-10, 18:17
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ni sitter där och myser i soffan. Mamma, pappa, barn, mormor, morfar, kusiner. "Hihihihihi gud så mysigt".

Men för invandrare uppstår en naturlig spänd situation. Kanalen byts på en gång.

Varför än ni så äckliga?
Knappast myser lille blattetroll... De flesta skruvar besvärat på sig.
Nej det är du som är äcklig som knullar din 5-årige brorson i stjärten varje kväll för att du inte kan få fitta. Jag vet vilka ni är , jag vet hur ni är och ni är förmodligen det äckligaste som den här världen har producerat.
Citera
2021-10-10, 18:25
Medlem
Generalkosmoss avatar
USA är också så jävla sjuka med hur dom ska censurera tuttar och liknande och om det finns sex scener med i spel så är det värsta grejen men gore, skjutningar och mord är lunch lixom. Sex är förfan de vanligaste som finns, varenda människa finns här iom sex och finns någon väldigt få som inte tycker att sex är jävligt skönt och härligt. Visst är de lite awkward att se på en riktigt hård sex scen med sina päron däremot lol, men vafan de är ju egentligen mer normalt på alla sätt och vis än att se på hur någon blir styckad.

Minns när man var typ 14 år och de räckte med att man såg lite hud när det var reklam på tv och man fick ståfräs, såg en film med min moster en gång och fick ursäkta mig varpå jag gick in på toa och tokrunka, kom ut väldigt nöjd och belåten lol.
Citera
2021-10-10, 18:29
Medlem
Citat:
Finns inga sexscener i filmer från MENA-länder. Men i varenda jävla svensk eller amerikansk film/serie är det fullt. I varje jävla trailer får man vara beredd på en jävla sexscen.
Det är väl bara att flytta tillbaka till ditt ursprungsland då så du slipper sådana filmer, alternativt stanna kvar här i Sverige och undvika att se såna filmer om det berör dig så illa.
Citera
2021-10-10, 18:33
Medlem
TS har fel. Jag är Svenne och jag skulle tycka det var jättepinsamt om det visades en längre sexscen på TV om jag satt med föräldrarna och syskon i soffan. Jag skulle byta kanal. Om det var porr skulle jag få panik! Det känns inte rätt någonstans att se sånt med sina föräldrar. Jag tror 99% av alla Svennar tycker lika. Vad får dig att tro annat TS?

Sitta med polare och titta är inga problem men känns lite weird i längden.
Citera
2021-10-10, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Det gör det i normala svenska hem med.

Det är kanske därför ni håller på och våldtar, har sex med getter och äcklar er. Vi svenskar har en mer avspänd relation till sex. Vi lär oss också i tidig ålder av våra föräldrar att man inte ska tvinga någon till sex med våld, varken djur, kvinnor eller något annat. Även incest med kusiner, syskon m.m är ett big no no i Sverige. Det är något som Mellanöstern och Nordafrikaner har stora problem med att förstå.
Senast redigerad av Kimma7 2021-10-10 kl. 19:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in