2021-10-10, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck
Men vad ska man göra? Byta kanal för att man är en fegis? Vad är ni för fjantiga invandrare? Har du fått lära dig att sex är fel också? Ni vet ju vad som händer med sexuellt förtryckta religiöst folk.
klart man byter kanal
Citera
2021-10-10, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Jag skäms ihjäl av att se sexscener när jag sitter tillsammans med någon oavsett vem det är, men mest om jag är med mina barn eller föräldrar. Jag måste resa mig upp och gå, vi får faktiskt väldigt bråttom allihop att gå ut i köket eller så spolar vi fram. Ingen som vill se det i min familj i alla fall. Med vänner blir det stelt, ingen som tycker det är trevligt direkt.

Jag bodde däremot hemma hos min halvsyster (inte vuxit upp ihop, vi är endast syskon på pappret) ett tag och hemma hos dem upplevde jag precis det du beskriver. White trash de luxe. Där satt pappan och den 20-åriga dottern och kollade på Ex on the beach, Paradise hotel mm skit realitysåpor där det knullades i TV. Jag vred mig av skam och klarade inte av att sitta kvar medan pappa och dottern mumsade vidare på chipsen och kommenterade högljutt sexscener och allt. Jag kunde inte tro mina ögon. Jag har aldrig känt mig så främmande i något sammanhang som hemma hos dem.
hahahahahahahaha det där är så typiskt. Mumsa på chips.

Är du invandrare?
Citera
2021-10-10, 14:32
Medlem
whoisducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
klart man byter kanal
För att du är en fegis. Hantera att folk har sex. Inte så att man får se själva sexet om det är någon film.
Citera
2021-10-10, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Jag skäms ihjäl av att se sexscener när jag sitter tillsammans med någon oavsett vem det är, men mest om jag är med mina barn eller föräldrar. Jag måste resa mig upp och gå, vi får faktiskt väldigt bråttom allihop att gå ut i köket eller så spolar vi fram. Ingen som vill se det i min familj i alla fall. Med vänner blir det stelt, ingen som tycker det är trevligt direkt.

Jag bodde däremot hemma hos min halvsyster (inte vuxit upp ihop, vi är endast syskon på pappret) ett tag och hemma hos dem upplevde jag precis det du beskriver. White trash de luxe. Där satt pappan och den 20-åriga dottern och kollade på Ex on the beach, Paradise hotel mm skit realitysåpor där det knullades i TV. Jag vred mig av skam och klarade inte av att sitta kvar medan pappa och dottern mumsade vidare på chipsen och kommenterade högljutt sexscener och allt. Jag kunde inte tro mina ögon. Jag har aldrig känt mig så främmande i något sammanhang som hemma hos dem.
Den är Guld.
Där har vi hela svaret,eller frågan på varför vi människor inte förstår sig på varandra.
Varför är vissa så fria inför sex. Eller varför så vulgära..?.
Citera
2021-10-10, 14:36
Medlem
Varför ska man bry sig? När jag var liten var det genant och fann det konstigt när man var bland familj, men inte längre.

Du TS, varför kan inte du och din familj åka tillbaka till ditt sketna land så vi slipper människor som er här i Sverige? Det är värre än att se dylika filmer med dekadens, tillsammans med familj.
Citera
2021-10-10, 14:37
Medlem
Citat:
Att du tar så illa upp visar att jag har rätt.

Precis som när man hävdar att svenskar omedvetet är rasister. Då tar det hus i helvete och ni försöker förklara bort det svepande, vilket visar att vi har rätt. Hade det inte varit sanning så hade ni ignorerat anklagelserna.

Nej varför skulle de bevisa att du har rätt? Tror du att folk inte ska kunna få reagera på de du säger eller det beteende ni invandrare har? Som om ni vore immuna mot kritik.
Och är det något som är rasistiskt så är det att tränga sig in i ett annat land och sätta sig på befolkningen samtidigt som man anklagar befolkningen för rasism för att dom inte accepterar invällarnas beteende. Sinnessjukt för fan.

Ni invandrare har en lång väg att gå innan ni har börjat bli någotsånär civiliserade.
Börja med att stå på egna ben, håll er i era egna länder samt en djup och lång invärtes granskning av hur ni är som folk skulle behöva göras.
Citera
2021-10-10, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Varför ska man bry sig? När jag var liten var det genant och fann det konstigt när man var bland familj, men inte längre.

Du TS, varför kan inte du och din familj åka tillbaka till ditt sketna land så vi slipper människor som er här i Sverige? Det är värre än att se dylika filmer med dekadens, tillsammans med familj.
Varför kan ni bara säga "åååk heem dååå" så fort ni dampar och gråter över att en invandrare säger sanningen
Citera
2021-10-10, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Nej varför skulle de bevisa att du har rätt? Tror du att folk inte ska kunna få reagera på de du säger eller det beteende ni invandrare har? Som om ni vore immuna mot kritik.
Och är det något som är rasistiskt så är det att tränga sig in i ett annat land och sätta sig på befolkningen samtidigt som man anklagar befolkningen för rasism för att dom inte accepterar invällarnas beteende. Sinnessjukt för fan.

Ni invandrare har en lång väg att gå innan ni har börjat bli någotsånär civiliserade.
Börja med att stå på egna ben, håll er i era egna länder samt en djup och lång invärtes granskning av hur ni är som folk skulle behöva göras.
Svenskarnas rasism är värre eftersom den är subtil och strukturell.

Vi har inte trängt in oss. Ni har låtit oss komma hit med röstsedeln.
Citera
2021-10-10, 14:46
Medlem
Lägg av.
Det är inte invandrarna som har fel. Sverige har blivit allt för vulgärt.
Att se sin dotter knulla i direktsändning i någon "dåku-såpa" i Femman.Har bivit fullt normalt i det svenska samhället.
Dom enda som förstår att detta inte är i rätt riktning. Är svenskar i medelklassen eller däröver. Eller folk som kommit till detta land senare i tiden......Vart vill vi gå....
Citera
2021-10-10, 14:47
Medlem
Citat:
Varför kan ni bara säga "åååk heem dååå" så fort ni dampar och gråter över att en invandrare säger sanningen

Samtidigt så gnäller ni över allting. Lev med det eller åk hem, vi tvingar inte er att stanna.

Eller så får ni infinna er i hur vi lever och sluta gnälla över allt, oavsett om det har med vad som visas på TV, rasism eller annat trams.
Citera
2021-10-10, 14:51
Medlem
Citat:
Svenskarnas rasism är värre eftersom den är subtil och strukturell.

Vi har inte trängt in oss. Ni har låtit oss komma hit med röstsedeln.

Eller hur.
Hade vi haft strukturell rasism så hade inte ni invandrare varit här. Det säger väl sig självt?
Men jag tror faktiskt att det kommer bli ändring på folks öppenhet i framtiden det finns en gräns för hur mycket skit ett folk kan tåla. Och så fort dom politiska vindarna vänder så kommer folk ställa om som rödlysen vid en vägkorsning.
Och som för att detta inte bara gäller ett land utan hela Europa så tycker jag mig annalkas en liten utrotning i framtiden. Men men, time will tell!

Let's face it. 8 miljarder människor på planeten är lite väl mycket. Och vem behöver ett gäng skrikandes inavlandes babianer? Someone gotta go.. och valet kommer inte bli svårt.
Citera
2021-10-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Lägg av.
Det är inte invandrarna som har fel. Sverige har blivit allt för vulgärt.
Att se sin dotter knulla i direktsändning i någon "dåku-såpa" i Femman.Har bivit fullt normalt i det svenska samhället.
Dom enda som förstår att detta inte är i rätt riktning. Är svenskar i medelklassen eller däröver. Eller folk som kommit till detta land senare i tiden......Vart vill vi gå....

Visas verkligen sådana klipp? Tittar förvisso inte på TV längre just p g a dekadens, anti-vit propaganda (sionism, globalism b.la) m.m.

Citat:
Varför ska jag åka hem när jag inte måste?

Socialdemokraterna styr Sverige och vi lever i ett mångkulturellt land. Här är det vi invandrare som bestämmer.
Därför att parasitism inte är att efterlängta, många utav oss har fått nog.
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2021-10-10 kl. 14:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in