Citat:
Kubun har åtskilliga gånger visat mycket tydligt att hen inte är kapabel att läsa och förstå juridiska dokument. Att hen tror att hen kan avgöra, genom att enbart läsa en dom, bättre än våra domstolar, sexualsadistens skuld, visar bara på den totala avsaknaden av självinsikt, hos denna äkta narcissist.
Därtill har Kubun inte vid ett enda tillfälle, framfört ett enda argument om varför domen skulle vara en rättsskandal, än mindre så klart något rimligt och sakligt argument. Inte ett ord.
Sexualsadisten är dömd i såväl tingsrätt som hovrätt och HD har valt att inte ta upp fallet. Därtill har sexualsadisten själv på många olika sätt, under det senaste året, mycket klart och tydligt visat att han är en ren bedragare, lögnare och alldeles särskilt en riktig charlatan som inte drar sig för att sprida lögner och lura åldringar. Ett riktigt avskum.
Därtill har Kubun inte vid ett enda tillfälle, framfört ett enda argument om varför domen skulle vara en rättsskandal, än mindre så klart något rimligt och sakligt argument. Inte ett ord.
Sexualsadisten är dömd i såväl tingsrätt som hovrätt och HD har valt att inte ta upp fallet. Därtill har sexualsadisten själv på många olika sätt, under det senaste året, mycket klart och tydligt visat att han är en ren bedragare, lögnare och alldeles särskilt en riktig charlatan som inte drar sig för att sprida lögner och lura åldringar. Ett riktigt avskum.
Denne store skit och lögnhals utöver det vanliga här på forumet som jag nu citerar omhuldar den som springer alla sexuella pervoäckels ärenden som ni ser tydligt bevis på i min avatar. Så säg mig vem du umgås med så säger jag vem du är - heter det ju som bekant. Jo han som sa det var det - är ett annat mycket träffade uttryck. Det finns många exempel typ kapten klänning och visst finns det anledning att dra slutsatsen att så är fallet även med Veridictores så som han har kastat skit ända sen han kröp upp hit till forumet.
Denne struntförnäme Veridictores med ett användarnamn som ska ge en antydan om att han minsann kan en del om vad domare sysslar med, men helt säkert inte ens klarade av gymnasiet efter vad man kan utläsa från hans lika torftiga som lögnaktiga textalster. Inlägg där det gäller å se till å få mannen som drog av hans gunstling en inte så oäven summa svenska kronor att lägga i sin redan överfyllda skattekista förklarad som juridisk dilettant. Tja hur blir det då för Ebba och hennes ryggdunkare samt "korrekturläsare" av förtalstexten å se ut som
Ssssh....just ja får ju inte yppa det exakta krontalet vad kronor i böter det blev till mig å resten av svenska folket. Ha ha kan ju inte heller låta bli att omnämna att en liten symbolisk summa fick Binninge Ebba att bidra med till brottsofferfonden också och det trots hans så klena juridiska kunnighet. Ja så bedömt av den numera välkänt stockdumme Veridictores å hans lilla fårskocksliknande följarskara

Jag vet i runda tal exakt hur det ligger till med den *host*host* symboliska summan som han försökte slå i folk att det rörde sig om - den stora lögnhalsen. Det är skillnaden på denne notoriska lögnare och mig. Han sprider falsk info medvetet medan jag kan göra ett litet misstag å rättar gärna å då spricker denne veritable lögnare upp i ett mäkta skinande glatt leende (jo det syns) å vältrar sig storstilat i detta, i inlägg efter inlägg, precis som att det skulle vara ett nerköp att korrigera det som är fel.
Tänk att tycka sig behöva profilera sig på sånt sätt för å göra sig en figur. En sorglig en till på köpet, fast det fattar han ju inte. Så lite överseende får man ju bjuda på. Jo så för alla ska ju ha en chans till bättring.....
Tror ni förresten han ringde upp å konfronterade Binninge och frågade vad jag heter i förnamn? Icke så, men bara han hade vågat så fanns beviset där men se näe - jo, jo. Han var ju så på det och menade att bevisen inte fanns att jag känner JB å därmed sitter inne med info som han inte har tillgång till. ALLA såg att han fick så han teg där - denne räddhågsne stackars lille krake.
Här ett bevis till....nä vi väntar till på måndag morgon med det....eller...
N.Armstark heter denne simple användares nog främste vapendragare här på forumet och jag har mången gång bett honom (jo det är säkerligen också en gosse precis som Veridictores ty ingen kvinna skriver så vulgärt som dessa parvlar) att visa på åklagarens vassaste bevisföring i målet mot Binninge. Ja spetsarna av den tekniska bevisning som blev direkt avgörande för den fällande domen för var å en av de tre åtalspunkterna, men se det kan han inte och jag menar ingen annan heller kan för där finns inga och just därför är dessa domar rena rättsskandaler och kanske är det så att rättsväsendet helst vill söka gömma undan dem å få dessa att glömmas bort
Som väl är har Ebba med släptåg och sataniskt understöd fått dessa skandaldomar att flyta upp till ytan å här gjorts tillgängliga så vem som helst kan se vad som åsamkats, men inte borde det, den helt oskyldige Johann Binninge. Den gode Johann får nog tacka en Guds försyn för den i och för sig ondskefullt tilltänkta illgärningen
det grova förtalet. Så nu frågar jag denne storskrävlande HBTQIAX-anhängare om han mot förmodan är förmögen det N.Armstark gick bet på eller blir det för Veridictores att även fortsättningsvis backa upp dessa domslut i för honom sedvanlig stil med stereotypa skällsord av sexuell karaktär som en kulspruteeld riktat mot den oskyldigt dömde Johan Binninge?!
Märk väl - till sist - hur denne Veridictores försöker smyga in sina svarsinlägg mot mig utan att citera så det ska finnas en chans att de ska förbli obesvarade, dvs av mig oupptäckta - ja han är alltigenom en simpel liten pojkslymmelspoling denne wannabejudge
Det där med att brinna i helvetet är bara en gammal förklaringsmodell till magman som välde fram. Så därav ner i helvetet å den brinnande sjön.