2021-10-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Haha 250tusen va. Speciellt Helly Hansen byxorna som kostar 300kr och Armani jackan för 1lax. Det dom har på sig tillsammans på bilden går på 100tusen Max.

Haha ja jo de är varje dag jag går å handlar kläder för 100lax...🤣
Vore kul med en moderåd för kriminella å se hur mycket samhället blir blåsta på...
Citera
2021-10-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Jag filmade men vågar inte sprida filmen för man kan bli åtalad om man publicerar filmer.

Du kan väll berätta vad som händer i filmen?

Alltså du säger att den här Leis blivit knivhuggen. Hur vet du ens hela namnet? När de inte ens verkar som du känner dom som bråkat? Kom igen nu för fan.
Citera
2021-10-09, 22:54
Medlem
Intressant att det måste nämnas "kända rap-artister". Det räcker med artister om ens det. Musikmedia har nu en dominans av rasifierade medarbetare, de jobbar för sin egen grupp och för fram förebilder för de som bor i förorterna. Det är viktigt att ha förebilder som kan skänka hopp att komma ur gettot. Spelar ingen roll om det är brottslingar som framhålls som förebilder, huvudsaken är att förebilderna som skapar hoppet finns.
Citera
2021-10-09, 23:11
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Panna
Intressant att det måste nämnas "kända rap-artister". Det räcker med artister om ens det. Musikmedia har nu en dominans av rasifierade medarbetare, de jobbar för sin egen grupp och för fram förebilder för de som bor i förorterna. Det är viktigt att ha förebilder som kan skänka hopp att komma ur gettot. Spelar ingen roll om det är brottslingar som framhålls som förebilder, huvudsaken är att förebilderna som skapar hoppet finns.

skillnaden mellan vanliga artister och de så kallade förortsrapparna är att den förstnämnda gruppen inte tvättar knarkpengar genom att köpa spelningar av bulgariska stream farms
Citera
2021-10-09, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Panna

Varför skulle det inte spela roll om det är brottslingar? Sådana medel helgar inte ändamålet. Finns andra från förorten att se upp till än dessa.
Citera
2021-10-09, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Kan inte läsa. Betalartikel. Vilka 5 sitter inne? Yasin vet vi ju, men de andra?
Dree Low och Z.E är väl släppta, och Jaffar vågar väl fortfarande inte åka hem?

Yasin haval 10an 2m 5ifty nineb youk sen kanske det finns nån ja glömt dree low är fortfarande häktad
Citera
2021-10-10, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrukKrukan
Haha grabbarna har kläder på sig för minst 250.000. Själv får jag fråga mig själv om jag har råd med en vinterjacka för 400kr. Valde helt klart fel yrke🤣

Fantastiskt att man genom att uteslutande bränna stålarna man får in på att rappa om hur man säljer kamelhasch och bankad kola på märkeskläder ändå lyckas se ut som förvuxna dagisbarn. Till och med ortenstilen har blivit metrosexuell och bögig. Jag menar, vilken man går runt med handväska? Är ju värsta snutmagneten med, så ingen seriös becknare skulle ens överväga styggelsen. Man vet att det är illa när man saknar adidaskostymen som var praxis.
Citera
2021-10-10, 02:20
Medlem
UDontWantToMeetMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Kan Petter vara inblandad? Han har tidigare varit inblandad i bråk som fastnade på film.
Nä, det var ju jultomten din jävla idiot. Sluta skriva här, dina föräldrar blir bara ledsna.
Citera
2021-10-10, 02:32
Medlem
Bilden på Einars Instagram som är taggad i Amsterdam är tagen i Hammarby Sjöstad, mitt emot Thaibåten som ligger nedanför Skanstullsbron. Ungefärlig adress Hammarby Kaj 7, tittar man med gatuvy över vattnet ser man samma bakgrund som i bilden. Men det har väl redan blivit fastställt i tråden antar jag?
Citera
2021-10-10, 02:57
Medlem
Kommer på en sak nu i efterhand, Dree Low & Adel frös väl ut Z.E och hans grabbar av någon anledning förr? Sen när börja de umgås igen?
Citera
2021-10-10, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vågar man gissa att dessa krogar kommer att porta patrask som Einar och svartmusk eller kommer de fortsätta släppa in problem?

Jag går aldrig mer dit.
De kan ju göra som Spy, och införa krav på vaccinpass. Etnisk svensk publik återstår då 😆
Citera
2021-10-10, 06:16
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robban36
Eller så kan det ju lika gärna handla om två incels/WT:s från flashback som tröttnat på att gömma sig bakom skärmen.De har nu bestämt sig att göra slag i saken och beger sig till krogen för att äntligen ta tag i "rättvisan"

Möjligt, ja. Sannolikt, nej.

Vår icke skidåkande, mörkklädda, pensionsräddande och raketforskande demografiinjektion är per capita överrepresenterade både i droghandeln och generell kriminalitet.

Låt oss säga spade när vi diskuterar vem som grävt en grop. Kan ha grävts av en kratta men troligen inte. De flesta gropar grävs trots allt av spadar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in