2021-10-09, 17:52
Medlem
Kan Petter vara inblandad? Han har tidigare varit inblandad i bråk som fastnade på film.
Citera
2021-10-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Jag tror att förundersökningen kommer läggas ner.

Det finns antagligen inga kameror där sällskapet satt, sedan kommer ingen vilja vittna emot. Dessutom är det omöjligt att bevisa med säkerhet vem i folkhavet höll i stickvapnet. Oklar lägesbild.

Försök till mord tyder på att d har funnits uppsåt att beröva BO livet. Skulle inte förvåna med tanke på vilka Nisse umgås med.
100% personen måste torska om han hugger någon i en klubb
Citera
2021-10-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24hflasharen
Vänta, han som blev huggen i ansikte och nacke är ju han som står med Fendi mössa och moncler väst. Han eskorterades ut helt blodig av polis och visade inte ett uns av ånger utan fortsatte bete sig aggressivt mot polisen. Hans moncler väst va helt sönder stickad och togs i beslag av polisen.
E du seriös elr? Så Adel e den som e knivhuggen? Han e inte med i Husbys hyenor men han umgås med dom
Citera
2021-10-09, 19:02
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Nä fel dag,det var idag. Den här importerade skiten var igår oktober 8.

Har inget med maran att göra. Vill ni dumhuvuden verkligen veta hur Sverige ,just nu, kommer gå under så småningom, slapptaskar?=?

Sverige av idag kommer försvinna och inte existera längre, visste ni inte det era jä-la feminiserade slapptaskar?"

Vi kommer gå under som folk pga vår egen stupiditet!

Ingen bryr sig länge, allt är tjohej!

Du tror inte de började förbereda maraton kvällen innan då? Eller började de förbereda timmen innan ?!
Citera
2021-10-09, 19:35
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Ung man knivhuggen (mordförsök), Stockholm. 2021-10-09

/ Moderator
Senast redigerad av Schlesien 2021-10-10 kl. 01:38.
Citera
2021-10-09, 19:37
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Ellerhur folk e efterblivna Einar har huggit nån i armen tidigare på söder när de va jidder han e kapabel nästan alla i orterna e kapabla nuförtiden folk blivit råa
Han har även suttit anhållen för grovt vapenbrott 2 ggr senaste året. Klarade sig ut det, någon annan tog på sig. Han umgås med livsstilskriminella på daglig basis. Ingen oskyldig liten unge som många i tråden tror.
Citera
2021-10-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Vem fan går på restaurang beväpnad med kniv? Måste ju vara noll livskvalitet att leva sitt liv på det sättet. Alltid rädd.

Antar att det handlar om ”mörkklädda” sk svenskar som återigen bidrar till samhällsnyttan och visar tacksamhet för alla bidrag och trygghet de åtnjuter i Sverige?

Eller så kan det ju lika gärna handla om två incels/WT:s från flashback som tröttnat på att gömma sig bakom skärmen.De har nu bestämt sig att göra slag i saken och beger sig till krogen för att äntligen ta tag i "rättvisan"
Citera
2021-10-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robban36
Eller så kan det ju lika gärna handla om två incels/WT:s från flashback som tröttnat på att gömma sig bakom skärmen.De har nu bestämt sig att göra slag i saken och beger sig till krogen för att äntligen ta tag i "rättvisan"

Varför tror du att det är incels? Det finns väl inget som tyder på det.
Citera
2021-10-09, 20:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robban36

Fast nu vet vi ju ungefär vilka alla inblandade var och det var de sedvanliga babbarna med Wt-Einar som spets.
Citera
2021-10-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 724lennart
Känner du igen kläderna på någon av dessa? Så som färg, märken, motiv etc.

https://ibb.co/vk9qQnv

Så icke-vit han som huggit. Men vilken hudfärg skulle du säga? Lätt mörkhyad (tex dom på bilden, förutom vita killen då), eller respektive mycket mörkhyad?

Haha grabbarna har kläder på sig för minst 250.000. Själv får jag fråga mig själv om jag har råd med en vinterjacka för 400kr. Valde helt klart fel yrke🤣
Citera
2021-10-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrukKrukan
Haha grabbarna har kläder på sig för minst 250.000. Själv får jag fråga mig själv om jag har råd med en vinterjacka för 400kr. Valde helt klart fel yrke🤣

Haha 250tusen va. Speciellt Helly Hansen byxorna som kostar 300kr och Armani jackan för 1lax. Det dom har på sig tillsammans på bilden går på 100tusen Max.
Citera
2021-10-09, 21:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Vågar man gissa att dessa krogar kommer att porta patrask som Einar och svartmusk eller kommer de fortsätta släppa in problem?

Jag går aldrig mer dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in