2021-10-06, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Att det har med intuition att göra är givet tycker jag. Jag kan tänka mig att det här är en form av "Super Soldier"-program för att utsätta ens sinne för omänskliga förhållanden i syfte att utveckla ett "sjätte sinne".

Underrättelse, militären & kulter/kyrkor/sällskap är intresserad av fenomenet om övernaturlig förmåga så det förefaller troligt att de på en högre nivå stöttar operationen som har med saken att göra - här är var samhället enkelt övertygas att delta (om det handlar om det; trots allt är det psykologisk krigföring vi de facto diskuterar).

Jag har förlorat miljontals kronor & snart 10 år av mitt liv till en okänd grupp som använt mitt liv i deras syfte. Jag kan inte ens dejta online utan att de tar kontakt med kvinnorna så småningom! Det är ett förödande skit för ens hälsa.

Är det inte så att kvinnor slutar dejta dig eftersom de inser att du inte har alla hästar hemma och påstår att du förföljs trots inga bevis? Trots att jag frågat om varför kan du inte berätta varför du förföljs.

Super soldier.... Du måste sluta titta på dåliga filmer. Har varit soldat i 20 år, tjänstgjort i 6 olika länder och deltagit i operationer på operativ och taktisk nivå med 17 olika nationer. Har haft både Svenskt och Nato top secret godkännande samt under 3 månader kodword secret. Det närmaste jag kommit en Super Soldier var när jag träffade en kille som sprang milen på 31 minuter, dock kunde han inte träffa en lada inifrån med AK:n.

Det finns ingen gangstalking, Zersetzung kräver oerhörda resurser i personal. Och om du tror att någon förföljer dig via mobilen, lämna den hemma då!
Citera
2021-10-06, 04:54
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falconcoach

Det finns ingen gangstalking, Zersetzung kräver oerhörda resurser i personal. Och om du tror att någon förföljer dig via mobilen, lämna den hemma då!

Uppenbarligen så vet du ingenting om detta eller så vet du och vill dölja.

Som jag skrev tidigare så är det meningslöst att gå till en Svensk tidning då de inte biter den hand som göder dem och inte heller gör några grävande, ens ytliga, reportagen.

De är försörjda helt enkelt och bråkar inte med det som kan vara farligt, de kallar väl folk överlag för "rättshaverister" utan att ens tittat på dokumenten man har. Mitt fall var enkelt sedanbörjan att förstå med alla de namnen jag har och ännu enklare då jag hittade anledningen som finns offentligt och även skrivits i bloggar som ungf ett säkert tips.

I övrigt:
Om man nu tror att man är tex hackad (dator el webbsida/konto), och ser sådant man tycker är onormalt och sådant man ser liknande, upprepar sig allt som oftast, så gäller det att spela in skärmen med tex en gopro och ta skärm dumpar steg 1 , 2 ,3 osv och spara på ett par ställen. Detta för att andra ska förstå vad du menar.
Om det är någon hackare som driver med dig eller ett större nätverk blir väldigt svårt om du inte kan begära någon slags pejling, och någon slags pejling blir enklare om man kan beskriva vad man ser med bevis eller namn att begära kanske via SÄKINT https://www.sakint.se/.
Citera
2021-10-06, 12:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Är det inte så att kvinnor slutar dejta dig eftersom de inser att du inte har alla hästar hemma och påstår att du förföljs trots inga bevis? Trots att jag frågat om varför kan du inte berätta varför du förföljs.

Super soldier.... Du måste sluta titta på dåliga filmer. Har varit soldat i 20 år, tjänstgjort i 6 olika länder och deltagit i operationer på operativ och taktisk nivå med 17 olika nationer. Har haft både Svenskt och Nato top secret godkännande samt under 3 månader kodword secret. Det närmaste jag kommit en Super Soldier var när jag träffade en kille som sprang milen på 31 minuter, dock kunde han inte träffa en lada inifrån med AK:n.

Vad innebär det att ha NATO-Top Secret samt kodord "secret"? Mil på 31 minuter? Var det med utrustning?

De använder troligen XKeyScore eller liknande för att spåra min aktivitet online & därmed rekrytera civila för deras operation mot mig precis som de rekryterat vänner & familj. Jag har erkännanden - de vill "lära känna mig" vilket betyder studera mig som en labbråtta & experimentera därefter. Åtminstone.
Citera
2021-10-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad innebär det att ha NATO-Top Secret samt kodord "secret"? Mil på 31 minuter? Var det med utrustning?

De använder troligen XKeyScore eller liknande för att spåra min aktivitet online & därmed rekrytera civila för deras operation mot mig precis som de rekryterat vänner & familj. Jag har erkännanden - de vill "lära känna mig" vilket betyder studera mig som en labbråtta & experimentera därefter. Åtminstone.

Att jag får läsa alla handlingar inom NATO upp till och med top secret. Samma med kodord som är graden som är över top secret. Exempel: Man vill genomföra en operation för att fånga/döda Bin Laden. Den operationen var så hemlig att den fick ett kodord. Detta är för att alla hemliga handlingar finns på en lista. Då vill man inte ha namnet "fångande av Bin Laden" på den listan utan den står som t.ex. Operation Neptune Spear.

Och återigen det är ingen som förföljer er om ni inte är spioner eller typ mördat någon. Så att du fortsätter påstå detta säger att du är spion eller mördare. Om det nu är familjemedlemmar som hjälper dem så är de nog patrioter som vill stoppa ditt spioneri. Vem spionerar du för?
Citera
2021-10-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Uppenbarligen så vet du ingenting om detta eller så vet du och vill dölja.

Som jag skrev tidigare så är det meningslöst att gå till en Svensk tidning då de inte biter den hand som göder dem och inte heller gör några grävande, ens ytliga, reportagen.

De är försörjda helt enkelt och bråkar inte med det som kan vara farligt, de kallar väl folk överlag för "rättshaverister" utan att ens tittat på dokumenten man har. Mitt fall var enkelt sedanbörjan att förstå med alla de namnen jag har och ännu enklare då jag hittade anledningen som finns offentligt och även skrivits i bloggar som ungf ett säkert tips.

I övrigt:
Om man nu tror att man är tex hackad (dator el webbsida/konto), och ser sådant man tycker är onormalt och sådant man ser liknande, upprepar sig allt som oftast, så gäller det att spela in skärmen med tex en gopro och ta skärm dumpar steg 1 , 2 ,3 osv och spara på ett par ställen. Detta för att andra ska förstå vad du menar.
Om det är någon hackare som driver med dig eller ett större nätverk blir väldigt svårt om du inte kan begära någon slags pejling, och någon slags pejling blir enklare om man kan beskriva vad man ser med bevis eller namn att begära kanske via SÄKINT https://www.sakint.se/.

Eftersom du inte har några kunskaper och ingen förmåga att inse verkligheten bör du söka på IB affären. Om du har bevis så finns det över 5000 sk journalister som skulle skriva om detta. Att du tror de följer någon underlig organisation bevisar bara att du antingen ljuger eller har vanföreställningar.
Citera
2021-10-06, 16:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Att jag får läsa alla handlingar inom NATO upp till och med top secret. Samma med kodord som är graden som är över top secret. Exempel: Man vill genomföra en operation för att fånga/döda Bin Laden. Den operationen var så hemlig att den fick ett kodord. Detta är för att alla hemliga handlingar finns på en lista. Då vill man inte ha namnet "fångande av Bin Laden" på den listan utan den står som t.ex. Operation Neptune Spear.

Och återigen det är ingen som förföljer er om ni inte är spioner eller typ mördat någon. Så att du fortsätter påstå detta säger att du är spion eller mördare. Om det nu är familjemedlemmar som hjälper dem så är de nog patrioter som vill stoppa ditt spioneri. Vem spionerar du för?

Du är ju minst lika insnöad i din verklighet som jag är i min. De kan likväl experimentera på mig vilket är en mer trolig förklaring än att jag vore spion eller grov kriminell. Jag tror inte att de drivs av de typiska motiv av att spana & utföra påverkansoperationer som de gjort sedan gymnasiet - jag tror att det här är personligt för gruppen bakom det - m.a.o. irrationellt motiverat. De är troligen en politisk kult/sekt/gruppering som har en extrem syn på serber eller kristna; eller så är det mig specifikt då jag på flera sätt är unik gentemot en genomsnittlig person.

I din värld så jagas bara de som utfört dåd men du inser inte att oskyldiga drabbas också av politiska eller religiösa motiv a.k.a. förföljelse. De kanske tror att jag kommer bli ett hot eller liknande då jag passar in i en av deras psykologiska profiler. Jag är ingen expert som du verkar vara men du inser inte den grova kriminella sida som finns i operationer i samhället som då inte innefattar fysiska vapen men psykologiska. Vad vet du om psykologiska operationer/krigföring?
Citera
2021-10-06, 16:28
Medlem
regafras avatar
Citat:
Eftersom du inte har några kunskaper och ingen förmåga att inse verkligheten bör du söka på IB affären. Om du har bevis så finns det över 5000 sk journalister som skulle skriva om detta. Att du tror de följer någon underlig organisation bevisar bara att du antingen ljuger eller har vanföreställningar.

Vilket trams. Jag har ju bevis i form av dokument och min berättelse med namn på nästan 200 inblandade , vissa direkt andra lurad och vissa nyttiga idioter, där flera delar inte går att förklara bort äns av den mest munviga.

Jag har gjort anmälningar och klagomål som tur är ( ville bara ha det dokumenterat och diariefört i första hand) innan jag senare såg vad det handlade om på bloggar, i utredningar. Det är locket på polis, media allt. Jag ska vara haveristen som alltid klagar vilket jag insett med ok IQ tidigt så jag har ju vidtagit vissa mått och steg , men behöver säkra upp materialet mer så har mejlat vissa MR människor, men vet att mejlen har tidigare inte nått mottagarna.

Sedan finns det även sjukvård som djävlats med och där har jag felaktiga journaler, sagda saker som jag förstått varit påverkning av annan ( som förmodligen tex bry dig inte om hypokondrikern). Just det är under del utredning och jag håller på med en polisanmälan om dataintrång med mer där jag har bandinspelningar.
Jag får gå runt och ta sådana här saker för att sedan ha tid och råd och förtroende efter att fjollorna som skitat ner uniformerna varit framme och baktalat mig.
Senast redigerad av regafra 2021-10-06 kl. 16:51.
Citera
2021-10-07, 12:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Deras huvudmål är att samla data om mig för att de "vill lära känna mig" som min vän berättade. Dessa sociopater & psykopater missbrukar teknologi liknande XKeyScore för att spionera på måltavlor. Det finns grupper i samhället som vill vara hemliga men mäktiga samtidigt. Om idioter tror något annat har ni ingen riktig verklighetsuppfattning.

De utför social engineering för att samla data & därefter använda data i realtid för att utföra psykologiska operationer för att de anser irrationell (eller rationellt om deras mål är t.ex. förstörelse) att en behöver utsättas.

Det är grovt olagligt vilket varför ingen vill avslöja deras identitet i första hand. I andra hand vill familj & vänner stötta agendan bakom det & hjälpa "kulten" att utföra psykologiska operationer mot en. Sådant händer när någon mäktig grupp vill åt en person för deras egna skäl som inte behöver vara rationell.

Jag är säker att de har irrationella motiv. Att de är en politisk gruppering eller kult/sekt som drivs av bl.a. religiösa motiv som verkar vara grund i GS-operationen världen över. Psykologer & psykiatriker spelar en speciell roll då de används som instrument precis som de användes i Östtyskland under Zersetzung för att diskreditera statsfiender. Skillnaden här är att det här görs offentligt i media & INTE i hemlighet. DEN största hemligheten här är identiteten bakom gruppen som står bakom skitet vilka har samhällets fulla (naiva) tillit.

Alltså jag har blivit öppet utsatt för kriminella handlingar i snart 10 jävla år för att samhället är för dum att falla för manipulation & delta i psykologiska operationer som uppenbarligen är skadliga, olagliga, omoraliska & oetiska. Min familj & mina vänner är inte bättre än samhället i att de deltar i kriminell VERKSAMHET om att utföra skador mot mig mot min vilja.

Den som vill avslöja deras identitet är välkommen att PM:a mig så avslöjar jag vem jag är samt polisanmäler dem & går till nyhetsmedia.
Citera
2021-10-08, 13:25
Medlem
Vilken guldgruva den här tråden är. Har haft den som kvällslektyr de senaste veckorna. Det värsta som skulle kunna hända er är att ni kom till insikt att ni är inte i centrum av all uppmärksamhet. Det står ingen "street theater" redo på gatan när ni går ut. Ingen som läser era tankar, strålar er och ingen sammanslutning som på schema kör förbi med röda bilar och tutar. Det här är Sverige 2021 och det är svårt nog att få folk att sälja bingolotter för lokala idrottsklubben några timmar i veckan. Vilken svensson skulle ställa upp på det här totalt meningslösa tramset? Vakna upp och inse att ingen djävel bryr sig ett skvatt om er. Tvärtom så går folk som känner till er högst sannolikt så gott det går omvägar för att undvika bydåren..

Den totala bristen på logik från "offrens" sida är häpnadsväckande och det även om vi helt bortser från knäppgökerierna i sig och bara koncentrerar oss på den kalla logistiken för en sån här enterprise. Det är svårt, jobbigt och personalkrävande att spana på folk. För att polisen ska lyckas spana på en (1) person så krävs minimum 4 spanare och det minimumet funkar bara med ett spaningsobjekt som är relativt orörlig och ej det minsta misstänksam. En rörlig individ som nyttjar bil, kollektivtrafik och är allmänt misstänksam så snackar vi 6-8 man och även då kommer dom ibland att tappa objektet..

Exempel på misstänksam är att objektet ibland bara vänder sig om och registrerar omgivningen. Alltid står upp vid dörrarna i tunnelbanan och hoppar av precis när dörrarna slår igen för att sen kanske ta ett annat tåg tillbaka en station och med raska steg älga upp för rulltrappan. Skitenkla grejer i förbifarten som gör livet fruktansvärt surt för eventuella spanare. En annan grej "seriösa" objekt har gjort när dom verkligen behöver veta om dom har span är lite olika varianter av att hoppa in i en för polisen tidigare helt okänd ( och därigenom garanterat ej GPS-ad ) bil och kört in på någon mindre väg där det inte passerar många bilar per timme. Spanarna åker efter på så mycket distans som möjligt och samma visa när det så småningom bär tillbaka samma väg. Problemet är "bara" att vid sidan av vägen så befann sig en gömd kumpan till objektet med kamera och registrerade eventuella efterföljare..

Faktum är att det är så kostsamt med spaning att polisen ofta skär ner på antalet aktiva timmar och särskilt då om det inte är akut utan polisen för tillfället mest vill känna lite på den här figuren. Om det efter 3-4 dagar på en spaning konstateras att objektet inte gått utanför dörren mellan exempelvis 19.00-07.00 så är det vanligt att dom helt släpper fysisk spaning 20.00-06.30 och hoppas på det bästa för endast i GS-världen så är resurserna oändliga. I den verkliga världen så innebär en timme mer här en timme mindre där. Märk väl att alla dom här svårigheterna och utmaningarna är ett faktum för polisen. Proffs med erfarenhet och tekniska förutsättningar som någon koalition av "frivilligspanare" bara kan fantisera om..

Nog för att det här gäller spaning där man vill vara osynlig men inte heller det motsatta är lätt. Läs på om den så kallade gryningspyromanen och alla snutar som fick i uppdrag att bokstavligen följa i hans spår. Inget drömgig direkt..

För att avsluta så för guds skull sök hjälp från psykvården. Livet kanske inte blir lika spännande när ni till sist inser att ingenting kretsar runt er men på plussidan så finns det alla möjligheter att som frisk börja leva ett vanligt liv. Det är inte så tokigt faktiskt..
Senast redigerad av FloridaMan 2021-10-08 kl. 13:29.
Citera
2021-10-08, 15:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Vilken guldgruva den här tråden är. Har haft den som kvällslektyr de senaste veckorna. Det värsta som skulle kunna hända er är att ni kom till insikt att ni är inte i centrum av all uppmärksamhet. Det står ingen "street theater" redo på gatan när ni går ut. Ingen som läser era tankar, strålar er och ingen sammanslutning som på schema kör förbi med röda bilar och tutar. Det här är Sverige 2021 och det är svårt nog att få folk att sälja bingolotter för lokala idrottsklubben några timmar i veckan. Vilken svensson skulle ställa upp på det här totalt meningslösa tramset? Vakna upp och inse att ingen djävel bryr sig ett skvatt om er. Tvärtom så går folk som känner till er högst sannolikt så gott det går omvägar för att undvika bydåren..

Den totala bristen på logik från "offrens" sida är häpnadsväckande och det även om vi helt bortser från knäppgökerierna i sig och bara koncentrerar oss på den kalla logistiken för en sån här enterprise. Det är svårt, jobbigt och personalkrävande att spana på folk. För att polisen ska lyckas spana på en (1) person så krävs minimum 4 spanare och det minimumet funkar bara med ett spaningsobjekt som är relativt orörlig och ej det minsta misstänksam. En rörlig individ som nyttjar bil, kollektivtrafik och är allmänt misstänksam så snackar vi 6-8 man och även då kommer dom ibland att tappa objektet..

Exempel på misstänksam är att objektet ibland bara vänder sig om och registrerar omgivningen. Alltid står upp vid dörrarna i tunnelbanan och hoppar av precis när dörrarna slår igen för att sen kanske ta ett annat tåg tillbaka en station och med raska steg älga upp för rulltrappan. Skitenkla grejer i förbifarten som gör livet fruktansvärt surt för eventuella spanare. En annan grej "seriösa" objekt har gjort när dom verkligen behöver veta om dom har span är lite olika varianter av att hoppa in i en för polisen tidigare helt okänd ( och därigenom garanterat ej GPS-ad ) bil och kört in på någon mindre väg där det inte passerar många bilar per timme. Spanarna åker efter på så mycket distans som möjligt och samma visa när det så småningom bär tillbaka samma väg. Problemet är "bara" att vid sidan av vägen så befann sig en gömd kumpan till objektet med kamera och registrerade eventuella efterföljare..

Faktum är att det är så kostsamt med spaning att polisen ofta skär ner på antalet aktiva timmar och särskilt då om det inte är akut utan polisen för tillfället mest vill känna lite på den här figuren. Om det efter 3-4 dagar på en spaning konstateras att objektet inte gått utanför dörren mellan exempelvis 19.00-07.00 så är det vanligt att dom helt släpper fysisk spaning 20.00-06.30 och hoppas på det bästa för endast i GS-världen så är resurserna oändliga. I den verkliga världen så innebär en timme mer här en timme mindre där. Märk väl att alla dom här svårigheterna och utmaningarna är ett faktum för polisen. Proffs med erfarenhet och tekniska förutsättningar som någon koalition av "frivilligspanare" bara kan fantisera om..

Nog för att det här gäller spaning där man vill vara osynlig men inte heller det motsatta är lätt. Läs på om den så kallade gryningspyromanen och alla snutar som fick i uppdrag att bokstavligen följa i hans spår. Inget drömgig direkt..

För att avsluta så för guds skull sök hjälp från psykvården. Livet kanske inte blir lika spännande när ni till sist inser att ingenting kretsar runt er men på plussidan så finns det alla möjligheter att som frisk börja leva ett vanligt liv. Det är inte så tokigt faktiskt..

Du har rätt till din åsikt precis som en vanlig rörmokare ska driva ett kärnkraftverk. I din värld så existerar inte kulter/sekter & inte ens historia där sådan förföljelse skett. Men skriv gärna två A4-sidor till om din djupa insikt i ämnet.
Citera
2021-10-08, 17:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Att avfärda hela fenomenet är grunden i operationen. Det är lite som omvänd psykologi - de tror att ju mer samhället & ens sociala krets förnekar det desto mer effekt för det i deras syfte. Sanningen är relativt enkel: teknologier som XKeyScore missbrukas för politisk eller religiös förföljelse online (& offline).

Tvärtom till populär tro finn väldigt få riktiga måltavlor som inte är kriminella, visselblåsare, misstänkta etc. - vissa blir måltavlor av experiment eller en person av intresse p.g.a. psykologiska profil. Det handlar om att samla data 24/7 för syftet att användas av både algoritmer & agenter som tar kontakt med de som måltavlan har kontakt med. Det är ett stort misstaga att anta att de här görs av vanlig "polis" - polisen är endast del av det såsom de flesta som deltar då alla gör sin del. Det här är gjort av en grupp oberoende av samhället i stort men samtidigt har samhällets fulla tillit troligen genom auktoritet av en högre organisation som godkänt den de facto hemliga operationen.

De vill att det ska se övernaturligt ut; vilket de använder sci-fi-teknologi som omvänds psykologi att pressa personer psykologiskt.

I den övre delen används en persons trossystem & psykologiskal profil samt sociala kretsens likaså att manipulera ens liv genom att attackera psyket på olika vis såsom att sabotera förhållanden, jobb, semester, familjer... Det hela liknar mer en psykologisk operation mot måltavlor genom olika medel men främst rekryteras humana resurser i att påverka en person.

Oavsett vad en måltavla gjort eller syftet så att det här grovt olagligt & oetiskt vilket görs med samhällets hjälp utan samhällets insikt att det är en större & mer samordnad operation än att en liten grupp som tar kontakt med några personer då & då - det är en 24/7 360-graders påverkansoperation online & offline.

Som sagt: väldigt få riktiga måltavlor finns. Nästan alla i samhället är övervakade, men ytterst få promille blir utsatta för påverkansoperationer i diverse grader. Det finns riktigt maktgalna & samvetslösa personer i eliten som vill utföra sådana saker på individer i samhället vilket har skett historiskt sett. Idag är det dock mycket värre då teknologi tillåter 24/7-spioneri & -påverkansoperationer (i synnerhet online) som sker via sociala kretsen eftersom denna blivit rekryterad till "politiska kulten" av psykopater & narcissister.

SÄPO är en liten fisk i det hela om de är ens inblandade. Jag tror inte att polisen eller SÄPO står bakom det här i 15 år sedan gymnasiet men en politisk "kult" som involverat många parter i ens förföljelse - mestadels av irrationella skäl. Det finns inget rationellt att få sitt liv påverkat bakom scenen speciellt inte efter att de blivit påkomna flera gånger... Det är ju galenskaper att de fortsätter EFTER att jag blivit medveten om det de gör. Riktigt jävla sjukt vilken galenskap är nästa övernaturlig men vi ska inte låtsas förstå oss på psykopater eller onda människor med makt & legitim auktoritet bakom sig.

Nej. Det här måste fan sluta!
Citera
2021-10-09, 22:52
Medlem
Skrilllexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Jag undrar en sak... brukar du narkotikum?
Nej
Ni som inte tror oss kan väll svara på varför rösterna låter som sjutskötterskor eller i hans fall folk med Stockholms dialekt.

I mitt falla låter dom som vanliga tjejer som kommenterar vad man gör och vad man tänker.

Skulle man vara sjuk är det väl fantasi röster man upp lever inte vanliga människor.

Sen finns det forskare som säger att schizofreni inte finns bara psykpser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in