Citat:
Ursprungligen postat av
pewpew
Jag ser mitt misstag, jag svarade någon annan. Dock är det inte av samma dignitet som dina misstag. Dock kvarstår mitt svar och det kan du ju be binninge om. Loggen dvs.
Okey, om du insisterar så. Bara han nu inte har deletat mailet och det är väl försent å leta i papperskorgen. Jag brukar deleta sånt jag finner passerat och onödigt å spara. Kanske Teams har det - det bör de väl? Ska se om JB orkar med det men jag tror det varken gör bu eller bä vid det här laget. Nu har vi all anledning å blicka framåt istället för å gräva ner oss med Ebbas berömda spade
Förresten var det ett fasligt liv om JB var på förhandlingar eller ej den dagen. Sen när jag kom med upplysningar om att det rör sig om Örebros tingsrätt och det blev en baggis för de mest högljudda att hitta så meddelade den allra högst skrikande att nä det inte skulle göras för det var JB:s och min uppgift.
Ja vad säger man om det? Borde ha varit klart vid den här tiden men inte ett ljud...hm....förmodar att det där om att det var vår uppgift var för att sejfa upp utifall