Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Shit om jag verkligen har skrivit att han satt å väntade en hel timme. Det verkar ju helt absurt för till det finns det ju ingen anledning. Skrev jag inte att han blev klar från HF en timme tidigare men inte mäktade köra som en idiot till Uppsala på den tiden han fick till övers, jo så var det väl? Sedan skrev jag att han gjorde sig i ordning för Teamsmötet men inte att han satt å strikt väntade. Dock hade han bokat för en timme och det kan jag tänka mig var med början exakt på samma klockslag som mötet i Uppsala skulle börja.
Det hade ju varit dumt att logga in tidigare å slösa bort teamstid till ingen nytta så därav blev det ingen inloggning. Ja om det ens var möjligt iom bokningstiden. Vidare så kom säkerligen inte Esbjörn o följeslagerskan prick på klockslaget när mötet skulle börja utan kanske en kvart innan och när de sen gick från möteslokalen kanske 5 minuter innan utsatt mötestids början så blev det heller ingen inloggning för JB. Låter väl som ett troligt scenario, eller hur?
Var ska vi börja?
(FB) Ebba Busch i fastighetsbråk med Esbjörn, 81 citat:
JB gick med på att ställa upp digitalt
och var med på Teams i ca en timme.
(FB) Ebba Busch i fastighetsbråk med Esbjörn, 81
Han var förövrigt uppkopplad under en hel timme.
Lyssna! JB var uppkopplad på Teams i ca en timme och antagligen i sin mobil - en hel timme!
JB sa en timme till mig och jag kan ju inte dra av en halvtimme för att det ska låta bättre - nej jag återger korrekt.
Sen när det bads om bevis så backade du,
Sådär ja, nu har jag precis pratat med Johann i telefon. Jag har missförstått eller om han sa fel. Det var planerat för en timme detta Teamsmöte. Det blev faktiskt aldrig uppkopplat.
Därefter har du skrivit om händelseförloppet hundra gånger. Så ja, din trovärdighet är väldigt låg.
Du INSER att förklaringen du ger i detta inlägg, är HELT skiljt från det du skriver i sista inlägget jag länkar till va? Du borde kanske hålla koll på dina lögner.