Citat:
Ursprungligen postat av
XxDrag0N-Sl4y3RxX
Där ser man, 4 månader är ju inte farligt alls! Får man gå på visning innan eller är det bara att hugga på första bästa som kommer ut och sen får man bara leva med hur det ser ut? Aldrig varit hemma hos någon på MHK nämligen.
Var det ett vanligt rum eller ett av de större rummen med sovalkov? Jag är nämligen främst intresserad av det sistnämnda, då jag har förhållandevis mycket möbler som jag skulle vilja ha med mig.
Jag fick ett mail som sa att nya rum var lediga, gick in gjorde intresseanmälan på dom två som låg ute, fick ett mail 3h senare att jag blev erbjuden ett av rummen. Var tvungen att skicka info och skriva kontrakt inom 3 dagar, ingen visning (antar att personen fortrfarande bor där?). Så har ingen aning vad som finns i rummet eller hur det ser ut, men det gör inget för min del
Jag fick ett vanligt korridorsrum i rak korridor, alltså ingen sovalkov, jag fick det jag ville ha. Jag flyttar från ett möblerat rum så passar bra att flytta in i möblerat.
EDIT: finns ett fåtal bilder på deras hemsida som visar ett exempelrum, även en YT video med en utländs snubbe som visar runt i en korridor om du vill se mer!