Citat:
Du bevisar just precis med ditt inlägg vad jag menar. Du skiter fullständigt i alla bara du inte smittas.
Helt plötsligt så kan inte vi mäta antikroppar längre och kan vi det så bevisar det inte att risken är minimal för barn utan att dom är ansvariga för att äldre dör
Sluta spela så jävla dum nu allt står i rapporten.
Högst andel hade 16-19 år med 37% dvs dom som pluggat på distans du vet. Hur förklarar du det?
Hur vi mätt står också, läs i stället för att skriva pajaskommentarer.
"Under sista veckan i maj och första veckan i juni undersöktes förekomsten av antikroppar mot SARS-CoV-2 i överskottsblodprover som samlats in från laboratorier i öppenvården i åtta regioner"
Nu ett halvår senare har säkerligen minst 40 kanske 50% antikroppar.
Barnen kan inte hållas ansvariga för att äldre dör eller du är skitnödig!
Hur säkert detta vaccin än må vara så behöver vi få ett längre tidsperspektiv innan vi
Vaccinerar 12-åringar är min åsikt.
Jag tror inte det är farligt MEN med barn chansar man inte för att om 5 år ångra dig bittert för att eventuellt rädda x antal pensionärer.
Helt plötsligt så kan inte vi mäta antikroppar längre och kan vi det så bevisar det inte att risken är minimal för barn utan att dom är ansvariga för att äldre dör
Sluta spela så jävla dum nu allt står i rapporten.
Högst andel hade 16-19 år med 37% dvs dom som pluggat på distans du vet. Hur förklarar du det?
Hur vi mätt står också, läs i stället för att skriva pajaskommentarer.
"Under sista veckan i maj och första veckan i juni undersöktes förekomsten av antikroppar mot SARS-CoV-2 i överskottsblodprover som samlats in från laboratorier i öppenvården i åtta regioner"
Nu ett halvår senare har säkerligen minst 40 kanske 50% antikroppar.
Barnen kan inte hållas ansvariga för att äldre dör eller du är skitnödig!
Hur säkert detta vaccin än må vara så behöver vi få ett längre tidsperspektiv innan vi
Vaccinerar 12-åringar är min åsikt.
Jag tror inte det är farligt MEN med barn chansar man inte för att om 5 år ångra dig bittert för att eventuellt rädda x antal pensionärer.
Ärligt talat så skiter jag i din åsikt.16-19 åringarna har för övrigt inte pluggat på distans under hela perioden. Sedan har de garanterat inte avstått från andra sociala aktiviteter. "Överskottsblodprover" ja. Vet du ens vad och varför man gjort dessa blodprover? Nu vaccinerar Sverige från 12 år och uppåt. Du tycker det är dumt att "chansa" med vaccinet och istället utsätta barnet för viruset - oklart varför. Kan lova dig att andra föräldrar drar rakt motsatt slutsats.