2021-10-07, 22:45
Medlem
Hur opersonligt är inte kvällens blogginlägg? Hon kan ju lika gärna lägga ner den helt.
Citera
2021-10-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hur opersonligt är inte kvällens blogginlägg? Hon kan ju lika gärna lägga ner den helt.
Jag skulle inte kalla det blogginlägg utan mer ett instagraminlägg. Bild, textrad, bild, textrad osv. osv...

Men kolla in sista bilden, Hybris-affischen, o zooma in P´s fejs. Vad 17 har hänt med hennes ögon? Hur tittar människan!? Förstår ju att det är meningen att hon ska snegla lite "sexigt" mot mobilen för en selfie men hennes pupiller ser ju ut att vara i var ögas yttervrå!?

OT Några inlägg upp pratas det om att CB kommenterat på CG´s instagram. Ngn mer än jag som hört pod-avsnittet av "Gynning o Berg hittar sig själva" där G berättar om nån sportig kille som höll på och flörtade med henne genom att skicka lättklädda bilder av sig själv till henne!? Kan det ha varit CB?
Citera
2021-10-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
Jag skulle inte kalla det blogginlägg utan mer ett instagraminlägg. Bild, textrad, bild, textrad osv. osv...

Men kolla in sista bilden, Hybris-affischen, o zooma in P´s fejs. Vad 17 har hänt med hennes ögon? Hur tittar människan!? Förstår ju att det är meningen att hon ska snegla lite "sexigt" mot mobilen för en selfie men hennes pupiller ser ju ut att vara i var ögas yttervrå!?

OT Några inlägg upp pratas det om att CB kommenterat på CG´s instagram. Ngn mer än jag som hört pod-avsnittet av "Gynning o Berg hittar sig själva" där G berättar om nån sportig kille som höll på och flörtade med henne genom att skicka lättklädda bilder av sig själv till henne!? Kan det ha varit CB?

Eller hur?!
Ja, det har du rätt i 😏

Skulle det ju kunna vara..
Citera
2021-10-08, 08:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Kille ? Kallar hon en gubbe på 55 för kille ?
Citera
2021-10-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
På Christian Bauers Facebook sida står det nu att PW är hans allt.
(Ironi)

Christian är inte riktigt normalt funtad.
Otroligt obehaglig när man väl sett igenom hans spel och försök till manipulation.
Kan skriva detta utan att för honom bli tydligt vem jag är: Efter två dejter skickade han låtar via mess som skulle förtydliga vilken ärlig och fin kille han är!! Jag är övertygad om, utan att kunna bevisa, att han gör så med de flesta han försöker med!

Vem gör så? Ett riktigt manipulativ människa. För de flesta kvinnor som tidigare gått på en nit med någon annan så är det stort rött flagg på den!
Citera
2021-10-08, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Kille ? Kallar hon en gubbe på 55 för kille ?

Jag kommer inte ihåg om hon sa kille, gubbe, snubbe eller man. Kille var mitt ordval och jag skyller på trötthet
(Detta är kanske ngt som egentligen skulle avhandlas i CG´s tråd)
Citera
2021-10-08, 10:12
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Jag kommer inte ihåg om hon sa kille, gubbe, snubbe eller man. Kille var mitt ordval och jag skyller på trötthet

(Detta är kanske ngt som egentligen skulle avhandlas i CG´s tråd)

Ok.
Citera
2021-10-08, 10:53
Medlem
Citat:

Hoppsan - det här blir bara mer och mer spännande. 😀
Citera
2021-10-08, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Christian är inte riktigt normalt funtad.
Otroligt obehaglig när man väl sett igenom hans spel och försök till manipulation.
Kan skriva detta utan att för honom bli tydligt vem jag är: Efter två dejter skickade han låtar via mess som skulle förtydliga vilken ärlig och fin kille han är!! Jag är övertygad om, utan att kunna bevisa, att han gör så med de flesta han försöker med!

Vem gör så? Ett riktigt manipulativ människa. För de flesta kvinnor som tidigare gått på en nit med någon annan så är det stort rött flagg på den!

Om jag inte helt missminner mig, har han väl gjort det till P också..?
Citera
2021-10-08, 13:28
Medlem
Citat:

Någon som känner sig manade att slänga iväg ett meddelande till Gynning och fråga? 🤣 Inte för att man kanske får svar men kul om det var han som flirtade vilt med henne och bjöd ut sig.Men det finns som sagt många som vill ha hennes uppmärksamhet.
Citera
2021-10-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Någon som känner sig manade att slänga iväg ett meddelande till Gynning och fråga? 🤣 Inte för att man kanske får svar men kul om det var han som flirtade vilt med henne och bjöd ut sig.Men det finns som sagt många som vill ha hennes uppmärksamhet.

Varför gör du det inte själv om du är nyfiken? 🙂
Citera
2021-10-08, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Varför gör du det inte själv om du är nyfiken? 🙂
Tror inte hon skulle svara på det och så nyfiken är jag trots allt inte. Det hade varit lite väl pinsamt att ränna efter någon för att fråga en så privat fråga även om hon nu tagit upp det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in