Citat:
Ursprungligen postat av
fnirp
Jag upprepar att jag anser att Ebbas ombud inte har handlat enligt god advokatsed om det är så att hon nekat en överenskommen ledsagare tillträde till mötet.
Vad som går att läsa sig till i media, så framgår det inte alls huruvida ledsagaren var på plats eller inte. Det framgår att Esbjörn var på plats och att det var en diskussion om identiteten på ledsagaren i fråga.
Så där ja, hemma igen och hela 16 st aviseringar om att jag blivit citerad och det fastän jag betat av några per telefon. Värst vad känsligt detta möte som inte blev av verkar vara. Så du har nog rätt att Ebbas advokat har brustit vad det gäller god advokatsed.
Ska tipsa Binninge om detta så han kan göra en anmälan om han nu finner att det är för honom väsentligt. Tydligen har han haft överseende med det till nu men nu när han ifrågasätts så som det här i tråden görs, om han är sanningsenlig i sin till mig återgivna berättelse, om vad som skett så kanske han finner det nödvändigt. Han har ju nog ändå med beskyllningar mot sig.