2021-10-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Nej, det framkommer bland annat av belastningsregistret. Prova att dra ut huvudet ur arslet, så ska du se att världen har mycket mer att visa än insidan på dina tarmar.

Du kommer bland annat se att Binninge inte längre håller i taktpinnen i detta ärende utan en advokatbyrå. Därför blir din besatthet av honom meningslös. Du kommer även att upptäcka att du tillhör en obskyr grupp på Flashback som genom att bekräfta varandras fantasier, tror att det i Marielund finns en dold sekt med en mäktig sektledare som härskar lokalt och ända upp på regeringsnivå. I förlängningen kommer du även att inse att grupptänkande där ryggkliande blandat med hat mot alla som inte ingår i ryggkliandet är ett, om än mänskligt, destruktivt fenomen, som leder till konspirationsteorier och fundamentalism.

När dessa insikter nått dig, kan du göra ett aktivt val om du vill vara en del av dem eller inte. Som det är nu är du bara en slav i svart och vitt-tänkande

OjOJ! tror visst sektledaren i BPFC blir lite kinkig när någon misstror sektens överste kucku Binninge. Det högst sannolika är att din idol Binninge tyvärr fortfarande håller i taktpinnen lite sådär lagom i bakgrunden, ringer å skvallrar för Expressen så fort något händer i tvisten osv, som det stora hjon han är!! Dessutom är din idol Binninge i allra högsta grad intressant för den diskussion som förs här, då ansvaret för detta haveri till husaffär till största delen beror på din idol Binninges katastrofala jobb som ombud för Esbjörn....
2021-10-07, 13:37
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
En som är insatt o följer händelsena: - håller på Ebba
En som ser ett (vinklat)/inslag på tv: - håller på Esbjörn
Majoriteten tillhör sista gruppen!

Hon behöver inte vinna majoritetens gillande, det är inte någon dokusåpa med öråd där någon skall röstas ut.
2021-10-07, 13:38
Medlem
Alwaysrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Vem —-

Nej, att tacka ja löser ingenting. En rättegång kan ge henne upprättelse, helt eller delvis.

En vanlig person,ja. Men Ebba’s sits begränsar henne hårt. Hon fiskar mycket!
2021-10-07, 13:38
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Vilken bra sagoberättare du är, du kanske t.o.m. tror på det du skriver?
Ebba är och har hela tiden varit den enda som gjort fel i denna affär.
Som tur är förstår alla normalt funtade människor det förutom en mindre del av KD:s anhängare, dvs ni här inne vilka försvarat henne i tusentals inlägg mot bättre vetande.

Du får ju till och med Fullblizt och Kobun att framstå som smarta.

Det allmänna ej underbyggda tjatet om att någon har gjort fel lämnade vi med intelligens för ett år sedan.

Har du inget att komma med som du kan verifiera så är det bättre att du kryper tillbaka i ditt hål
2021-10-07, 13:41
Medlem
Alwaysrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Hon behöver inte vinna majoritetens gillande, det är inte någon dokusåpa med öråd där någon skall röstas ut.
Det är precis så det är !
2021-10-07, 13:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Det enda jag sett, är i Expressen från 24 oktober 2020:

Den frasen specificerar inte mycket. Absolut inte könstillhörigheten på ledsagaren, inte heller huruvida personen var närvarande under identitetsdiskussionerna.

Jag är absolut nyfiken på en mer nyanserad bild av det hela och du har bidragit med din insider-information. Dock skulle jag vilja få den bekräftad från någon annan källa.
Ja, som sagt har jag återgett det JB sagt mig. Denna incident hoppas jag tas upp i rätten och det borde den ju för Ebba har väl hävdat att detta uteblivna mötet var den direkta orsaken till att hon stämde Esbjörn? Mäkta skumt om de undviker detta....eller hur?
2021-10-07, 13:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Skall du hjälpa Ebbas advokat till en rimlig förklaring?
Har hon bett om din hjälp eller tycker du att hon är hjälplös på något sätt?

Du får utsäkta men det liknar mer ett upplägg där du har blivit påkommen med lögner i en otrolig historia som inte överenstämmer med vad som har framkommit i media.

Den mest logiska tolkningen är att Esbjörn hade förväntat sig en ledsagare som inte fanns på plats och som inte var överenstalad med Karin och som Esbjörn hade glömt namnet på.
Nu har så många av er vägrat å ta min uppgift som jag erhållit direkt från Esbjörns dåvarande ombud om att flickan och han kom till mötet i samma bil så då måste nog er version av läsare betraktas som den sanna och så av ren majoritetsprincip. Bra jobbat! 👌🤯🤪
2021-10-07, 14:02
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nu har så många av er vägrat å ta min uppgift som jag erhållit direkt från Esbjörns dåvarande ombud om att flickan och han kom till mötet i samma bil så då måste nog er version av läsare betraktas som den sanna och så av ren majoritetsprincip. Bra jobbat! 👌🤯🤪

Du är kanske inte trovärdig då du inte visar upp någon källa utan bara hänvisar till din kompis.

Vilken normal människa använder sin kompis som källa?
2021-10-07, 14:02
Medlem
WestleyRichardss avatar
Citat:
Ledsagaren och Esbjörn kom till mötet i samma bil. Det står ju heller inte att Esbjörn var ensam, eller hur? Det är alltså du som vrider till så att det ska passa hur du helst vill att det skulle ha förhållit sig och antagligen så för att Ebbas advokat begick ett jättemisstag som kan stå henne dyrt. Ja så efter vad fnirp menar.

Har du verifierat ditt påstående?

Hälften av din story har du ju fått reviderade pga lögn, vad säger att detta påståendet är sant?
2021-10-07, 14:05
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Det är precis så det är !

Sveriges riksdag har blivit ett öråd?
2021-10-07, 14:10
Medlem
WestleyRichardss avatar
Citat:
Ja, som sagt har jag återgett det JB sagt mig. Denna incident hoppas jag tas upp i rätten och det borde den ju för Ebba har väl hävdat att detta uteblivna mötet var den direkta orsaken till att hon stämde Esbjörn? Mäkta skumt om de undviker detta....eller hur?

Varför skulle det vara skumt om de undviker detta?

Vem menar du skall ta upp detta?

Parterna skall leda vissa saker i bevis och får en smäll på fingrarna av rätten om de flummar ut i möten som inte har blivit av och hur Esbjörn har tagit sig till mötet. Om Esbjörn har åkt bil eller spårvagn till mötet är ointressant.
2021-10-07, 14:21
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ledsagaren och Esbjörn kom till mötet i samma bil. Det står ju heller inte att Esbjörn var ensam, eller hur? Det är alltså du som vrider till så att det ska passa hur du helst vill att det skulle ha förhållit sig och antagligen så för att Ebbas advokat begick ett jättemisstag som kan stå henne dyrt. Ja så efter vad fnirp menar.

Som sagts tidigare här, Esbjörn kom till mötet med s.k. ledsagaren, de åkte i samma bil till mötet och de lämnade det tänkta mötet tillsammans i samma bil.
Allt annat är lögner, vilka ni KD:are här inne verkar ha gott om, men det ska ju passa in i er agenda här på fb, så jag förstår varför ni ljuger eller förvränger sanningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in