Citat:
Ursprungligen postat av
Legooo
Vet inte om Ugglan medvetet sprider dessinformation men väldigt många gånger vänder hon och vrider på fakta för att stärka hennes tes alt medvetet förvilla
Trist är det!
Citat:
Ursprungligen postat av
Legooo
Sant! Jag ska börja ignorera att svara vissa som belastar tråden men felaktigheter.
Jag hoppas givetvis på Kalla fall och att dem verkligen har något konkret på Clae*s Levi*n. Det verkar onekligen som att det finns omständigheter utöver vittnesobservationer som kan knyta honom till den ljus/vita lilla bilen. Vad det kan vara vet nog bara polisen och åklagaren än så länge. Personligen har jag alltid trott att det varit flera GM inblandade jag har flera olika tänkbara scenarion.
Jag känner att man vill höra mer ifrån dem. Det har gått en tid och man är nyfiken.
Jag tror detta var oplanerat att det blev just Helena. En gm lättare för tystnad Två gm arbetar snabbare och bättre Två samspelta hjärnor blir skarpare än en.
Tur eller skicklighet? Kan ju varit en inre snedvriden fix idé som verställdes av sjuk/a gm, planerat men ej på vem.
Finns många tänkbarheter med den lilla fakta vi har.
Om de var två lär de vara väldigt tighta eller en mer känslostörd med rejäl hållhake på den andra. Det har inte läckt vad vi vet på 29år.
Flera har med åren sagt sig veta. Jen#s Lunde#ll sade att det var P Ullber#g. Kräme#r ville väl indirekt peka på det med. Jag tror att det är Björ#n Wallber#g de beskyllt för att ha erkänt på fyllan. Finns säkert fler rykten om detta, folk som erkänt och liknande. Lustigt är att dessa herrar som jag nämner är alla bekanta med varandra. Kan det ligga nåt i nåt av det tro? Personligen tror jag inte på herr Ullbe#rg som många tycks göra.
Kan du tänka dig Cla#es i sällskap med någon eller hur tänker du gällande honom? Mysko gubbe tror jag. Tänk om man visste mer alltså