Citat:
Ursprungligen postat av
Pappa65
Som vanligt när Krmkr avslöjas med felaktigheter försöker han glida undan! Aldrig kan hen svara med källor eller fakta utan svammel och ett osunt intresse för den som kritiserar honom. Vad spelar det för roll om jag låter som en politiker? Att du själv driver en politisk agenda vet vi och de brister du tillskriver andra har du själv i överflöd. Fastighetsaffären är det denna tråd handlar om och annat hat mot politiker bör tas i andra trådar. Påhitt om hur affären gått till måste vara underbyggt. Kan man inte underbygga sina åsikter är de inte annat än vanföreställningar och svammel!
Jag konstaterar att du så fort du blir svarslös och förlorar en diskussion, så börjar du heöt och hållet att fokusera på min person. Jag inser att detta hade kunnat vara en skön utväg, om den inte hade varit så förbenat enkel att avslöja.
Så, tillbaks till topic, du tycker att jag ljuger när jag skriver att det finns en skillnad mellan "utan tvång" och "av egen fri vilja", medan skillnaden mellan "utan tvång" och utan "någon form av tvång" är enorm. Vänligen berätta hur du tänker när du skriver så. Inser du själv att du gör dig lite löjlig och onödigt bias i dina bedömningar av ord?