Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Du serverar i vanlig ordning dina visdomsord till tråden med en liten avslutning som visar att du anser dig vara lite förmer än övriga. Samtidigt så blir du ledsen när någon påpekar din omnipotens. Om du försökte dig på ens en liten gnutta ödmjukhet och försökte se saker från olika perspektiv så skulle du säkert kunna tillföra tråden något av substans. Just nu är det bara inlägg som skrivs för att du har ett behov av att hålla dig kvar på piedestalen där du placerat dig själv.
Du har bara ett argument och det är att din moral, som du serverar med denna tvist som hävstång, är så högtstående och allenarådande att den till och med trumfar landets lagar och rättspraxis.
Jahopp, där framkallade jag din narcissistiska vrede igen för att jag hade fräckheten att inte hålla med dig om att Majkgård är sektledare över större delen av Marielund. Det behövs verkligen inte mycket.
Samtidigt försöker du nesligt ducka för att de flesta av dina meningsfränder menar att du pratar i nattmössan när du menar att det finns grader mellan ej tvång och fri vilja.
Du skyddar din bräckliga självkänsla med näbbar och klor, genom att sticka huvudet i sanden för dina inkonsekventa resonemang när man utmanar dem, blandat med allehanda skrattretande invektiv. Allt för att skydda dina enfaldigt ensidiga konspirationsteorier som bygger på en vanföreställning om en Majkgård-sekten.
Jag vill dock betona att du får kalla mig vad du vill - det kunde inte klia mindre - men det hade varit på sin plats om du kunde ta på dig att du driver sektteorier och att "ej tvång" är inte samma sak som "av fri vilja". Eller i alla fall kommentera det. Om inte annat för att modellera modesti, en egenskap jag vet att du håller högt. Annars får vi konstatera att ditt bjäbb om detta även denna gång var en projektion av dina egna tillkortakommanden.
(Stay in there, styrkekramar och forstätt kämpa! Om inte annat kan du trösta dig med att du får stöd av andra som köper dina group-thinkingteorier, även om det provocerar dig att det inte är alla.)