Citat:
Ursprungligen postat av
roads
Förmodligen har bilen blivit beskjuten eller något annat hot framifrån, varav föraren har gjort en undanmanöver typ en helomvändning som har gått fel så bilen vänder nästan ett helt varv och voltar med bredsidan över räcket, för vajern verkar ju vara hel. Tittar man på däckspåren så har de sannolikt inte varit någon däckexplosion, anledningen att till att ena däckspåret är mycket svartare beror på att mycket tyngd har legat på det däcket, läste nyss i dagspressen att någon som jobbar med denna typ av bilar sa att det är uteslutet att en däckexplosion har orsakat olyckan. Så förmodligen någon form av attentat, någon har sannolikt stått och väntat på dom och skjutit mot bilen eller något liknande.
Mmm...eller inte...
Vet inte vad folk trycker i sig för skumma saker, men den här tråden har sannerligen bjudit på det mesta i underhållningsväg.
Jag sätter mina stålar på en olycka. I min värld är det alldeles för komplicerat för att vara arrangera, för att få det här resultatet. Planerar man ett attentat så vill man gärna vara kunna kontrollera scenariot på ett bättre sätt än slumpen, för att uppnå målet.
Men det är min teori. Fortsätt gärna med konspirationerna i avsedd tråd, tack.