2021-10-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilVic
Han har haft hela fredagsnatten på sig att härja.... man hinner en hel del på den tiden... kan ju vara så att han kört tillbaka och hämtat kroppen i Käglinge och dumpat den på väg till Ystad.. det som talar emot det är att man sällan vill frakta rundor på en kropp...
Vet man att det var just just vid Käglinge dom gick ur bilen?
Trodde att fyndet på mobil och väska gjordes där, men nu verkar ju inte golfbanan vara särskilt hett förutom paret som TROR att dom mötte BR och CR.
Citera
2021-10-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Vet man att det var just just vid Käglinge dom gick ur bilen?
Trodde att fyndet på mobil och väska gjordes där, men nu verkar ju inte golfbanan vara särskilt hett förutom paret som TROR att dom mötte BR och CR.

Var det inte sonens inlägg på Facebook som visade senast kända position i kombination med minsta sonens iakttagelser kanske?
Citera
2021-10-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du och två skribenter till verkar ha problem med yttrandefrihet och skribenter som ställer frågor.

Jag har endast försökt nyansera debatten, den försvunna kvinnan har helt uppenbart försökt hindra barnets rätt till två föräldrar genom att begära enskild vårdnad. Detta kan faktiskt utlösa stor ilska i en relation som ballat ur. Kanske är detta anledningen till hennes försvinnande?

Och när har jag sagt att jag är tämligen säker på den försvunna kvinnan har en stor förkärlek att välja fel män och dom fel kvinna? Var inte mitt tidigare inlägg en teori eller lös fundering? Hennes olika förhållanden går ju i kras hela tiden och det kan ju inte bara bero på männen i hennes liv utan även på henne själv, inte sant?

Kvinnor slåss, hotar och kränker lika mycket i sina relationer som män enligt ny forskning, ingen här i tråden har en aning om hur det aktuella paret i Malmö skött sin relation men att spekulera är inte förbjudet. Om du anser att det är för tjatigt att diskutera allt detta så bör du kanske överlåta det här till de som vill göra det.

Det är ju bara att titta på andra fall som inträffat i närtid, ingen normal människa betvivlar väl tex att det lilla Hjärtats mor var synnerligen olämplig att ta hand om sina barn?

(FB) Misstänkt vållande till annans död (treårig flicka) Norrköping 2020-01-30, två gripna

Återkom gärna med sakliga synpunkter på mitt inlägg men var inte tjatig i onödan 😎
1. Hon har bevisligen haft i a f 2 relationer varav den senare vi diskuterat i denna tråd. Att förhållande inte är livslånga och att man vid 32 års ålder haft ett gäng tycker jag inte är märkligt, snarare extremt ovanligt att ha samma relation livet ut.
Att ta ”lilla hjärtat som exempel är faktiskt ur korkat då det inte finns några likheter och dessutom var ju även pappan där synnerligen olämplig.
Citera
2021-10-04, 20:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Det är just en förundersökning som pågår. Hur tror du annars han kan sitta häktad?

Ingen här i tråden har läst förundersökningen ditt klappträ, hur kan då vissa skribenter helt avfärda att även kvinnan betett sig illa i det aktuella parets relation?

Mannen är häktad just nu ja men det säger knappast mycket i nuläget.

Citera
2021-10-04, 21:00
Medlem
Citat:
Den är placerad där..... OM hon inte ville bli hittad hade hon inte dumpat den vid Polen-färjans infart och dessutom lämnat mobil och p-piller där... mycket bättre att dumpa mobilen i havet från Polen-färjan isåfall.....
Man kan ju hoppas att Preem har övervakningskameror och kanske har en viss bil på film...
Hon som hoppade av tåget för någon månad sedan och tog livet av sig lämnade kvar sin väska och mobil på tåget.
Citera
2021-10-04, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -gudN
Väskan hittad i Ystad. Preem-macken ligger på vägen ner till hamnen där färjan till Polen, Tyskland och Bornholm går.

https://www.ystadsallehanda.se/ystad...stad-06182273/

Men oj! Jag trodde väskan hittades i käglinge/oxie
Undra om det är mgm som kört till ystad och dumpat väskan där eller personen i den röda bilen som även synts på golfbanans parkering samtidigt som den silvriga bilen
Citera
2021-10-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Hon som hoppade av tåget för någon månad sedan och tog livet av sig lämnade kvar sin väska och mobil på tåget.

Absolut... men den som placerat väskan i princip på infarten till Polen-färjan vill kanske få det att se ut som att Beata dragit till Polen.....
Citera
2021-10-04, 21:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
1. Hon har bevisligen haft i a f 2 relationer varav den senare vi diskuterat i denna tråd. Att förhållande inte är livslånga och att man vid 32 års ålder haft ett gäng tycker jag inte är märkligt, snarare extremt ovanligt att ha samma relation livet ut.
Att ta ”lilla hjärtat som exempel är faktiskt ur korkat då det inte finns några likheter och dessutom var ju även pappan där synnerligen olämplig.

Jag ville visa på ett exempel där sanningen inte alltid är det folk som du tex tror och inbillar sig. Vi vet så lite just nu om det aktuella parets relation men du vill tydligen bara ha ryggdunk och medhåll.

Jag har dessutom tidigare ställt frågan varför en mamma med så många barn hamnar i relationer där det uppstår enorma problem med bråk om barn och vårdnad osv, ska allt skyllas på männen i vanlig ordning eller är hon själv en del av problematiken?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2021-10-04 kl. 21:09.
Citera
2021-10-04, 21:07
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av aurorasangel
Men oj! Jag trodde väskan hittades i käglinge/oxie
Undra om det är mgm som kört till ystad och dumpat väskan där eller personen i den röda bilen som även synts på golfbanans parkering samtidigt som den silvriga bilen

Vart ifrån kommer uppgiften om en andra person i en röd bil?
Citera
2021-10-04, 21:10
Medlem
Citat:
Mmm den hittades söndagen 2 dygn efter hon försvann....
Artikeln är låst. Står det att det är söndagen 2 dygn efter?
Citera
2021-10-04, 21:16
Medlem
Hoppas svinet får värre straff än vad mesiga sverige kan åstadkomma..
Citera
2021-10-04, 21:16
Medlem
Citat:
Artikeln är låst. Står det att det är söndagen 2 dygn efter?

Har för mig att det stod förra söndagen hittades den, polisstationen stängd så den lämnades in på måndagen och polisen kontaktade barnen på fredagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in