2021-10-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nu fattar jag ingenting och jag kan ingenting om fotografering men en kamera kan alltså få vägar att se kurvigare ut än vad dom är i verkligheten? Skumt men då vet jag att man inte ska lita på foton hädanefter.

Det stämmer att fotot är taget med något "fish eye" objektiv eller liknande.
Kör den sträckan dagligen och den är verkligen inte så skarp som den ser ut på det fotot.
Citera
2021-10-04, 12:21
Medlem
Vidrigt att se alla sossar "gråta" över Lars Vilks död. De kastade honom åt hundarna, vände honom ryggen likt de fega kräk de är. Hans enda brott var att måla en jävla teckning över en låtsasfigur. Hur kan det komma sig att en person i Sverige ska behöva leva under skydd pga det!!! Ett land långt från alla dessa smutsiga muslimländer. Vad fan har Sverige blivit. Islam har ingenting här att göra. Det har inte fört med sig en enda bra sak. Bara problem över hela jävla världen med Islam.
Citera
2021-10-04, 12:22
Medlem
Får man per definition livvaktsskydd om man gör en rondellhund som liknar Mohamed..?

Bild: http://3.bp.blogspot.com/_2muyb3vphIo/RttANg6fVxI/AAAAAAAAAc4/QVK6efm8Z2Y/s1600-h/rondellhund.JPG
Citera
Medlem
Citat:
160km/h i den kurvan då är man inte rädd om sitt liv direkt.

https://imgbb.com/NLTjJNc

Hur vet de att det gick i 160 kmh?
Citera
Medlem
Märkligt att inte sambon till vilks fick följa med på resan till Stockholm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
150-160 kmh kör jag själv varje dag tom i regnväder om man har bra däck ingen speciel hastighet

Precis. Folk får det att låta som att det är 260 km/h det handlar om.
160 är HELT odramatiskt i en nyare bil på motorväg.
Citera
2021-10-04, 12:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Om så var fallet, du tror inte att det skulle ha varit lättare för den polisen att bara ta upp sin pistol och sätta en kula i huvudet på Vilks? Varför krångla till det?

Det är inte muslimernas modus operandi. Muslimerna vill utföra mer storslagna terrordåd, där fler otrogna hundar än det specifika offret dör på samma gång. Ju fler, desto bättre. Kapade fordon och -krascher är en klassiker.
Citera
2021-10-04, 12:24
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janke
Hur vet de att det gick i 160 kmh?

Enligt vittnen som berättat för media
Citera
2021-10-04, 12:25
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Märkligt att inte sambon till vilks fick följa med på resan till Stockholm.

Var hon hans sambo nu? Det stod i tidningarna för några år sedan att han inte hade fått lov att flytta ihop med henne för SÄPO. De ville inte ta på sig det merarbete som det skulle ha innburit.
Citera
2021-10-04, 12:26
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Får man per definition livvaktsskydd om man gör en rondellhund som liknar Mohamed..?

Bild: http://3.bp.blogspot.com/_2muyb3vphIo/RttANg6fVxI/AAAAAAAAAc4/QVK6efm8Z2Y/s1600-h/rondellhund.JPG

Prova och hör med säpo sedan
Citera
Medlem
jardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Var hon hans sambo nu? Det stod i tidningarna för några år sedan att han inte hade fått lov att flytta ihop med henne för SÄPO. De ville inte ta på sig det merarbete som det skulle ha innburit.
Särbo enligt Expressen som intervjuat.
Citera
Medlem
Citat:
Enligt vittnen som berättat för media

Och hur kan man se att en bil kör 160 km i timmen? Jag kan det då inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in