2021-10-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Israeliska Mossad brukar vara bra på sånt här. Vill de skapa hets mot muslimerna i Sverige?

Möjligtvis. Speciellt med tanke på att terroristen i Göteborg var jude, kanske något projekt från Mossad?
Citera
Medlem
Luktar planerat lång väg.
Dags att hissa halv flagg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Nu kommer det bli många olika teorier, men att bilar idag är uppkopplade nonstop är fakta, och att någon kan ta kontroll över en bil är sannolikt. Men vi får se vad som framkommer.

Man får aldrig bortse från att Lars Wilks har flera miljarder människor efter sig vars plikt enligt fatwan är att döda honom, och många resursstarka diktaturer bakom sig, om idén och möjligheten skulle infinna sig. Vi vet också att muslimer har infiltrerat essentiella samhällsfunktioner. Varje dag går det muslimer utklädda till poliser på Sveriges gator, varje dag så sitter muslimer och tar del av viktig hemlig information trots att de per se är fienden.

Wikileaks visade hur lätt man kan ta över kontrollen av en bil på distans med en simpel laptop, och att underrättelsetjänster och kriminella utnyttjar detta regelbundet.
Citera
Medlem
Vad är oddsen på att en bil med två poliser och en av Sveriges mest hatade konstnärer dör i en "trafikolycka". För bra för att vara sant. Rip Vilks, du var en nationalhjälte!
Citera
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Inte en chans att detta var en olycka. Utbildad polis som är tränad att köra i höga hastigheter krockar i perfekt väder och torrt väglag. En SUV på fyra ton som tar ihjäl samtliga i bilen.
Det var inte torrt väglag, men visst är det en märklig olycka.
Citera
2021-10-03, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Ett problem med din historia. Förtroendet för polismakten är borta för länge sedan. Typ 20 år sedan den försvann
Hos dig och mig möjligen. Inte hos familjen Svensson som ser TV4-nyheternas sena sändning. Där är förtroendet för myndigheterna stort. Inom alla områden.

Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Tror du verkligen att man tar in folk med riskbeteende att skydda en person?
Ja, det är jag övertygad om.

Du ska få se att sanningen på ett eller annat sätt kommer fram. Inte ens Estonia kunde myndigheterna gömma på havsbottnen för evigt, även om de försökte sitt bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Hur troligt känns det att en person som Lars Vilks skulle tilldelas en muslimsk polis?
Men han är ju inte muslim. Han är från Iran och sa att han är homosexuell. Klart inte han hade några symptier med islam. Han var ju som du och jag”.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StB602
Personbil som tränger igenom vajerräcke låter inte helt troligt? Alla som åkt in i ett sådant vet vad som händer. Dvs, pang pang pang, stopp.
En större bil i 150 knyck tar sig igenom.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LilaBojke
Roligt hur Sveriges begåvningsreserv som hoppat av gymnasiet pga "heja Jimmie"-ramsor och skolan är "PK-trams" här sitter och drar till med alla möjliga slags konspirationsteorier som saknar allt sorts verklighetsförankring.

Precis som vid bombdådet i Göteborg, där extremhögern var säkra att det var en "muslim", så kommer extremhögern att ha fel även denna gång. Om ni ska dra till med konspirationsteorier, kom med något vettigt som låter rimligt istället för "islamister radikaliserade hela svenska poliskåren de senaste 20 åren bara för att komma åt landsförrädaren Vilks", hahahah.
Men snälla lilla vänstertroll, en frontalkrock borde inte vara möjlig när stort sett hela E4 har mitträcke/vajer.
Citera
2021-10-03, 23:01
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tvärtom ska det ha varit polisbilen som körde över på fel sida och krockade med lastbilen
Men konstigt ändå

Ja, det är väl det minsta man kan säga! Det är helt otroligt konstigt!!!! Hur många gånger i den svenska historien har livvakter från polisen lyckats köra ihjäl sig och sitt skyddsobjekt?? Noll gånger!!!

Jag förutsätter faktiskt att detta är ett attentat tills det att motsatsen är bevisad. Inget jävla trams och snabbt avfärdande av att det handlar om en olycka. Det ska jävligt mycket till för att jag ska köpa att det här är en olycka.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Givetvis är det ett attentat. Frågan är om polisföraren var med på det hela, eller om muslimerna har kommit åt bilen fysiskt för sprängladdning....

Med tanke på hur många muslimer och islamister som Polismyndigheten gärna göra allt för att utbilda till poliser så ser jag inte det här som något otroligt att det här var Insider.

Jag tror inte att muslimerna är tillräckligt smarta för att komma åt bilen med någon sprängladdning, de är för dumma för det.

Jag skulle gärna vilja se en oberoende utredning och ingenting som svensk Polis sköter.

Jag är också så oerhört jävla trött på alla förbannade islamister i Sverige.

Jag tycker det är dags att vi på något sätt hedrar denna bra härliga konstnär med att vi gör en egen tävling och gör en jäkla massa rondellhundar och skickar ner till Mellanöstern.
För att visa att vi är fortfarande kristna i Sverige och vi tänker inte vika oss för Islam.

Rest in peace Lars.
Citera
Medlem
Inthemoves avatar
Regnat kopiöst mycket, tung bil forcerade vajern under vattenplaning. Ockhams rakkniv. Punkt.
Citera
Medlem
densistasovjets avatar
Om bilen Wilks färdades i gick fort, hur fort? Även om det gick i 140 km/h så borde räcket hålla bilen på rätt sida vägen.

Något är mycket märkligt i detta. Också att polisen själva skickade massvis med andra bilar efter olyckan och spärrade av stora områden.

Vad är sannolikheten att du ska möta en stor lastbil om du av misstag hoppar över på fel sida? Inte stor.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in