2021-09-28, 15:45
Medlem
RandyWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Du minns säkert rätt. Det var förmodligen en tråd om någon som tyckte han hade liten, så var jag bara lite snäll.

Fint av dig. Lite som med bröst. Alla har sin preferens och vi kan alla vara civiliserade under tiden
Citera
2021-09-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandyWalker
Fint av dig. Lite som med bröst. Alla har sin preferens och vi kan alla vara civiliserade under tiden

Absolut. Man får gilla vad man vill. Men jag ser till att jag väljer vad jag gillar 😁
Citera
2021-09-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Det får du och det har aldrig varit problemet. Men eftersom din läsförståelse är under all kritik så sätter vi punkt här.

Från min synvinkel, så kan det uppstå problem när man framför sina personliga preferenser men får det att låta som att dessa gäller alla. Viktigt att poängtera att det är sina egna preferenser eller krav man pratar om, inte låtsas som att det är en allmängiltig sanning.

För att agera motvikt, och hålla mig till ämnet, så föredrar jag medelstorlek, vad nu det exakt är? Men det är den storleken som hittills bidragit till bäst sex för min del. Har jag provat någon enstaka större kring kanske 18 cm lång, men det var inte alls bra, då den var för lång och mest gjorde ont då han stötte i botten
Inte så kul för varken en man eller en kvinna, om inte längden är lagom för båda, för när man väl håller på vill man inte akta hit och akta dit, då vill man förmodligen köra på bara.
Citera
2021-09-28, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Från min synvinkel, så kan det uppstå problem när man framför sina personliga preferenser men får det att låta som att dessa gäller alla. Viktigt att poängtera att det är sina egna preferenser eller krav man pratar om, inte låtsas som att det är en allmängiltig sanning.

För att agera motvikt, och hålla mig till ämnet, så föredrar jag medelstorlek, vad nu det exakt är? Men det är den storleken som hittills bidragit till bäst sex för min del. Har jag provat någon enstaka större kring kanske 18 cm lång, men det var inte alls bra, då den var för lång och mest gjorde ont då han stötte i botten
Inte så kul för varken en man eller en kvinna, om inte längden är lagom för båda, för när man väl håller på vill man inte akta hit och akta dit, då vill man förmodligen köra på bara.

Håller helt med om ditt första stycke

Och gällande det andra så ja, det är ju uppenbarligen olika det där. Vissa verkar klara betydligt större medan andras gräns av vad för stor/lång innebär kommer tidigare. Det är mycket som ska matcha
Citera
2021-09-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyy982
Tjejer min är 14cm med stånd, jag är 22 år, är den tillräcklig

Det skulle inte skapas många barn om inte medelstorleken räckte till att tillfredsställa kvinnor. Är någon kär i dig på riktigt kommer inte den biten vara avgörande. Mitt senaste förhållande varade i åtta år.
Citera
2021-09-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Vissa verkar klara betydligt större medan andras gräns av vad för stor/lång innebär kommer tidigare. Det är mycket som ska matcha

Fast en stor kuk matchar de flesta.
Citera
2021-09-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittningDrolvia

Helt klart.

13 är litet. Och inte vad de flesta skulle säga är 'på gränsen'.
Citera
2021-09-29, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittningDrolvia

Javisst. Jag tror också att de flesta tjejer skulle välja en större än medel om det stod dem fritt.

Men nu var det ju inte det jag syftade på och det kanske du förstod? Mer att kukstorlek är en faktor av många som ska matcha.
Citera
2021-09-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyy982
Tjejer min är 14cm med stånd, jag är 22 år, är den tillräcklig
Ja, det är väl självklart.
Citera
2021-09-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Helt klart.

13 är litet. Och inte vad de flesta skulle säga är 'på gränsen'.

Undrar hur det fungerar i tex Sydkorea där medel är runt den storleken.
Citera
2021-09-29, 17:30
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Undrar hur det fungerar i tex Sydkorea där medel är runt den storleken.

Där är fittstorleken förmodligen mer anpassad till utbudet av kukar...
Citera
2021-09-29, 17:37
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Där är fittstorleken förmodligen mer anpassad till utbudet av kukar...
Nu har jag bara varit med ett par koreanskor i Sydkorea, men inte föreföll det vara speciellt annorlunda än svenska kvinnor i den delen (och nej, har inte mini)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in