2021-10-03, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantBamboo
Jag bara undrar...
Har ni inte viktigare saker att bekymra er för än vad Rask gör på Youtube?
Vilken tråd detta är, den har blivit stor måste jag säga. När jag scrollar igenom tråden är det bara en massa hat eller kritik med ett finare ord. Jag förstår inte att man orkar hata en människa och hans familj så mycket när man inte ens känner dem.
Som sagt, hans familj. Många skriver nedvärderande saker om hans fru, ni känner ju inte henne heller. Nu har även barnen råkat illa ut. De måste prata med någon från socialen och få frågor om deras föräldrar slår dem för att någon anonymt har anmält dem och det måste jag säga är förjävligt!(har själv erfarenhet av detta)
Om ni tycker så illa om Rask varför tittar ni då på honom?
Ni verkar ju titta på hans videor annars skulle ni inte kunna klaga på allt han och hans familj säger eller gör. Ni verkar vara experter på familjen Rask. Är ni prenumeranter och har tryckt på notis klockan, senaste nytt? Det kanske är ni som gör att han har så många prenumeranter, vad vet jag
Jag bara undrar....
Har ni som tycker, tänker och dömer honom aldrig gjort något fel? Har ni inga fel och brister? Ni är snabba på att döma. Vad var det Jesus sa "Den som aldrig har syndat kastar första stenen" Var det inte något sådant?
Jag håller inte med i allt han gör, han har sagt saker som jag är tveksam till men jag dömer honom inte för det.
Jag tycker så här...
Tycker man inte om Rask eller någon annan för den delen behöver man inte titta. Det är ingen som tvingar någon att lyssna, titta eller ens se personen.

Det första jag tänkte på var att, Hur orkar ni engagera så mycket på en person när det händer så mycket annat här i Sverige som är mycket viktigare eller vad tycker ni?

Bara en undran från lilla mig

Sätt på dig kevlar, senare idag kommer FB kavalleristerna. Var beredd, de visar ingen nåd.
Citera
2021-10-03, 09:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Rask har redan provat detta. Jävligt tråkigt att kolla på och det speglas i hans visningar och hur många tummar ner han får på dessa reaktionvideos.

https://youtu.be/Gn_4WPlhqMM
Jag vet att han provat det förut och det är det enda content han kan göra som inte är genomuselt OCH som kan konsumeras av den bredare massan (det vill säga folk som skiter i Estonia).

I videon du länkade så har han 14% nedtummar, för det var inte en särskilt rolig reaktionsvideo, han hade i princip inte planerat någonting, temat var väldigt oklart (märkliga människor?) och det var innehåll som nästan alla har sett förut, du vet den där tjejen som tror att hon är katt.

När han reagerade på Puppet Master fick han 12% nedtummar. När han reagerar på en tjej som dricker sitt eget piss fick han inte ens 5% nedtummar på 32 000 visningar. När han regerar på sin och sin pappas SVT-medverkan fick han cirka 3% nedtummar på 100 000 visningar.

I videon där han berättar om sin nya snuskanal har han 34% nedtummar.
I videon om näthatsförsäkringen har han 38% nedtummar.

Min poäng är att han ska sluta göra skitvideor som inte flyger, helt och hållet. Om han BARA gör reaktionsvideor så vet folk vad de ska förvänta sig och han får fler glada tittare.
Citera
2021-10-03, 10:53
Medlem
Är det någon som har reupload på rasks video mot chrippa?
Citera
2021-10-03, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
prenumeranterna verkar ligga någonstans runt 3 tusen. övriga som tittar in ibland är sådana som tittar in för misären. så han har i runda slängar köpt 140.000 prenumeranter.
Detta. Ungefär i dom trakterna misstänker jag själv att verkligheten ligger. 140.000 är också en ganska snyggt friserad summa om man vill framstå som lite moderat framgångsrik
Citera
2021-10-03, 12:51
Nu känner han att han är pågång.. hela köksbordet är fullt av vadderade kuvert som ska postas, men än finns det kvar sötrutten apelsin och wiskeyfylla, skynda gott folk, mirakeloljan som kommer förändra ditt liv...iallafall hans eget när läkemedelsverkets granskning är klar. Skrattar bäst som skrattar sist🤣🤣
Citera
2021-10-03, 13:29
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu känner han att han är pågång.. hela köksbordet är fullt av vadderade kuvert som ska postas, men än finns det kvar sötrutten apelsin och wiskeyfylla, skynda gott folk, mirakeloljan som kommer förändra ditt liv...iallafall hans eget när läkemedelsverkets granskning är klar. Skrattar bäst som skrattar sist🤣🤣
Hur många grejer säljer han nu? Var det inte bara skäggoljan?
Citera
2021-10-03, 13:52
Medlem
Entjockbanans avatar
När kommer nästa episod av RaskNews?
Citera
2021-10-03, 14:08
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rask berättade ju både i förhör och rättegång att han köpt följare . .. så varför är detta ens en diskussion?
Så var det ja. Var inte säker bara på vart jag hade hört det någonstans.
Citera
2021-10-03, 14:15
Medlem
p5ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Är det någon som har reupload på rasks video mot chrippa?

Den har jag helt missat, är den från 2021 med tanke på crippah da kräftas skön små-peaks?
Citera
2021-10-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p5y
Den har jag helt missat, är den från 2021 med tanke på crippah da kräftas skön små-peaks?
Ja. Han hade ju typ, mitt svar till jacke berg
Citera
2021-10-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Skärmfilma gärna och föreviga på streamable.

Citat:
Ursprungligen postat av p5y

Var ett svar på en kommentar Chrippa postade på en av Baronens videor. Chrippa sa att Baronen skulle må bättre psykiskt av att ta sig en anställning och få rutiner om dagarna. En rätt så respektfull kommentar på det stora hela. Baronen tog det personligt och gick ut i en video och anklagade Chrille för att förneeeka psyykisk oooohälsa. Därefter tog Chrille pikarna till en ny nivå.
Citera
2021-10-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skärmfilma gärna och föreviga på streamable.

Var ett svar på en kommentar Chrippa postade på en av Baronens videor. Chrippa sa att Baronen skulle må bättre psykiskt av att ta sig en anställning och få rutiner om dagarna. En rätt så respektfull kommentar på det stora hela. Baronen tog det personligt och gick ut i en video och anklagade Chrille för att förneeeka psyykisk oooohälsa. Därefter tog Chrille pikarna till en ny nivå.

En video?! Det var väl typ 3 videos i rad han tog upp chrippas kommentar. Som vanligt börjar baronen grina och sprutar ut videos som bara handlar om samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in