Citat:
Ursprungligen postat av
asdfghjklzxcvbnm
Visst är man nöjd med att vara ett nytt wenger Arsenal som siktar på topp 4 hela tiden så kan man ha kvar Ole. Trygg, säger dom rätta sakerna, är en god stämning i klubben tillskillnad från tidigare. Och ger ok resultat som garanterar en topp 4. Men vill man på allvar bli en toppklubb igen måste han bort.
Idag då. Ronaldo på bänken. Pogba på bänken. Martial, visserligen målskytt nu men varit usel och startar. Van den beek är utmobbad. Går inte att säga annat. Ole har tillochmed öppnat för att spela honom på en av de två centrala mitt positionerna men envisas med bromsklossarna Fred och Mctominay. Varför inte låta han lämna i slutet av fönstret utan tvinga honom kvar om han ändå inte har någon plan att använda honom. Ovärdig behandling.
Men Ole sitter säkert. För nu. Men var ingen bra start på mardömsschemat. Nu väntar Leicester, Liverpool, Spurs, Man city, Watford, Chelsea, Arsenal i Premier league. Atalanta x2 och en match mot Villareal i CL. Hur många poängtapp har han råd med under denna period och ändå sitta säkert?
Pogba för mig är en CDM med offensiv krut på benen och jag vet varför Reds spelade kryss det var Oles fel att bänka Van De Beek och Ronaldo men antade norske coachen sparar på krutet med portugisen på bänken det jag tror om Oles chanser vara coach är att han vinner Premier League eller Champions League eller Europa League om han inte gör så tar Conte eller annan coach över coach rollen i United och efter mardrömmen i United så vill Van De Beek lämna klubben till Everton i januari det står det i färsk nyhet i en Manchester kanal dom jag vill 22/23 och med nya köp åter hämtar en av tre stora guld medaljer av nuvarande lag: Varane, Fernandes, De Gea, Heaton, McTominay, Fred, Rashford, Greenwood, Telles, Diallo, Mengi, Jones, Dalot, Ronaldo för Conte lär rensa eller Ole tänker stor rensa.