Citat:
Ursprungligen postat av
bmed
Vilket verkar mest rimligt?
Att tjejen klistrar och knåpar i syfte att smutskasta MM, eller att MM faktiskt inte står bakom det han gillar och därför kommer på en bortförklaring?
Verkar kanske inte heller så rimligt, att någon som har dessa böjelser, och dessutom är en så kallad kändis som kandiderar till riksdagen, glatt skulle avslöja dem för något tillfälligt ligg?
Om det nu är han bakom alla print screens tippar jag mer på sjuk humor, som lär ha återgäldats från andra sidan. De flesta något så när intelligenta slutar med en jargong om de inte får uppmuntran. Baserat hur avslappnat/nonchigt han uttrycker sig utgår jag ifrån att han och ligget brukade skämta grovt, svart och icke socialt accepterat med varandra. Trist att, när förhållandet (eller vad det nu var) tar slut springa runt och skvallra om något man själv var med och drev, men den delen utelämnades väl förmodligen av henne, praktiskt nog.
Ingen någon börjar skrika ”du vill bara ligga med honom!” - nej! (Eller vänta förresten, varför inte? Martin, PM:a mig!

) - men man får väl ha någon känsla för vad som är rimligt också, och att han skulle hålla på med djursex och elda kattungar känns som helt befängda påståenden. Hoppas han lärt sig en läxa nu iaf, om vilka man kan dra sjuka skämt för och vilka man inte kan det (de flesta).