Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-03-17, 11:18
  #1
Medlem
vinbras avatar
Helt utan anledning startar jag nu denna tråd där man bara får skriva positiva saker om Martin Melin.
Citera
2005-03-17, 11:19
  #2
Medlem
PocketRockets avatar
Vad är detta? Ett försök till att skapa världens kortaste tråd?
Citera
2005-03-17, 11:19
  #3
Avstängd
PolarenPärs avatar
Vem är det och varför postar du den inte i Loungen?
Citera
2005-03-17, 12:31
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Helt utan anledning startar jag nu denna tråd där man bara får skriva positiva saker om Martin Melin.

Är det samma kille som innan Robinson-finalen sa att han skulle gifta sig och köpa ett radhus? Samma kille som dagen efter dumpade bruden och köpte en sportbil?

Tja. Han ska ska väl ha credz för att han är en riktig strateg.
Citera
2005-03-17, 12:43
  #5
Moderator
Evil Eds avatar
Denna kommer kastas
Citera
2005-03-17, 13:01
  #6
Medlem
gomans avatar
Jag kan tänka mig att det har med en viss aktuell våldtäktsanklagelse (som, för att hålla mig till trådens anda givetvis är helt osann och barock) att göra. See elsewhere on this forum...
Citera
2005-03-17, 13:07
  #7
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goman
Jag kan tänka mig att det har med en viss aktuell våldtäktsanklagelse (som, för att hålla mig till trådens anda givetvis är helt osann och barock) att göra. See elsewhere on this forum...
Aha Är det så det ligger till... ja då instämmer jag väl och hyllar MM till skyarna med de andra.
Citera
2005-03-17, 13:10
  #8
Moderator
tobess avatar
Enda positiva jag kan tänka på om MM är väl att han inte är en såndär mediakåt jävel som vissa andra robinson-deltagare har varit ..

Annars finns det väl inte så mycket att säga..
Citera
2005-03-17, 13:15
  #9
Medlem
gomans avatar
Här är våltäktstråden:

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=191969

(edit: de verkar ha kommit fram till att Marin Melin inte gjorde det, så den här tråden är helt utan existensberättigande numera.)
Citera
2005-03-17, 13:19
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Enda positiva jag kan tänka på om MM är väl att han inte är en såndär mediakåt jävel som vissa andra robinson-deltagare har varit ..

Annars finns det väl inte så mycket att säga..

kanske inte är helt sant, för han gjorde väl sitt race för en sådär 8 år sedan....sedan dog det ut! har till och med för mig att han sade upp sig som polis för att vara en mediakåt jävel ett tag.
Citera
2005-03-17, 14:27
  #11
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Okej, vi har redan rett ut i den andra tråden att Martin Melin inte hade något med saken att göra, så det finns liksom inget behov av att skapa en tråd för att försöka "cleara" honom. Skvallerforumet är inte tänkt som en chat där man kan prata lite om allt möjligt om kändisar i allmänhet, har ni inget rejält saftigt skvaller om Martin Melin så kommer den här tråden att låsas och kastas.
Citera
2005-03-17, 14:29
  #12
Avstängd
Gemini3s avatar
Martin Melin gillar att fota sig själv naken, samt titta på nakenbilder av asiater, enbart asiater..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback