2021-10-01, 14:22
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Skulle tro syftet med sprängningen är kanske vad som åsyftas med terror.

-Jag sprängde för att sätta skräck i människor, så att den judisk, sionistiska-arab koalitionen ska få all makt i törnros dalen, darra!!

Eller:
-Jag var så less på hyresvärden som ville vräka mig att jag sprängde skiten.

Nej, det primära här har varit att skada egendom.
Citera
2021-10-01, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Han kommer inte hitta mig innan polisen hittar honom kan vi väl säga. Sen vilken granne jag är jämt emot honom säger ju inget

Var inte säker på det, såg att du skrivit tidigare att ni sprungit på varann inne i datorbutiker och att han näst intill stalkat dig.
Han kanske har listat ut vem du är isåfall.
Citera
2021-10-01, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Skulle tro syftet med sprängningen är kanske vad som åsyftas med terror.

-Jag sprängde för att sätta skräck i människor, så att den judisk, sionistiska-arab koalitionen ska få all makt i törnros dalen, darra!!

Eller:
-Jag var så less på hyresvärden som ville vräka mig att jag sprängde skiten.

Terrorism avser våldshandlingar som är avsedda att skrämma allmänheten i en viss politisk riktning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag har svårt att förstå lindrigt förståndshandikappade människor = IQ 80 och lika svårt att förstå hur dom förstår att tillverka bomber!

Varför tror du att den skyldige har en låg IQ när han har psykiska problem man är väl knappast dum i huvudet för det.
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Hämnd genom att förstöra så mycket det bara går.

Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Nej, det primära här har varit att skada egendom.

Precis vad jag också tror.

Att hämnas genom att förstöra så mycket som möjligt. Detta var verkligen ingen dålig hämnd han fick. Den MGM har nu hållit sig undan sedan tidigt på morgonen den 28 september. Ju längre tid det tar att få fast honom desto större är risken att han inte längre finns i livet.
Senast redigerad av Skaraborg2 2021-10-01 kl. 14:28.
Citera
2021-10-01, 14:26
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Kanske var det det han gjorde i källaren den morgonen? Kanske hittar kriminalteknikerna resterna av en kropp snart.

Borde de inte redan ha gjort detta i så fall
Citera
2021-10-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Precis vad jag också tror.

Att hämnas genom att förstöra så mycket som möjligt.
Jag funderade över om han ville spränga de som skulle kasta ut honom när de kom, men att bomben small för tidigt.
Citera
2021-10-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny-ans
Han använde mamman på SEB’s kontor för att tömma tillgångarna. (Sid 3 och 9 i länken)
Mamman är förlamad, och kan heller inte prata.

https://www.docdroid.net/Eex4Mqe/goteborgs-tr-a-6779-21-slutligt-beslut-ej-sarskilt-uppsatt-2021-05-27-pdf#page=3

oh shit, inte långt ifrån Norma o Norman Bates

... hur skall detta sluta?
Citera
2021-10-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
oh shit, inte långt ifrån Norma o Norman Bates

... hur skall detta sluta?

Han ligger redan på ålderdomshemmet med napp i munnen och peruk på huvudet medans hennes lik ruttnar på vinden
Citera
2021-10-01, 14:30
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ok, profilering: den som har läst genom hans email vet att han är normalbegåvad, lågutbildad och konspiratoriskt lagd. Möjligen uppvisade han tekniska talanger som barn men detta snack om hög iq kan vi glömma. Han resonerar dåligt och uttrycker sina dåliga sammanfattningar på ganska klumpigt språk.

Jag förvånades faktiskt också över hans dåliga språkbehandling. Nu är ju dock inte svenska hans modersmål, men ändå.
Citera
2021-10-01, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Men herregud, läs förra FUP:en. Konstaterat vänster.
Morsan jude, han jude.

Upp på banan gosse!
Mamman heter Maria. Tycker du det låter som ett judiskt namn.

Knallkork.
Citera
2021-10-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jag förvånades faktiskt också över hans dåliga språkbehandling. Nu är ju dock inte svenska hans modersmål, men ändå.

Det får man ta hänsyn till men han gör interpunktionsfel och annat som inte finns i något språk samt uttrycker sig relativt omoget. Min känsla är att svenska är hans modersmål men att det är någon slags göteborgsk rinkeby-svenska. Jag tänker osökt på en jugoslav jag känner som bryter ganska mycket men som knappt kan tala ett ord jugoslaviska. Ovanpå det är hans resonemang cirkulära, ytliga och klumpiga.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2021-10-01 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in