Citat:
Ursprungligen postat av
noden
Så kan det mycket väl vara. Men det känns ändå inte särskilt konstruktivt att rikta den agressionen mot sina grannar. Vad har de gjort för ont. Någon eller flera av dem kunde ha avlidit.
Det kanske har varit så att grannarna har varit mer delaktiga i att få honom vräkt än vad vi vet. Kanske har de påverkat hans mammas gode man så att hans mammas lägenhet sas upp också. Hans udda utseende och beteende kan räcka för att provocera överklassmänniskor som de i Annedal.
Och här kan du läsa vad en "granne" tycker om ML:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1415927&threadid=335 9220
Massa oväsentligheter om ML:s uppenbara tvångsneurotiska beteende:
Citat:
Ursprungligen postat av
Switchblades
Verkar inte ha haft ett jobb då han under dagtid kutat fram och tillbaka till hans mor på äldreboendet. På nätterna har han gått upp och ner ur källaren flera gånger. Kommer och går udda tider.
En gång väntade han i hissen i nästan 2 minuter på att jag skulle låsa upp dörren och först då gick han ut ur hissen. Han låser sin dörr flera gånger, rycker i handtaget och håller på. En gång gick han ut i trapphuset, tryckte upp hissen, stod bara där och vände och gick tillbaka in igen. Asså det är för mycket för att skriva ner/komma ihåg allt här
Och här har han varnat både polisen och hyresvärden:
Citat:
Ursprungligen postat av
Switchblades
Läs mina tidigare inlägg, redan då pekade jag ut ML som ev MGM. Bor granne med honom och har sjukt många obehgliga möten med den här personen! Fy fan och jag som tom varnat polisen på samma våning och hyresvärden om hans märkliga beteende!!
Har den uppenbart osympatiske grannen gjort några försök att få ML att känna sig välkommen undrar jag, eller ens tänkt den tanken?
Man kan inte behandla människor hur illa som helst utan att de reagerar, tyvärr tror överklassen/borgarna/kapitalisterna det.