2021-09-29, 10:31
Medlem
Är förundersökningen värd att läsas?

Vad var motivet för mordet?
Citera
2021-09-29, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Enligt Mattias så var Rosanna svartsjuk.
Han själv hade inga motiv såklart.
Rosanna skyller på drogerna och han blev galen av dem.
Läs förhören med dem i förundersökningen.
Citera
2021-09-29, 11:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Aktbilaga 109, bilaga till FUP: https://docdro.id/mHDkwa1
Innehåller bl. a. bilder från brottsplatsundersökningen.

Stämningsansökan: https://docdro.id/LRxgBVB
Kan också läsas som sammanfattning för nytillkomna tråddeltagare.
Citera
2021-09-29, 11:39
Avslutad
Citat:

Ja läs!

Att terese var kär i Mattias, enligt Mattias 🤦‍♀️
Citera
2021-09-29, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Aktbilaga 109, bilaga till FUP: https://docdro.id/mHDkwa1
Innehåller bl. a. bilder från brottsplatsundersökningen.

Stämningsansökan: https://docdro.id/LRxgBVB
Kan också läsas som sammanfattning för nytillkomna tråddeltagare.

Tack som tusan!!
Men varför gör de bilderna svartvita? Man ser ju ingenting.
Citera
2021-09-29, 13:32
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Ja läs!

Att terese var kär i Mattias, enligt Mattias 🤦‍♀️

Ja, vad var egentligen motivet, om det ens fanns ett tydligt?

Vilken soppa. M o J påstår att de har tagit alla droger som finns och druckit alkohol, men på intyget från RMV så är det enbart ganska beskedliga mängder klonazepam och ingen av dem är särskilt onykter. Det måste vara benzospöket.
Citera
2021-09-29, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Ja, vad var egentligen motivet, om det ens fanns ett tydligt?

Vilken soppa. M o J påstår att de har tagit alla droger som finns och druckit alkohol, men på intyget från RMV så är det enbart ganska beskedliga mängder klonazepam och ingen av dem är särskilt onykter. Det måste vara benzospöket.

Precis min tanke! Jag letar för att hitta vart detta ifrågasätts i förhören, men gör det ens det?
Står det någonstans vad teres hade för promille i blodet? Att hon inte reagerar när de skär sönder hennes armar tycker jag är väldigt märkligt. Hade hon strypts innan så hon var medvetslös? Finns det tecken på strypning i rättsintyget? Jag ser inte det.
Citera
2021-09-29, 14:27
Medlem
Citat:
Tack som tusan!!
Men varför gör de bilderna svartvita? Man ser ju ingenting.

Undrar detsamma.
Men sovrummet ser ut ungefär som väntat. Det är ett par riktiga lodisar som har huserat där 😁
Skönt att de kom därifrån. Shrek har trampat runt blod i halva huset......
Citera
2021-09-29, 14:29
Medlem
Citat:
Precis min tanke! Jag letar för att hitta vart detta ifrågasätts i förhören, men gör det ens det?
Står det någonstans vad teres hade för promille i blodet? Att hon inte reagerar när de skär sönder hennes armar tycker jag är väldigt märkligt. Hade hon strypts innan så hon var medvetslös? Finns det tecken på strypning i rättsintyget? Jag ser inte det.

Hon var väl ett jävla vrak själv. 3 knarkare som skulle festa till det lite. Kan bara sluta på ett sätt! En normal människa sätter sig inte och super i ett hus med Shrek och Fiona
Citera
2021-09-29, 14:38
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:

Det stod i det rättsmedicinska utlåtandet från obduktionen. Minns inte riktigt men över 2,0 hade Terese
Citera
2021-09-29, 14:41
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:

Båda menar att den utlösande faktorn var en pillerburk som tillhörde Mattias som var försvunnen men som hittades i rummet där Terese hade sovit några nätter.

Enligt Rosanna blev Mattias helt galen av att T stulit piller. Enligt Mattias var det Rosanna som blev galen av samma orsak.

Klart är i vart fall att T vid det laget låg avdäckad i soffan och inte kunde försvara sig.

Vilket jävla gäng.

Greken kan ju inte vara nöjd med sig själv som så aningslöst hyrde ut till dessa vider.
Citera
2021-09-29, 15:12
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Båda menar att den utlösande faktorn var en pillerburk som tillhörde Mattias som var försvunnen men som hittades i rummet där Terese hade sovit några nätter.

Enligt Rosanna blev Mattias helt galen av att T stulit piller. Enligt Mattias var det Rosanna som blev galen av samma orsak.

Tycker du att det låter troligt? Jag menar, det är ju inget misstag att hon dör (oavsett vad M säger). Våldet är helt ursinnigt. Den enda egentliga förklaringen verkar vara benzodiazepinerna, i kombination med "den vanliga skiten" bland den här typen av människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in