Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-30, 19:53
Medlem
Har ni missat att Rask hänger ut den som gjorde en kreditupplysning på Rask och Therese?
Kan den personen anmäla honom för förtal?
Citera
2021-09-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Förhoppningsvis ska det här funka!

Länk till Baronens rant på instagram ang Pattknullaren och soc: https://streamable.com/cdz8hw

TuffBaronen blev sönderägd av Pattknullaren, så nu leker han oberörd.

Det är så kul också när han leker stöddig när man vet att han är en mespropp som hade sprungit all världens bara någon höjde rösten mot snubben.

Trodde vi kommit från det här med att bara för att du har ansiktstatueringar och snaggat hår så är du inte farlig och har ett våldskapital.
Citera
2021-09-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Har ni missat att Rask hänger ut den som gjorde en kreditupplysning på Rask och Therese?

Printa och lägg upp
Citera
2021-09-30, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Printa och lägg upp
Bryter väl mot FBs regler.
Citera
2021-09-30, 20:00
Medlem
1procentares avatar
Shit vad Baronen ältar på Instagram. Snacka om att han tar åt sig. Leker glad och lyckig. Fan vad psyko han är alltså.
Nästan lite obehagligt. Lite sociopat/narccisist över hans beteende.

Hoppas det sker en förändring för barnens skull. Båda föräldrarna är utan jobb och drar in säkert runt 12 ut i månaden inkl barnbidrag. Sen är säkert hyran på 5 tusen.

Borde vara kvar på inkomst för att ha barn. Ge fucking upp rask släpp din jävla youtube din dumma jävel och börja jobba o försörj din familj. Din halvt förståndshandikappade flickvän fattar inget så det är du som får lösa det. Vet att du läser rask, det är dags att fucking växa upp. Du lägger energi på helt fel saker och fakear allt du gör. Vi vanliga ser igenom det. Dock gör inte halva skaran av dina följde det för att dom är lågbegåvade White trash
Citera
2021-09-30, 20:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, hur skulle det kunna vara förtal?
Han visar namnet på den som tog kreditupplysningen. Säger eller påstår han inget annat kring det så är det inte förtal eftersom det inte är misskrediterande att säga att en person avslöjat ens dåliga ekonomi.
Åt andra hållet kan det möjligen handla om förtal eftersom det är gjort för att misskreditera Rask och T - troligen håller det inte åt det hållet heller eftersom det handlar om offentliga uppgifter.
Citera
2021-09-30, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, hur skulle det kunna vara förtal?
Han visar namnet på den som tog kreditupplysningen. Säger eller påstår han inget annat kring det så är det inte förtal eftersom det inte är misskrediterande att säga att en person avslöjat ens dåliga ekonomi.
Åt andra hållet kan det möjligen handla om förtal eftersom det är gjort för att misskreditera Rask och T - troligen håller det inte åt det hållet heller eftersom det handlar om offentliga uppgifter.
Har du läst vad han skrev om personen i fråga?
Citera
2021-09-30, 20:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du läst vad han skrev om personen i fråga?
Nej, jag såg bara att han visade upp pappret med någon bokstav täckt i namnet.
Jag gjorde också förbehållet att mitt uttalande endast gäller just det jag såg -- finns det mer så kan det ju gälla helt annat.
Var kan jag se vad han skrivit?
Citera
2021-09-30, 20:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bryter väl mot FBs regler.
Bara om namn och nick blandas ihop.
Citera
2021-09-30, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag såg bara att han visade upp pappret med någon bokstav täckt i namnet.
Jag gjorde också förbehållet att mitt uttalande endast gäller just det jag såg -- finns det mer så kan det ju gälla helt annat.
Var kan jag se vad han skrivit?
Det är ju en text i bilden där han bla kallar personen hjärndöd.
Citera
2021-09-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Printa och lägg upp
https://ibb.co/McYxF3F
Jag har täckt för hela namnet.
Citera
2021-09-30, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Haha, ja det rör ju tamejfan nästan rikets säkerhet, och i sådana fall avdelar dom gärna resurser för att skaka fram pattknullaren
Han säger att han uppfyller kriterierna för att få skyddad identitet, men varför har han inte lämnat Trosa för länge sen? Tänk på alla hot och farligheter som han utsätter sin familj för, eftersom han fortsätter med att basunera ut sitt liv?
Om det var fara för familjens liv, skulle de placeras på skyddad adress
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in