Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Märkligt att Danielson inte kom med. Granqvist förvånar mig inte. Tar Janne ut Berg stup o kvarten så lär han köra vidare med Granqvist. Spelar ingen roll att Berg gjott runt typ fem mål senaste tre åren eller att Granqvist max håller Superettan-nivå.
De är Jannes favoriter och får spela.
Hoppas Berg går mållös och att Granqvist går bort sig och kostar landslaget nåt mål. Får gärna bränna en straff också.
Seb Larsson förstår jag inte heller. Eller Guidetti.
Tråkigt landslag. Kommer inte följa laget framöver.
Är inte det hur solklart som helst?
För lite presterat alltså.
Detta låter lite som Rasjalasko som skulle in i landslaget efter 5 gjorda mål.
Säger inget om man presterar mer, men detta är för lite för ta en till EM-kvaltrupp.
Ovanligt ofta man kommer med konstiga idéer med Djurgårdsspelare inblandat, hur kommer det sig att de figurerar så ofta i detta?
Att ha åsikter om andra spelar ändrar inget med honom, dock finns det saker där också som man borde se över.