2021-09-30, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Undrar om SD fattade hur avvikande han betett sig när han stalkade Lena? Han kan ju ha fått "för sig" att iom att det aldrig blev några konsekvenser av anmälningarna, så kanske han uppfattade det som att det var "bevisat" att han inte gjort något fel. Inte bara för andra, utan även för sig själv.

Kanske han tyckte att visst, han hade ju två anmälningar bakom sig, men det var inget som hände av betydelse.

Han har ju visat upp sin oskyldiga chatt med Lena, helt frivilligt. Han medverkar till utredingen.

Jag tror att han var så van att kunna lura andra, och trodde att han lyckats även denna gång? Till och med så fräck att han går ner i sina New Balance skor till förhöret. För så dum är man väl inte att man har på sig samma skor som man mördat i, eller hur? Och dessutom var de ju inte blöta, haha.

Det finns väl nåt uppmärksammat fall i Kanada där han översten eller vad han var satt i förhör med de kängor de fått avtryck på utanför nåt offers hus. Han hade väl dödat och förgripit sig på flera kvinnor så där ligger SD i lä å andra sidan.

Ja jag hänger absolut med i hur tankarna går att han liksom hade lite sin egen rättvisa och gränser. Är en utredning nerlagd så är man inte skyldig.
Men sen är det ju det här hur anmälningar ser ut i andras ögon?
Och att det är något som sker utanför äktenskapet...

Sen underlättar det att spela lite dum ibland om man ska komma undan med grejer.
Citera
2021-09-30, 15:00
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det finns väl nåt uppmärksammat fall i Kanada där han översten eller vad han var satt i förhör med de kängor de fått avtryck på utanför nåt offers hus. Han hade väl dödat och förgripit sig på flera kvinnor så där ligger SD i lä å andra sidan.

Ja jag hänger absolut med i hur tankarna går att han liksom hade lite sin egen rättvisa och gränser. Är en utredning nerlagd så är man inte skyldig.

Sen underlättar det att spela lite dum ibland om man ska komma undan med grejer.
Vad är det som har skett menar du som någon inte är skyldig till ?
Citera
2021-09-30, 15:03
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Slutsatsen att hon är misstänksam kan man nog dra. Frågan är vad som talar för att hon faktiskt vet? Och bevismässigt bör hon ha berättat det för någon kanske osv.

Ja men precis. Jag diskuterar utifrån att väldigt mycket är känt om HD, SD och LW.
Men väldigt lite om själva mordet.

Det som är känt är hur SD efter mordet, och kanske i viss mån HD mfl, städar efter det på olika sätt och döljer. Raderar osv som vi vet.

Att han mördar för att han är pressad står väl också ganska klart.

Sen har han pratat om döden men frågan kvarstår hur länge han planerat döda LW och var för han är så nöd tvungen att göra det.

Dölja otroheten skulle uppdagas snabbare om han genomför mordet än låter bli kanske. Vilket leder in på LW:s inställning. Var hon på väg bort eller inte?

Det är väl tyvärr så att det är svårt at krypa in i SDs hjärna. Han tänker så avvikande att det är svårt att fatta.

Det är skrämmande att det finns människor som kan se så normala ut, på ytan verkan vanliga och ändå ha ett så mörkt inre. Jag får små "nycklar" hela tiden, genom att lära mig av andra i tråden, läsa på om den här typen av relationer, och kan se att jag ändå har utvecklats en del. Mycket återstår att förstå.

Gracefulmind har egen erfarenhet, vilken hon delger oss med insiktsfulla och kloka ord i nutid, och firexxx (blandar ihop de två firexxx:s nick här i tråden) är ytterligare en. Det finns några till som jag fångat upp mycket info av. Googlat, haha, och hittat en hel del på nätet också.

Det är komplext, och jg undrar om ens SDfattade vad som hände.

Ja, SD är pressad, det står väl klart.

Lena, var hon på väg bort? Ja, delvis, men också inte. Jag tror SD bara behövde knäppa på fingrarna så var hon där. Men jag tror tt hennes insikt var att det var skadligt för henne att fortsätta och att drömmen om att det skulle bli de två, vara borta. Hon visste att han var djävligre än någon annan hon kände. Att hans sidor vara fulare än man kunde ana. Hon jobbade på efter förmåga...men hade ett mycket stort arbete framför sig.

"Dölja otroheten skulle uppdagas snabbare om han genomför mordet än låter bli kanske. Vilket leder in på LW:s inställning. Var hon på väg bort eller inte?"

Ja, hur tänker han där?
Undrar om han tänker så, utan bara känner att bägaren är full. Han känner bara ett stort hat, känner sig som ett offer, utsatt. Och Lena ligger på... hela tiden. Det försvinner liksom inte.

Samtidiga känslor av svarsjuka. Jag är säker. Han pallade inte heller att Lena skulle till Norge. Med Beholder. Och samtidigt säger hon att det nu sklle var helt odramatiskt om allt tog slut. Lycka till på er resa för att hitta tillbaka.

Lite klurigt med att loggremsan kommer sedan där...
Citera
2021-09-30, 15:28
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Du skriver:

"Han behövde kontrollera VAD som skulle sägas.
För att inte riskera allt en sista gång.
"

Ja, så är det förmodligen.

Då funderar jag ändå på VAD han har sagt till HD om att relationen fortsatt. Jag tror inte att han sagt sanningen.

HD säger här 19 maj, att hon inte vet riktigt när hon får veta, på väg till USA... eller tidigare? Och sedan att kontkaten var "sporadiskt, utspritt, inte vet hur mycket, om det är på telefon eller mess....

Nä. jag tror inte alls att HD får veta sanningen, att det är en regelbunden sexuell relation fylld med konflikter från morgon till kväll.

A149/9
"F: Har du känslan av att dom träffades under den tiden också eller om du tänker tillbaka på
9
Förhör med Davidsson, Hanna; 2018-05-19 13:28 diarienr: 5000-K574218-18
det nu, om dom fortsatte o träffas eller?
V: Ehh .. ja .. jag tror det och jag har fått det bekräftat att dom har fortsatt o träffas. Mm.
F: På vilket sätt har du fått det bekräftat?
V: Av Stefan.
F: Okej. Du har frågat och han har ..
V: Näe han berätta det.
F: Han berättade. När gjorde han det då?
V: Nu när vi var i USA.
"
//
s 14
"BF: Du ja tänkte på det.. Stefan berätta ju nu för dig när ni var bortresta sa du att .. den här
relationen med Lena har .. att han hade fortsatt med den .. har du känslan av att den liksom har
fortsatt under hela tiden även fast.. när ni fortfarande försökte eller?
V: Jag vet inte ..
BF: Mm. eller .. när i tid har Stefan sagt till dig då att han har haft relation med Lena?
V: Ja men det var ju nu när vi var borta.
BF: Ah.
V: Nu dom här dagarna.
BF: Ah .. men ska den relationen med Lena ha .. ha liksom pågått nu under våren?
V: Näe men .. näe men åh .. jag vet ju förresten att han har .. det sa han ju innan. Asså det är så
14
svårt o hålla ihop tiden .. (gråter) å så känner jag att jag framstår som att .. jag inte vet .. å bara ..
BF: Näe ..
F: Näe .. känns inte så ..
BF: Känn inte så Hanna. Vi har tål.. vi har tid på oss.
V: Jag vet ju att han har nämnt att dom ja dom har haft, han har gå .. hon har kontaktat honom
nån gång o hon har.. han har haft nån .. han .. nämnt men när det här var asså .. det har han ju,
jag har ju vetat om och efter vi separera så vet jag att han tog kontakt med .. eller när vi hade
bestämt.. för jag bodde ju kvar ett tag ..

F:Mm.
V: Då vet jag att han .. då sa han att ah men .. att han hade kontakt med henne .. eh .. å jag
frågade inte ingående hur mycket.. eh för det kände jag att.. det har inte jag med o göra just
då .. det liksom ..

V: Men han har ju nämnt att dom sporadiskt har haft ändå .. eh .. ja vet inte om det har varit..
ja .. jag vet inte hur mycket, jag vet inte om det är via när man pratar via telefon om det är
mess eh .. om
dom har träffats .. det vet jag inte ..

V: Eh .. jag vet bara att han har sagt det vi. .. eh såhär .. ah .. utspritt men ..
F: Kändes det som att du var på väg o flytta till ditt och så träffa du den här andra killen så
hade Stefan .. att ni liksom .. skulle ni pausa lite ett tag eller liksom varför .. för nu åkte ni till
USA sa du o firade att ni hade varit tillsammans, liksom hur..
V: Ah det var ju inte firandet nu som blev, men det var planen och ...
F: Ah näe ..
V: Å vi kunde inte avb .. eller vi hade ingen avbokning eh .. å det har varit velande fram o
tillbaka om vi ska åka över huvud taget liksom .. gör vi nått för o förstöra den relation vi ändå
har för vi har liksom .. vi har fortsatt o kunnat prata å vi har träffats med barnen, vi har käkat
tillsammans liksom .. eh ..
BF:Mm.
V:Ah ..
F: När blev det bestämt att ni skulle åka då eller när köpte ni biljetter o såna .. saker ..
V: Ah det gjorde vi ju i oktober tror jag ..
"

Tack för bifogad förhörslänk! Perfekt.
Detta var detta förhör jag skrev om för länge sedan då jag anser att hon "bryter ihop" efter USA resan...

Jag är sämst i Sverige på data och därför länkar jag sällan in saker själv..
Ber om ursäkt för det, använder oftast bara mitt minne.

Nu var det jättelänge sedan jag läste detta förhör men jag reagerar på samma vis som sist.
Jag upplever svamlet och orden som en mkt stark reaktion på besvikelse, förvirring, chock, sorg osv.

Nu har vi kanske kommit till den punkt som delar tråddeltagarnas åsikter mest?!

* luras hon här i förhöret/spelar teater och hade redan den mesta kunskapen före USA
och då även anstiftat/deltagit i mordet?

eller

* är detta som sker i förhöret ett tecken på att hon nyligen blivit djupt sårad, besviken,
förvirrad, chockad osv.
Och smärtan är, just där o då, FÖR stor för att hantera??
Hon vet ej vad hon ska tro/tycka/säga eller hur hon ska hantera?
Vilken fot ska hon stå på??
Men det gör ont, jävligt ont?

Tolkningsfråga...

Jag upplever i alla fall en stark/desperat sorg och smärta när jag läser detta.
Omtumlande sorg/smärta. Obearbetad. Färsk....

Om man är HELT ovetandes från början och får skiten kastat i ansiktet plötsligt under resan,
ja då kan man ju reagera med ett sjukt kast känslomässigt, som kan leda just till detta.
Svammel, gråt, skratt, hysteri, kaos, vad faan hände??

Och jag tror att OM hon har en del i detta så är det nu efteråt det kommer.

Ja jösses....
Vem vet.
Citera
2021-09-30, 15:42
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Du skriver:

"Han behövde kontrollera VAD som skulle sägas.
För att inte riskera allt en sista gång.
"

Ja, så är det förmodligen.

Då funderar jag ändå på VAD han har sagt till HD om att relationen fortsatt. Jag tror inte att han sagt sanningen.

HD säger här 19 maj, att hon inte vet riktigt när hon får veta, på väg till USA... eller tidigare? Och sedan att kontkaten var "sporadiskt, utspritt, inte vet hur mycket, om det är på telefon eller mess....

Nä. jag tror inte alls att HD får veta sanningen, att det är en regelbunden sexuell relation fylld med konflikter från morgon till kväll.

A149/9
"F: Har du känslan av att dom träffades under den tiden också eller om du tänker tillbaka på
9
det nu, om dom fortsatte o träffas eller?
V: Ehh .. ja .. jag tror det och jag har fått det bekräftat att dom har fortsatt o träffas. Mm.
F: På vilket sätt har du fått det bekräftat?
V: Av Stefan.
F: Okej. Du har frågat och han har ..
V: Näe han berätta det.
F: Han berättade. När gjorde han det då?
V: Nu när vi var i USA.
"
//
s 14
"BF: Du ja tänkte på det.. Stefan berätta ju nu för dig när ni var bortresta sa du att .. den här
relationen med Lena har .. att han hade fortsatt med den .. har du känslan av att den liksom har
fortsatt under hela tiden även fast.. när ni fortfarande försökte eller?
V: Jag vet inte ..
BF: Mm. eller .. när i tid har Stefan sagt till dig då att han har haft relation med Lena?
V: Ja men det var ju nu när vi var borta.
BF: Ah.
V: Nu dom här dagarna.
BF: Ah .. men ska den relationen med Lena ha .. ha liksom pågått nu under våren?
V: Näe men .. näe men åh .. jag vet ju förresten att han har .. det sa han ju innan. Asså det är så
14
svårt o hålla ihop tiden .. (gråter) å så känner jag att jag framstår som att .. jag inte vet .. å bara ..
BF: Näe ..
F: Näe .. känns inte så ..
BF: Känn inte så Hanna. Vi har tål.. vi har tid på oss.
V: Jag vet ju att han har nämnt att dom ja dom har haft, han har gå .. hon har kontaktat honom
nån gång o hon har.. han har haft nån .. han .. nämnt men när det här var asså .. det har han ju,
jag har ju vetat om och efter vi separera så vet jag att han tog kontakt med .. eller när vi hade
bestämt.. för jag bodde ju kvar ett tag ..

V: Då vet jag att han .. då sa han att ah men .. att han hade kontakt med henne .. eh .. å jag
frågade inte ingående hur mycket.. eh för det kände jag att.. det har inte jag med o göra just
då .. det liksom ..

V: Men han har ju nämnt att dom sporadiskt har haft ändå .. eh .. ja vet inte om det har varit..
ja .. jag vet inte hur mycket, jag vet inte om det är via när man pratar via telefon om det är
mess eh .. om
dom har träffats .. det vet jag inte ..

V: Eh .. jag vet bara att han har sagt det vi. .. eh såhär .. ah .. utspritt men ..
F: Kändes det som att du var på väg o flytta till ditt och så träffa du den här andra killen så
hade Stefan .. att ni liksom .. skulle ni pausa lite ett tag eller liksom varför .. för nu åkte ni till
USA sa du o firade att ni hade varit tillsammans, liksom hur..
V: Ah det var ju inte firandet nu som blev, men det var planen och ...
F: Ah näe ..
V: Å vi kunde inte avb .. eller vi hade ingen avbokning eh .. å det har varit velande fram o
tillbaka om vi ska åka över huvud taget liksom .. gör vi nått för o förstöra den relation vi ändå
har för vi har liksom .. vi har fortsatt o kunnat prata å vi har träffats med barnen, vi har käkat
tillsammans liksom .. eh ..
BF:Mm.
V:Ah ..
F: När blev det bestämt att ni skulle åka då eller när köpte ni biljetter o såna .. saker ..
V: Ah det gjorde vi ju i oktober tror jag ..
"

Glömde:
jag håller med dig, inte sa han sanningen i alla fall.
Kanske några strategiska sanningar, förhållandevis oskyldiga sådana kan jag tro.
Väl omgjorda/manipulerade för att sätta honom i så förmildrande ljus som möjligt.
Han gjorde nog vad han kunde....

Resten fick hon nog veta via FUP mm...

Hu.
Citera
2021-09-30, 15:54
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Jag tror att det inte är så väldigt stor skillnad i hur de tänker där, med kängorna/skorna, även om det är en skillnad på förgriparna och på deras brott.

Liketen är att de båda tror att de är så vanliga, så väletablerade i samället, att ingen kan tro att de skulle göra något sådant.
Visserligen nämner SD att han förstår att han kan bli misstänkt, men jag tror ändå att han är säker på att det ska gå att dölja att de har en så konfliktfylld relation och att de har fortsatt med sex. Han vet inte om att Lena har gått bakom hans rygg, screenshotat, sparat, berättat för betrodda. Jag tror att SD litar på att lena inte berättar, för han vet ju att hon också skäms fö att hon har en relation med honom och att det inte blir något...

Ja, anmälningar kan i andras ögon kan sticka ut, särskilt i polisens. Men det är väl där han gör sitt bästa, att liksom fila på sanningen då.

Typ att han lyfte Lena ur bilen.
Till Lena säger han att han kommer att säga att hon fastnade på växelspaken och ramlade på asfalten.

Och att Lena och han var bästa vänner...

Och han är som ett barn på något sätt, som tror att han alltid kan föra andra bakom ryggen. Vilket har kan göra på extrema sätt. Så stört. Hittills har det gått vägen, i a f till gränsen när HD avslöjade deras förhållande.

Ibland spelar han nog lite dum, menibland tror jag bara att han har ett avvikande sätt att tänka. Och då blir det som det blir. Konstigt och obegripligt typ.
Citera
2021-09-30, 15:56
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Hahahha korkek....

Ibland är det nog bättre att sitta just under en korkek,
hellre än att spela kort med en kortlek som inte är komplett.

Din beskrivning ovan får mig att tänka på alla de våldsdåd där gärningsmannen plötsligt svartnat i ögonen utan förvarning och exploderat ut i våldsamheter...

Den enorma kränkning de straxt före upplevde,
just i den sekund det går upp för dem att de INTE var ALLT.
Att de INTE lyckades manipulera. Att det INTE fick som de ville.
Att någon annan sa NEJ.
Någon de trott att de kontrollerade.
Och så vidare.

Jag tänker att "uppvaknandet" måste vara extra smärtsamt
när de väl inser att det var de själva som egentligen var korkade och ovetandes....
Just för att de själva föraktar "svaghet".
Och jag tror de många gånger ser svagheter hos andra.

Och om en "svagis" plötsligt blev stark så blir det en dubbel kränkning att slå ner.

Kan tro det är en stark instinkt hos vissa.

Nåväl, ja hjärnhalvorna utkämpade nog en hel del där, som du skrev.

Måste bara "rätta" mig själv här....

När jag skrev att uppvaknandet är/blir extra SMÄRTSAMT
så menar jag så klart att de slår ifrån det (känslan) omedelbart
eftersom de oftast inte har "förmåga" att "ta upp/ta emot/känna" smärta.

Men jag tycker ändå att man kan kalla det "smärta"... då de överreagerar med en sådan stark, instinktiv o våldsam reaktion på "kränkningen".
Det hade de ju inte behövt göra annars...

Ordet/benämningen smärta kanske kan bytas ut.
Rädsla? samma sak där dock.
Ah, lämnar det...
Strunt samma.
Citera
2021-09-30, 16:02
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Tack för bifogad förhörslänk! Perfekt.
Detta var detta förhör jag skrev om för länge sedan då jag anser att hon "bryter ihop" efter USA resan...

Jag är sämst i Sverige på data och därför länkar jag sällan in saker själv..
Ber om ursäkt för det, använder oftast bara mitt minne.

Nu var det jättelänge sedan jag läste detta förhör men jag reagerar på samma vis som sist.
Jag upplever svamlet och orden som en mkt stark reaktion på besvikelse, förvirring, chock, sorg osv.

Nu har vi kanske kommit till den punkt som delar tråddeltagarnas åsikter mest?!

* luras hon här i förhöret/spelar teater och hade redan den mesta kunskapen före USA
och då även anstiftat/deltagit i mordet?

eller

* är detta som sker i förhöret ett tecken på att hon nyligen blivit djupt sårad, besviken,
förvirrad, chockad osv.
Och smärtan är, just där o då, FÖR stor för att hantera??
Hon vet ej vad hon ska tro/tycka/säga eller hur hon ska hantera?
Vilken fot ska hon stå på??
Men det gör ont, jävligt ont?

Tolkningsfråga...

Jag upplever i alla fall en stark/desperat sorg och smärta när jag läser detta.
Omtumlande sorg/smärta. Obearbetad. Färsk....

Om man är HELT ovetandes från början och får skiten kastat i ansiktet plötsligt under resan,
ja då kan man ju reagera med ett sjukt kast känslomässigt, som kan leda just till detta.
Svammel, gråt, skratt, hysteri, kaos, vad faan hände??

Och jag tror att OM hon har en del i detta så är det nu efteråt det kommer.

Ja jösses....
Vem vet.
Låt oss påminnas om hur många sidor det var/är ..
Jag lyckas göra en Abel och räknat det, det är: 13064 sidor.
Då använder jag BL berömda ord: "Är det något jag missat"
Citera
2021-09-30, 16:41
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Låt oss påminnas om hur många sidor det var/är ..
Jag lyckas göra en Abel och räknat det, det är: 13064 sidor.
Då använder jag BL berömda ord: "Är det något jag missat"

HAHAHHAHHAHAHAA
Fantastiskt!
Jaa, de orden kan vi nog alla använda oss av lite då o då vad gäller detta fall!

Därav blir det också upprepningar med jämna mellanrum.
Förståeligt.
Citera
2021-09-30, 16:47
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
HAHAHHAHHAHAHAA
Fantastiskt!
Jaa, de orden kan vi nog alla använda oss av lite då o då vad gäller detta fall!

Därav blir det också upprepningar med jämna mellanrum.
Förståeligt.
Jag har pratat med någon som pratar som du
Tror vi känner/känt varandra..
Citera
2021-09-30, 16:48
Medlem
Citat:
Vi vet ju hur "stingslig" SD blev när han blev svartsjuk. Fotade utanför, skrev hotfulla sms, hängde ljuslyktor på dörre mm.

Det hade nog inte undgått SD att Lena skulle åka till Norge med BeholderX, vilket han kan ha uppfattat som att hon gjorde för att han skulle till USA. Hon deklarerar samtidigt att hon inte är rädd för att det ska ta slut. Hotfullt på två sät; risk att Lena ska avslöja allt och att hon är på väg in i en ny kärleksrelation, dvs avslut med honom.

Minns KN vittnesmål där han berättar hur konstig SD blev när han konfronterade SD med att Lena nog hade en sexuell relation med Beholder. Det"tålde" att höra om det.

Här blir det ju även lite konstigt, för SD måste väl veta att Lena hade ett förhållande med ML?

A150/505-506

"K*enneth berättade för Stefan att han har läst på nätet att Lena har haft sexuella kontakter med
ett par andra senaste tiden. Stefan reagerade på det och sa att hon inte hade sex med någon
annan utan bara med honom. K*ennet tyckte det lät konstigt, det lät ansträngt, K*enneth
uppfattade det som en jättestark trigger för Stefan och att han blev upprörd.
"

//

"Igår sa K*ennet till Stefan att Lena hade en relation med J*immy och Mats och att hon även
varit med flera andra. K*enneth nämnde K*enneh Johansson och AL Flashback för Stefan.
Stefan sa att hon inte haft sex med någon annan än honom. Stefan blev upprörd och sa att hon
inte haft någon relation med Mats. Stefan sa att han inte tror att J*immy haft sex med Lena.
K*enneth tror att det kan ha varit en trigger för Stefan när han fick reda på att hon hade en
relation med J*immy. Stefan sa till K*enneth att han tyckte synd om J*immy att han blivit lurad
av Lena. Stefan sa flera gånger att Lena fört J*immy bakom ljuset.
"

Det kanske var därför SD inte klarade av att åka till USA? Att han krånglade ända in i det sista? Han kände på sig att Lena var på väg från honom och att om han inte åkte så kanske han kunde hindra resan till Norge eller på något annat sätt hindra den?

Kanske han inte klarade av det helt enkelt att hon åkte, medan han satt på planet med HD.

Han kunde inte ha total kontroll. Kaos.
Han hade inte kontroll på något alls längre.

Varken kaninburar, barn, strösselätning, skola, HD och Lena.
Ingen ville ha honom längre.

Precis så.
Är också övertygad om att det var på det sättet. Han hade tappat mycket av kontrollen över båda "sina" kvinnor och insåg att han nu riskerade att tappa det helt och hållet. Både USA-resan och norgeresan gjorde knappast saken bättre och han insåg säkert detta.

Lena var på G att avslöja hans fulspel både gällande geocaching och otroheten och hans hjärna klarade inte av att lösa situationen på annat sätt än genom att döda Lena, så att han därigenom fick tyst på henne.
Citera
2021-09-30, 17:01
Medlem
Citat:
Vi vet att SD mördade LW. Och att han inte var helt normal.

Men vet vi om han hade sex med LW bara för att HD var sjuk och han inte ”fick nåt” hemma som du var inne på(?) eller om han hade haft otrohetsaffären med LW även om HD var frisk som en nötkärna?

Jag misstänker att HD var sexuellt äcklad av SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in