2021-09-29, 00:12
Medlem
Det här är en varning till alla kvinnor, att vid vårdnadstvister inte förneka mannen tillträde och att inte använda barnen för att hämnas på mannen.
Citera
2021-09-29, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Känns ändå som han borde ha haft rätt ont om tid med tanke på att han hade ett väldigt litet barn i bilen (ensamt?)

Han hade tydligen såpass ont om tid så att han inte fick med sig Be@ta. Hon försvann tydligen efter att dom två lämnade bilen och så vitt jag vet har hon inte hittats ännu.
Bilen som barnet satt i är också försvunnen.

Vilket får mig att undra om token körde tillbaka efter att barnet lämnats, för att lasta in Be@ta ?
Har token gömt såväl BO som bilen, för varför annars låta bilen försvinna ?
Citera
2021-09-29, 00:17
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Känns ändå som han borde ha haft rätt ont om tid med tanke på att han hade ett väldigt litet barn i bilen (ensamt?)

Jag håller med dig i sak men tänker mig ett annat scenario där han lämnade bilen (med pojken i) en enligt utsago ”kort stund”. Han hade då med sig kvinnan, dräpte henne i närheten på undanskymt ställe. Återvände till bilen, lämnade pojken till soc (vet inte om detta stämmer eller om det blivit en trådsanning?) för att sen återvända till själva brottsplatsen för att därefter undanröja/gömma kroppen….
Men å andra sidan vet ingen av oss ens om kvinnan är död då någon kropp fortfarande inte har hittats (hoppas verkligen det finns hopp ännu att hon lever även om det tyvärr lutar åt motsatsen).
Hoppas nånstans på att hon självmant valt att ”dra iväg”.
(Hellre en ”dålig mamma” än en ”död mamma” &#129402.
Citera
2021-09-29, 00:20
Medlem
madeinflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Det här är en varning till alla kvinnor, att vid vårdnadstvister inte förneka mannen tillträde och att inte använda barnen för att hämnas på mannen.

Du kan inte mena allvar! Uppenbart tyder det på att hon hade helt rätt i att han inte var lämplig att ha umgänge med barnet.

Så snarare är det en varning att avvakta med att skaffa barn lättvindigt så oddset att det är en nedrans empatistörd nolla med dålig impulskontroll och ego som en unge som blir pappa till ens barn
Citera
2021-09-29, 00:23
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Han hade tydligen såpass ont om tid så att han inte fick med sig Be@ta. Hon försvann tydligen efter att dom två lämnade bilen och så vitt jag vet har hon inte hittats ännu.
Bilen som barnet satt i är också försvunnen.

Vilket får mig att undra om token körde tillbaka efter att barnet lämnats, för att lasta in Be@ta ?
Har token gömt såväl BO som bilen, för varför annars låta bilen försvinna ?

Ja, såklart kan det vara så. Var tog barnet vägen isåfall på natten? Hoppas de har bra koll på ungefär var han befunnit sig då via mobilmaster. Bilen hittas säkert utbränd inom kort.
Citera
2021-09-29, 00:27
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Jag håller med dig i sak men tänker mig ett annat scenario där han lämnade bilen (med pojken i) en enligt utsago ”kort stund”. Han hade då med sig kvinnan, dräpte henne i närheten på undanskymt ställe. Återvände till bilen, lämnade pojken till soc (vet inte om detta stämmer eller om det blivit en trådsanning?) för att sen återvända till själva brottsplatsen för att därefter undanröja/gömma kroppen….
Men å andra sidan vet ingen av oss ens om kvinnan är död då någon kropp fortfarande inte har hittats (hoppas verkligen det finns hopp ännu att hon lever även om det tyvärr lutar åt motsatsen).
Hoppas nånstans på att hon självmant valt att ”dra iväg”.
(Hellre en ”dålig mamma” än en ”död mamma” &#129402.

Känns som han eventuellt mördat henne då när han lämnade bilen med barnet i. Åkte sedan med barnet någonstans och lämnade honom och åkte tillbaka samma natt för att röja undan allt. Lämnade barnet till soc på morgonen efter. Om Han nu lämnade barnet, det vet vi kanske inte säkert. Hoppas såklart också att hon lever, men känslan säger mig att hon inte gör det. Ska mycket till för att överge barnen. Två av dem har hon väl dessutom ensam vårdnad om.
Senast redigerad av f30malmo 2021-09-29 kl. 00:29.
Citera
2021-09-29, 00:29
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ja, såklart kan det vara så. Var tog barnet vägen isåfall på natten? Hoppas de har bra koll på ungefär var han befunnit sig då via mobilmaster. Bilen hittas säkert utbränd inom kort.

Eller så har B**ta tagit bilen och dragit utomlands….
Nu tror jag inte själv på den teorin men det är ändå ett tänkbart scenario…
Citera
2021-09-29, 00:30
Medlem
ursalunds avatar
Citat:

Barnet har äldre syskon. Äldsta sonen är 14 år. Det är han som anmälde mamma försvunnen strax efter midnatt.
Citera
2021-09-29, 00:30
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Eller så har B**ta tagit bilen och dragit utomlands….
Nu tror jag inte själv på den teorin men det är ändå ett tänkbart scenario…

Ja, tänkbart, men tror inte på det då hon knappast skulle vilja riskera lämna över vårdnaden om yngsta barnet till en våldsam pappa.
Citera
2021-09-29, 00:31
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Barnet har äldre syskon. Äldsta sonen är 14 år. Det är han som anmälde mamma försvunnen strax efter midnatt.

Jo förstås, men kanske ändå lite ungt för att sitta barnvakt på natten.
Citera
2021-09-29, 00:31
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Känns som han eventuellt mördat henne då när han lämnade bilen med barnet i. Åkte sedan med barnet någonstans och lämnade honom och åkte tillbaka samma natt för att röja undan allt. Lämnade barnet till soc på morgonen efter. Om Han nu lämnade barnet, det vet vi kanske inte säkert. Hoppas såklart också att hon lever, men känslan säger mig att hon inte gör det. Ska mycket till för att överge barnen. Två av dem har hon väl dessutom ensam vårdnad om.

Du upprepade precis det jag skrev….
Citera
2021-09-29, 00:35
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Jo förstås, men kanske ändå lite ungt för att sitta barnvakt på natten.

14-åring är inte för liten att ta hand om småsyskon. Den minsta är runt 4 år
Senast redigerad av ursalund 2021-09-29 kl. 00:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in