Citat:
Ursprungligen postat av
Hatabaka
Okej då kan det säkert vara en plats att parkera på bara.
När jag tittar på kartan, skulle inte detta område vara inom den radie där någon kör för att göra sig av med något?
Tänker även att det sen går att köra tillbaka mot malmö och då köra förbi golfbanan? Inser att något mer måste ”slängas” och stannar vid sjön på golfbanan för detta?
Jo definitivt. Sen har du törringelund i närheten. Inne i Oxie har du skog och sjö med stenrös strax öster om virkesvägen/galgebacksvägen väl dolt från bostäder. Vägen upp till vattentornet är i stort sett öde dygnet runt med grönområden och med tanke på att tågen går en-två ggr i timmen är det lätt att tajma.
Dammen som spärrats av kommer man åt både från rekreationsområdet och från golfbanehållet dock bara med bil från klubbhuset på golfbanan. Det finns även fler dammar i rekreationsområdet, men det är långt att släpa på tyngd från parkeringen.
Det finns kohagen bakom driving rangen, runtomkring där finns promenadstråk, cykelvägar osv. Massor av platser som jag kommer på jag skulle kolla och som polisen säkert kollar / har kollat på.